Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-11-17
  • ZamawiającyZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-09
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00485364
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 51 55

1.5.8.) Numer faksu: 12 421 51 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a026a567-7ee2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Druk wydawnictw na potrzeby Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone będzie przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl. llekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub
wp
rzepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego
postępowanianależy przez to rozumieć także portal dostępny pod wyżej wskazanym adresem. Zmiany
i
wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia dostępne będą na Portalu: https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem dedykowanej platformy elektronicznej ("Portalu"). 2 Portal jest dostępny pod adresem:
https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl. 3 Wykonawca w celu złożenia oferty i prowadzenia w niniejszym postępowaniu komunikacji z
Zamawiającym rejestruje się na Portalu i zakłada konto działając wedle instrukcji zawartej w Rozdziale 13 Specyfikacji Warunków
Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Przedmiotowe środki
dowodowe, o których mowa w pkt 9.14 Specyfikacji Warunków Zamówienia muszą zostać przekazane
Zamawiającemu w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem
posłańca na adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki,
Kancelaria Ogólna, Wawel 8, 31-001 Kraków, do upływu terminu składania ofert.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, adres: Wawel
5,31-011 Kraków, telefon: 12 422 51 55, fax: (12) 421 51 77, NIP: 6750004459; REGON:000276009
email:zamek@wawelzamek.pl, adres strony internetowej: www.wawel.krakow.pl2. W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, za pośrednictwem adresu e mail: iod@wawelzamek.pl. 3 Dane osobowe będą przetwarzane
w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,
wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym
iarchiwach. 5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym
zuwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom
przetwarzającymdane na podstawie zawartych umów.6 Dane osobowe Wykonawcy będą
przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówień współfinansowanych ześrodków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego
następującego po zakończeniu okresuobowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi
Wykonawcami umowy). Osobie, której danedotyczą przysługuje prawo:- dostępu do danych. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanegoz prawem dostępu do danych wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;- sprostowania danych, ich usunięcia oraz
ograniczenia przetwarzania na warunkachokreślonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie
z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie
może uniemożliwić Zamawiającemudokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz zdolności wykonawcy donależytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub
odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
przepisamiUstawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia
przetwarzania, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-50/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk metodą offsetową, oprawa i dostawa (wraz z wniesieniem) dla Zamku Królewskiego na
Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki wydawnictw książkowych (posiadających numer ISBN) wskazanych w Specyfikacji
Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w Rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wydrukowane wydawnictwa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość druku

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie ustanawia w tymzakresie żadnych wymagań. 2
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań. 3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie
ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.4 zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, żeWykonawca
potwierdził spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał conajmniej jedną usługę polegającą na wydrukowaniu, oprawie i dostawie
wydawnictw książkowych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda (słownie brutto złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 7 ust 1 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru,
sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa:
- w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
- w pkt. 2) składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego
beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.
5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 3) zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu umożliwienia dokonania oceny oferty we wskazanym w Rozdziale 20
Specyfikacji Warunków Zamówienia kryterium "Jakość druku" Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wydruku
arkusza wformacie B1 (kolor: 4+0) z pliku stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, na
papierze ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2 lub równoważnym, na maszynie offsetowej, na której będą drukowane
publikacje wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zasady przyznawania punktacji we wskazanym kryterium określone
zostały w Rozdziale 20 Specyfikacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:a) odpis lubinformację z
Krajowego
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej lub innego
właściwego rejestru, ch ba że Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych a Wykonawca w oświadczeniu wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w
odniesieniu do Wykonawcy,Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w
odniesieniu do podmiotówudostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności
ww.dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych,
Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polskipobranych
samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;b) pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby, chyba, że umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów, októrych mowa w pkt. 15.5 lit a) Specyfikacji Warunków
Zamówienia;c) pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o
współdziałaniu). Pełnomocnik może byćustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy;d) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt.
10.3Specyfikacji Warunkó Zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościachpodmiotów
udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu wraz z
pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania niewynika z dokumentów, o których
mowa w pkt. 15.5 a) SWZ;e) oświadczenie Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do SWZ;f) oświadczeniewymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.1O. i 12.3. SWZ
(sporządzone według wzorustanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ).g) przedmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt 9.14 SWZ, z tym zastrzeżeniem, że ich przekazanie Zamawiającemu
musi nastąpić w formie i w sposób
określony w pkt 9.15 oraz 18.6-18.7 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego oraz art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
wykazują zgodnie z Rozdziałem 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.4 W przypadku, gdy spełnienie warunku
opisanego: w pkt. 7.4 SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w pkt.7.4 SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez Wykonawców
są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzieńzłożenia podmiotowe środki dowodowe, o których
mowa w pkt 9.7 SWZ, przy czym podmiotoweśrodki dowodowe o których mowa w pkt 9.7 pkt a) składa odpowiednio
Wykonawca/Wykonawcy.który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.4 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany został we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik
nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złozyć za pośrednictwem Portalu (sposób jej złożenia opisany został w Rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. Przedmiotowe środki dowodowe należy w formie papierowej należy złożyć na adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Kancelaria Ogólna, Wawel 8, 31-001 Kraków, do upływu terminu składania ofert (w sposób opisany w Rozdziale 18 SWZ)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przestawienie dwóch pieców kaflowych - Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Proszę o przedstawienie oferty na przestawienie dwóch pieców kaflowych o wymiarach ok. 60*90*195 wraz z wymianą drzwiczek, rusztu i uszkodzonych kafli ok. 8 szt. oraz uzupełnieniem kafli wyczystek (3 szt.) w budynku mieszkalnym w Gubinach 28 gm. Rogóźno koło Grudziądza. Termin realizacji do 31 01 2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI