Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk i dystrybucja 2 publikacji
w projekcie „Nowy model współpracy Instytucji Zatrudnienia Socjalnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PRACY I SPRAW SOCJALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bellottiego 3 B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.mikulski@ipiss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dystrybucja 2 publikacji
w projekcie „Nowy model współpracy Instytucji Zatrudnienia Socjalnego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b89a324-0463-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nowy model współpracy Instytucji Zatrudnienia Socjalnego realizowanego w ramach Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/12fc172b-89dd-4fa0-aa96-16c33c8c2565
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/12fc172b-89dd-4fa0-aa96-16c33c8c2565
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego: /IPiSS/SkrytkaESP znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie
ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępny:
1) Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;
2) Formularz do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w:
1) Instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2) Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany lub wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na adres skrzynki ePUAP (decydujące znaczenie będzie miała data i godzina otrzymania wiadomości przez system
ePUAP Zamawiającego).
Korespondencja elektroniczna w tym wnioski i oferty opatruje się podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym albo podpisem
osobistym.
10. Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /IPiSS/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, 01-022 Warszawa, ul. Bellottiego 3b, Tel.
22 53-67 511, 22 53 67 536, 22 53 67 527
IPiSS zapewnia kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail:
iodo@ipiss.com.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;