Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Druk, oprawa oraz dostawa książki dla Wydawnictwa Ossolineum: Maria Dąbrowska, Noce i dnie, publikacja dwutomowa (seria Biblioteka Narodowa)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Narodowy im. Ossolińskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930691990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szewska 37
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ossolineum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
edukacja, kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Druk, oprawa oraz dostawa książki dla Wydawnictwa Ossolineum: Maria Dąbrowska, Noce i dnie, publikacja dwutomowa (seria Biblioteka Narodowa)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8de045d-a8c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
:https://ossolineum.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ossolineum.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały pod adresem:https://ossolineum.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZAKŁAD NARODOWY IM. OSSOLIŃSKICH2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod tel. (71) 344 44 71. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-2621-20/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 45000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specyfikacja druku dwutomowej publikacji w oprawie twardej ¬– druk offsetowyMaria Dąbrowska, Noce i dnie. Tom 1 i 2 Wydawnictwo Ossolineum, Seria Biblioteka NarodowaNakład: 1200 egz. – po 1200 egz. każdego tomu, t. 1 i 2 stanowią jeden egzemplarz publikacji (w tym 17 egz. obowiązkowych dla bibliotek)Blok:Format: 117×163 mm po obcięciuObjętość: tom 1: 808 stron; tom 2: 1256 stronKolor: 1+1 (czarny)Papier: OP Polar Bright biały 50 g (lub inny papier równoważny – niepowlekany, cienki, o wysokiej białości i doskonałej nieprzezroczystości)Kapitałka: jednokolorowa, bawełniana, kolor bordowyTasiemka: jednokolorowa, satynowa , kolor bordowyOprawa:Typ: twarda – szyta i klejonaKarton/tektura: 2,5–3 mmFormat: okładziny wysunięte symetrycznie o 4 mm poza wkładGrzbiet: półokrągłyOklejka:Papier: kreda matowa biała, 100 g lub więcejKolor: 2+0 (Pantone 201, kolor czarny)Uszlachetnienie: folia matowaWyklejka:Papier: kreda matowa/offset, 100 g lub więcejKolor: apla Pantone 201Wklejka:Arctic Volume White 100 g/m2 (lub inny równoważny pod względem wymienionych cech: spulchnienie 1,1, białość 120 CIE, nieprzezroczystość 93%, gładkość PPS: 4,4 mikrometry).Zdjęcie na wklejce drukowane z 4 kolorów (0+4)Foliowanie dwóch tomów razem (jako jeden egzemplarz).ZakładkaZakładka wkładana na zewnątrz, z tyłu drugiego tomu (zafoliowana razem z tomami)Format: 60×160 mm po obcięciuKolor 2+2 (1 Pantone 201, 1 kolor czarny)Papier powlekany Olin Regular Absolute White 300 g (lub inny równoważny)Uszlachetnienie: folia matowaProofy okładek i wydruk impozycyjny.Gwarancja:Minimum 12 miesięcyTermin realizacji: 30 dni roboczych od dnia przekazania plików wnętrza (bloków) przez Zamawiającego (pliki okładek obu tomów zostaną przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Wykonawcy tzw. rozrysów). Przekazanie plików przez Zamawiającego zostanie ustalone z Wykonawcą w trybie roboczym. Zamawiający sam nadaje numer ISBN.Wykonawca wysyła 17 egzemplarzy obowiązkowych bibliotekom uprawnionym do ich otrzymywania:
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosować będzie następujące kryteriaLp. Kryterium Znaczenieprocentowekryterium Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryteriuma) Cena (C)[zł] 60% 60 punktówb) Jakość (J) 25% 25 punktówc) Gwarancja (G) 15% 15 punktów1) Kryterium „Cena” (C) [zł] W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:najniższa oferowana cena bruttoC = ----------------------------------------------------------- x 60 % x 60 pkt =cena badanej oferty bruttoMaksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać Wykonawca w niniejszym kryterium, to 60 punktów równającym się 60% kryterium oceny ofert.2) Kryterium „Jakość” (J)Uwaga: Oferta w kryterium „Jakość” zostanie oceniona na podstawie załączonych do ofert przykładowych druków publikacji (próbki) wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat. Aktualna punktacja w zakresie jakościJ = ----------------------------------------------------------- × 25 % × 25 pkt = Najwyższa punktacja w zakresie jakościMaksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać Wykonawca w niniejszym kryterium, to 25 punktów równającym się 25% kryterium oceny ofert.3) Kryterium „Gwarancja” (G):Gwarancja w pełnych miesiącach, maksymalnie 15 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4