Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyMINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113016
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kulturaisport.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe, sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b1b95b-e3b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Druku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. Instrukcja składania oferty dostępna jest w sekcji Regulacje i procedury procesu zakupowego pod adresem https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl.

Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy. Instrukcja została umieszczona także bezpośrednio na Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbiorudanych:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0Uwaga - korzystanie z
operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez
producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu
Platformy;4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obsługujący pliki w formacie .pdf.6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem
PAdES;7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z
podpisem.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,
.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES.Pozostałe wymagania
zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem:
https://zamowieniamkdnis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-
071Warszawa;2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu za pomocą
poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, ul. Krakowskie
Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@kulturaisport.gov.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
Pozostałe informacje dot. RODO zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej
pod adresem:https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679,nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.
1Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk, dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego:
a) kalendarza dziennego biurkowego na rok 2022, w nakładzie 1200 egzemplarzy, zwanego dalej „Kalendarzem”
b) książki o tematyce restytucyjnej, w nakładzie 500 egz., zwanej dalej „Książką”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22110000-4 - Drukowane książki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa- zastosowanie do bloku Kalendarza papieru wyprodukowanego w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa- zastosowanie do okładki Kalendarza papieru wyprodukowanego w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa- zastosowanie do bloku Książki papieru wyprodukowanego w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula środowiskowa- zastosowanie do okładki Książki papieru wyprodukowanego w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.

I. Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 3 usług, które polegały na druku publikacji lub/i książki lub/i kalendarza wielostronicowego ze stronami zawierającymi zdjęcia, o objętości co najmniej 150 stron oraz w nakładzie minimum 500 egzemplarzy i o minimalnej wartości 30 000 zł brutto każdej z wykazanej publikacji lub/i książki lub/i kalendarza.

Uwaga! Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden kontrakt/umowę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowaniaoraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4
– Wzórstanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu wzakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
Oświadczeniastanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału wpostępowaniu, na dzień składania ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku
wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z
Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału wpostępowaniu, b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniającychzasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego powołuje się Wykonawca) Wykonawca
wraz zoświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brakpodstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
wpostępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby2) Zgodnie z art. 274 ust.
1Ustawy Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego
ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych nadzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Zamawiający
będzie żądałnastępujących dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
o którychmowa w Rozdz. 4 pkt II: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy,
o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który
złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
wzórstanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SWZ b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
lubz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) odpisu albo informacji z Krajowego
RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa
wrozdz. 5.III.1b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji,
nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia spełniania zadeklarowanych wymagań w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia – Wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia spełniania zadeklarowanych wymagań w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia – Wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Pełnomocnictwo, odpowiednio: 1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę
składa pełnomocnik 2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy składać w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, podpisem osobistym
lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie
elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego
1991 roku –Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona
przezupełnomocnionego.2.„Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II
ust.6 (jeżeli dotyczy)Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności
są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne
okolicznościczynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza
Wykonawcę.3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 (jeżeli dotyczy)4. Formularz ofertowy (wzór stanowi
Załącznik Nr 2do niniejszej SWZ)5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w
Rozdziale 2 ust. 8(jeśli dotyczy).6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym
mowa w rozdz. 3pkt. I. ust. 4 (jeżeli dotyczy) (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ).7.
Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy). 8.
Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość
powołania się na rozwiązania równoważne a Wykonawca, korzysta z tej możliwości to
zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone
przez Zamawiającego. W takim przypadku zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz
rozwiązańrównoważnych z jego opisem lub normami. 9. Oświadczenie o zastrzeżenie
określonych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzieleniezamówienia publicznego składają wraz ofertą Pełnomocnictwo w
oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego
powinien wynikać zakresumocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
Przepisy dotycząceWykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzieleniezamówienia. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówieniazostała wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy wsprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego:
strony umowy,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018119/01 z dnia 2021-03-162021-03-16 Biuletyn
Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługicel działania, sposób współdziałania,
zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarnąodpowiedzialność za wykonanie
zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum(obejmującego okres realizacji przedmiotu
zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczeniemożliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum
przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, żaden z nich nie może
podlegać wykluczeniu. 5. Zamawiający nie określawymagań związanych z realizacją
zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczychwykonawców.6. Warunek udziału
w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 4. I. 2 (prowadzeniaokreślonej działalności
gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden zwykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,dostawy lub usługi, do
których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy).7. Warunkiudziału w
postępowania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są
wymagane (jeżeli dotyczy).8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust.6 i 7
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
(jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały określone w Załącznika Nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI