Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk offsetowy kalendarza ściennego w nakładzie 1200 sztuk
oraz kopert dopasowanych do kalendarza w ilości 300 sztuk dla
Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 459 2992
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk offsetowy kalendarza ściennego w nakładzie 1200 sztuk
oraz kopert dopasowanych do kalendarza w ilości 300 sztuk dla
Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094dfe7a-4217-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 14 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 16 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.186.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi druku offsetowego kalendarza ściennego w nakładzie 1200 sztuk oraz kopert dopasowanych do kalendarza w ilości 300 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki 1 (Jw1)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania próbki 2 (Jw2)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1 W ramach wymagania dotyczącego złożenia przedmiotowych środków dowodowych Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1.1. próbkę, na którą składa się:
1.1.1. jeden przykładowy egzemplarz kalendarza wykonanego przez Wykonawcę w ramach kryterium oceny ofert „Jakość wykonania próbki 1” spełniający minimalne wymagania:
Kalendarz wydrukowany techniką offsetową w formacie minimum A3 (1 miesiąc na 1 stronie), zapakowany w kopertę. Kalendarz musi być wydrukowany na papierze kredowym 170 g,
w kolorystyce 4+4, okładka na papierze kredowym 250 g, łączenie: spirala (grzebień) po krótkim boku z zawieszką, koperta z tektury falistej, jednostronnie biała, fala B, dopasowana do rozmiaru kalendarza.
1.1.2. przykładowy wydruk dwóch stron kalendarza PIG-PIB w ramach kryterium oceny ofert „Jakość wykonania próbki 2” spełniające minimalne wymagania:
Wykonawca przygotuje dwie strony z kalendarza na podstawie załączonych do SWZ plików zgodnie z Załącznikiem 1a i 1b do OPZ (strona 1: plik „próbka_2_I_2021.pdf”, strona 2: plik „próbka_2_II_2021.pdf”) – strony muszą być wydrukowane na papierze kredowym 170 g,
w kolorystyce 4+0, w rozmiarze 420 x 594 mm. Próbki muszą być tak wydrukowane, aby przedstawiały docelowy efekt.
Uwaga
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert wyłącznie w zakresie złożenia wymaganych próbek. Pozostała cześć oferty musi zostać złożona za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi.
Próbki powinny zostać dostarczone na adres Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca, przed upływem terminu określonego w pkt 16.2 SWZ. Decyduje data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej PIG-PIB:
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa
Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15 – 16.15.
Próbki powinny zawierać dane Wykonawcy oraz zostać oznakowane w następujący sposób:
„Próbki do postępowania na usługę druku offsetowego kalendarza wraz z kopertą
(oznaczenie sprawy: EZP.26.186.2021)
Nie otwierać przed godziną 10:15 dnia 23.11.2021 r.”
2. Z uwagi na to, że próbki podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert, nie ma możliwości ich uzupełnienia. Niezłożenie próbki spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Koszty dostarczenia próbki oraz jej zwrotu ponosi Wykonawca.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt. 11 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami § 10 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-22