IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - dla każdej części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-20, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, map rowerowych, kalendarzy, notesów, folderów, teczek papierowych, informatora, kolorowanek, dyplomów, listów gratulacyjnych, naklejek, pocztówek, wizytówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta - druk banerów, druk plakatów, druk City Lightów, roll-upów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego - druk papieru firmowego, wizytówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego - druk okładek na odpisy aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, druk zaproszeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 zamówienia dla Gminy Sosnowiec - druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - druk ulotek, plakatów, kalendarzy, informatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79810000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki”- druk plakatów, teczek reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 zamówienia dla Miejskiego Klubu „Maczki” - druk banerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79810000-5, 79823000-9, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”- |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”- druk plakatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 zamówienia dla Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”- druk banerów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury- druk plakatów, ulotek, programów, folderów, papieru firmowego z logotypem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 zamówienia dla Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury - druk banerów i folii z usługą montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk plakatów, zaproszeń, dyplomów, wizytówek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 zamówienia dla Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki - druk banerów z usługą montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część 14 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk plakatów(offsetowy i cyfrowy), zaproszeń, ulotek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część 15 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15 zamówienia dla Pałacu Schoena Muzeum - druk banerów z usługą montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część 16 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk plakatów, zaproszeń, ulotek, wizytówek, papieru firmowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część 17 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17 zamówienia dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - druk banerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część 18 zamówienia dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18 zamówienia dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych - druk plakatów, papieru firmowego, wizytówek, kalendarzy książkowych, teczek papierowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część 19 zamówienia dla Izby Wytrzeźwień |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19 zamówienia dla Izby Wytrzeźwień - druk kart ewidencyjnych, kart depozytowych, kart medycznych czynności lekarskich, rachunków za pobyt w Izbie Wytrzeźwień, wezwań do zapłaty, meldunków medycznych, meldunków zmianowych, kart stosowania przymusu bezpośredniego, wniosków o zwolnienie z Izby Wytrzeźwień osoby nieletniej, zgłoszeń o pobycie osoby nieletniej w Izbie Wytrzeźwień, druk książki ewidencji pacjentów Izby Wytrzeźwień, książki ewidencji kart pacjentów. Przygotowanie graficzne oraz druk przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Ministerstwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 79823000-9, 22100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Skrócenie terminu wykonania i dostarczenia asortymentu ujętego w poszczególnych częściach zamówienia |
20,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji zamówienia jednostkowego |
10,00 |
Wysokość kary umownej za zwłokę w usunięciu wad |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: