Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.
Znak sprawy: DW.250.06.2021.GM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek "Pamięć i Przyszłość"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020480740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabiszyńska 184
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-235
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zajezdnia.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zajezdnia.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury współprowadzona przez Miasto Wrocław i MKDNiS
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowa, kulturalna, wystawiennicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.
Znak sprawy: DW.250.06.2021.GM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0627a5-ba01-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007389/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.pamieciprzyszlosc.pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiajacym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ePUAB (Elektroniczna Skrzynka Podawcza Ośrodka 'Pamięć i Przyszłość" skrzynka "Skład ESP" w podmiocie OPiP_BIP ). Informacje na stronie: http://bip.pamieciprzyszlosc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rodo), przekazujemy poniżej informacje odnośnie przetwarzania Państwa danych osobowych:
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pamięć i Przyszłość z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 184, kod pocztowy 53-235, adres e-mail: sekretariat@zajezdnia.org, tel. (+48) 71 715 96 00
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, poprzez następujący adres email: iod@zajezdnia.org
III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:
Podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną,
Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Ośrodku, w szczególności w zakresie realizacji zadań, w szczególności w kontekście zbierania materiałów historycznych, naukowych i innych o podobnym charakterze,
Zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Ośrodka - w szczególności obejmującego monitoring wizyjny,
Realizacji uzasadnionych interesów ośrodka, takich jak obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń; utrzymywanie relacji z kontrahentami, zwiedzającymi i innymi podmiotami,
Przetwarzanie danych w ramach prowadzonych rekrutacji pracowników, praktykantów, wolontariuszy,
Realizacji projektów, konkursów i innych wydarzeń organizowanych przez Ośrodek,
Innych celów, na podstawie Państwa szczególnej zgody
Podstawą prawną przetwarzania przez Ośrodek Państwa danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit. b. w zakresie zawieranych umów; art. 6 ust. 1 lit. c w odniesieniu do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa; art 6 ust. 1 lit. a dla przetwarzania na podstawie zgody; oraz art. 6 ust. 1 lit. f w przypadkach przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, wskazanych powyżej. W określonych sytuacjach zbierane przez Ośrodek dane mogą obejmować szczególne kategorie danych osobowych, przetwarzanych na podstawie art. 9 ust. 2 lit. j Rodo.
IV. ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez Ośrodek podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności świadczącym usługi informatyczne, kurierskie, pocztowe, transportowe.
V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe przechowujemy przez okres:
obowiązywania umowy,
do czasu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa,
do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy lub innego stosunku prawnego,
wycofania zgody.
VI. PAŃSTWA PRAWA
Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
prawo dostępu do treści swoich danych,
prawo do sprostowania danych osobowych,
prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
prawo wniesienia sprzeciwu,
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych (w sytuacji gdy dane zbierane przez Ośrodek pochodzą bezpośrednio od Państwa), oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie (jeśli przetwarzanie oparte jest o Państwa zgodę), jest dobrowolne, ale jest niezbędne dla zawarcia umów, świadczenia usług lub uczestnictwa w projektach, konkursach, organizowanych przez Ośrodek wydarzeniach. Wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana, co nie wpływa na ważność wcześniejszego przetwarzania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DW.250.06.2021.GM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych. Znak sprawy DW.250.06.2021.GM
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch usług w zakresie druku i dostawy publikacji o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda;b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jednym specjalistą ds. Produkcji Wydawnictwa, który jest zatrudniony przez Wykonawcę i posiada zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne doświadczenie potrzebne do zrealizowania zamówienia.