Druk, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu –

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia602991-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602991-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki: Druk, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 00027600900000, ul. Wawel  5 , 31-001  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 225 155, e-mail zamek@wawel.org.pl, faks 124 215 177.
Adres strony internetowej (URL): www.wawel.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wawel.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty muszą zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Zamek Królewskie na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
Numer referencyjny: DZP-282-8/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk, oprawa i dostawa do (wraz z wniesieniem) do siedziby Zamawiającego następujących wydawnictw książkowych:1.a Katalog Arrasów Króla Zygmunta Augusta t. I(Dzieje arrasów) – wyd. II poprawionewersja polskaNakład: 1000Blok książki: 225 x 265 mm (po obcięciu), 4+4, s. 240, kreda matt 130 g/m2, oprawa szyta, klejona: karton biały 330 g/m2, biga, 2 skrzydełka; kolor 4+0, folia mat1.b Katalog Arrasów Króla Zygmunta Augusta t. I(Dzieje arrasów) – wyd. II poprawionewersja angielskaNakład: 1000Blok książki: 225 x 265 mm (po obcięciu), 4+4, s. 240, kreda matt 130 g/m2, oprawa szyta, klejona: karton biały 330 g/m2, biga, 2 skrzydełka; kolor 4+0, folia mat2. Katalog Arrasów Króla Zygmunta Augusta t. II (katalog zbiorów) wyd. II poprawionewersja polskaNakład: 1000Blok książki: 225 x 265 mm (po obcięciu), 4+4, s. 640, plus 7 wkładek w formacie 350 x 265 mm, kreda matt 130 g/m2, oprawa szyta, klejona: karton biały 330 g/m2, biga, 2 skrzydełka; kolor 4+0, folia mat3. Katalog Arrasów Króla Zygmunta Augustat. III (eseje), nowośćwydawnictwo dwujęzyczneNakład: 1000Blok książki: 225 x 265 mm (po obcięciu), 4+4, s. 300, kredamatt 130 g/m2, oprawa szyta, klejona: karton biały 330 g/m2, biga, 2 skrzydełka; kolor 4+0, folia mat4.a Arrasy Króla Zygmunta, aut. M. Piwocka x 8 w językowych, parametry druku jak w wersji polskiej, różne nakłady.wersja polskaNakład: 3000Blok książki: 225 x 283 mm (po obcięciu), 4+4, 200 s., kreda matt 130 g/m2, oprawa zintegrowana: oklejka karton 250 g/m2, biga, 4+0, folia aksamitna lub matowa, lakier wybiórczo, okładzina karton 350 g/m2, wyklejka 4+04.b wersja angielskaNakład: 30004.c wersja niemieckaNakład: 20004.d wersja hiszpańskaNakład: 20004.e wersja francuska Nakład: 10004.f wersja włoskaNakład: 10004.g wersja rosyjskaNakład: 10004.h wersja ukraińskaNakład: 10005. Arrasy, książeczka „aktywna” dla dzieci – wydanie IINakład: 300032 str., 280 x 280 mm, środek: objętość: ss. 28, kolor: 4+4 papier środek 170 g, okładka miękka 300, kolor 4+4, folia mat., szycie nićmi + oprawa klejona2 Po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały wyjściowe niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia (drogą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę lub na nośniku danych).3. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie w ramach wynagrodzenia wydawnictw do siedziby Zamawiającego (adres: Wawel 5, 31-001 Kraków) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminach określonych w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zapewni wyładunek przedmiotu zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wydawnictw powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z druku i dostawy wydawnictw, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2, 4g – 4h, 5. Rezygnacja taka następuje poprzez złożenie Wykonawcy stosownego pisemnego oświadczenia. Z tytułu rezygnacji z wykonania części przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje zlecenie realizacji przedmiotu zamówienia w pozostałym zakresie. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności drukarskie i introligatorskie.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wydrukowane, oprawione i dostarczone wydawnictwa składające się na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy (z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału 14 SIWZ, kiedy termin ten zostanie dostosowany do terminów wskazanych przez Wykonawcę, a podlegającego ocenie w ramach wskazanych w tym rozdziale kryterium oceny ofert).

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79810000-5
79823000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
25
15

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w terminie: a) Wydawnictwa, o których mowa w Dziale II.4) pkt 1 ppkt 1a-1b, 2 oraz 3 – dwadzieścia pięć dni od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wyjściowych;b) Wydawnictwa, o których mowa w Dziale II.4) pkt 1 ppkt 4 – piętnaście dni od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wyjściowych- jednakże nie dalej niż do dnia 20 grudnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wydrukowaniu, oprawie i dostawie wydawnictwa książkowego o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie brutto złotych: dwieście tysięcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazanie się spełnianiem tego warunku udziału w postępowaniu może polegać na spełnieniu tego warunku samodzielnie przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. W sytuacji, gdy jest to technicznie możliwe Zamawiający samodzielnie pobierze ten dokument przy pomocy ogólnodostępnej bazy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji na wydrukowane wydawnictwa 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej i w okolicznościach określonych w niniejszym paragrafie, tj. w przypadku:a) działania siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie nagłe o charakterze zewnętrznym, którego żadna ze Stron Umowy nie mogła przewidzieć i na które żadna ze Stron Umowy nie ma wpływu, lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć albo wystąpienia stanu wyższej konieczności;b) wystąpienia okoliczności związanych z sytuacją epidemiologiczną, które uniemożliwiają lub znacząco utrudniają realizację Przedmiotu Umowy;c) konieczności dokonania zmian w Przedmiocie Umowy w stosunku do postanowień dokumentów, o których mowa w § 1 ust 3 Umowy, wynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ich tworzenia;d) trudności w opracowaniu Materiałów Wyjściowych;g) zmiany przepisów prawa;h) decyzji Zamawiającego o rezygnacji z realizacji części Przedmiotu Umowy w okolicznościach, o których mowa w § 1 ust 5 Umowy;i) zmian w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy, w tym polegających na zamianie jego elementów lub parametrów na elementy lub parametry o lepszych lub/i odpowiedniejszych cechach chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany wynagrodzenia albo terminu lub sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;.j) konieczności dokonania zmiany podwykonawcy Przedmiotu Umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;k) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie części Przedmiotu Umowy staje się bezprzedmiotowel) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy;2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust 1 Strony, jeżeli będzie to konieczne, doliczą niezbędny, możliwie najkrótszy czas do terminów wykonania poszczególnych części Przedmiotu Umowy, ewentualnie dokonają uzasadnionej zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 3.W przypadku ziszczenia się którejkolwiek z przesłanek zmiany treści Umowy, o której mowa w ust 1 każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy.4. Wniosek, o którym mowa w ust 3 zawiera w szczególności propozycję nowych postanowień Umowy i uzasadnienie konieczności dokonania jej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi zostać złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie niniejszego postępowania w przypadku nie przyznania przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotacji celowej na wykonanie przedmiotu zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu - Podhale
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlece stałe sprzątanie i impregnacje schodów z granitu po montażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI