Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyZespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456695
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk książki obrazkowej i kalendarza wraz z dostawą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041537/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa druku dla ZPKWM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: języku polskim przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252d7ac3-b992-41fc-824c-65d3eee9a687

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w pkt. 26 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w pkt. 26 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFK.261.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Książka obrazkowa dla dzieci - BTPK
nakład: 1000 egzemplarzy
Na egzemplarz składa się książeczka oraz arkusze z naklejkami włożone do książeczki

Książeczka kaszerowana ze speacerem:
format: 290x340 mm
7 rozkładówek + 8 speacerów + okładka
rozkładówki: druk 4/0, karton GC1 350g/m² z certyfikatem FSC
speacery: druk 1+1, karton dwustronnie powlekany 320g/m²
okładka: - folia błysk, środki - lakier dyspersyjny błysk
na wszystkich rozkładówkach okienka w różnych miejscach (ok. 8-10)
zaokrąglone rogi
nakład: 1000 szt.
wykrojniki

Arkusze z naklejkami 4 wzory:
280x320 mm
papier samoprzylepny 80g z certyfikatem FSC
druk 4/0
4 arkusze włożone do książki
Nakład: 1000 szt.
wykrojniki

Wykonawca będzie zobowiązany do:
 włożenia 4 arkuszy naklejkowych do książki
 zapakowania do kartonów zbiorczych
Waga opakowania zbiorczego nie może przekraczać 12 kg.

Książka będzie posiadała nadany numery ISBN
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 30 dni od przekazania materiałów do druku przez Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Kalendarz wieloplanszowy na 2025 rok
nakład: 1000 sztuk
format końcowy: B3 (pionowy), wysokość: 500 mm, szerokość: 353 mm
papier: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC®- znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej.www.fsc.org. lub certyfikatem PEFC™; 250 g/m2
spirala w kolorze białym z zawieszką na środku
jedna karta kalendarza 4+0, 6 kart 4+4

Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego

Termin dostawy przedmiotu zamówienia: przedmiotu zamówienia 30 dni od przekazania materiałów do druku przez Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie – Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jastrzębi, Jastrzębia 309A, 33-191 Jastrzębia
Waga opakowania zbiorczego nie może przekraczać 12 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały
szczegółowo uregulowane w pkt. 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla częśći I i II - 30 dni od przekazania materiałów do druku przez Zamawiającego jednak nie później niż do dnia 15.10.2024 r.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę również na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. Z 022., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę legalizację wodomierzy- Miechów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę legalizację wodomierzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa gazów medycznych i technicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa „Tadeusz Kantor”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa 2 szt.komputera przenośnego oraz 2 szt.tabletów - DE-dzp.272-432/24
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa „Tadeusz Kantor”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa książek kontrolnych – Karnety do zezwoleń EKMT, Książek formularzy przejazdu UE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI