Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych. Znak sprawy: DW.250.06.2021.GM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyOśrodek "Pamięć i Przyszłość"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00061031
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.
Znak sprawy: DW.250.06.2021.GM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek "Pamięć i Przyszłość"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020480740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabiszyńska 184

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-235

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zajezdnia.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zajezdnia.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury współprowadzona przez Miasto Wrocław i MKDNiS

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność naukowa, kulturalna, wystawiennicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.
Znak sprawy: DW.250.06.2021.GM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0627a5-ba01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007389/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Druk i dostawa książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.pamieciprzyszlosc.pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiajacym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ePUAB (Elektroniczna Skrzynka Podawcza Ośrodka 'Pamięć i Przyszłość" skrzynka "Skład ESP" w podmiocie OPiP_BIP ). Informacje na stronie: http://bip.pamieciprzyszlosc.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rodo), przekazujemy poniżej informacje odnośnie przetwarzania Państwa danych osobowych:

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pamięć i Przyszłość z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 184, kod pocztowy 53-235, adres e-mail: sekretariat@zajezdnia.org, tel. (+48) 71 715 96 00

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, poprzez następujący adres email: iod@zajezdnia.org

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:

Podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną,

Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Ośrodku, w szczególności w zakresie realizacji zadań, w szczególności w kontekście zbierania materiałów historycznych, naukowych i innych o podobnym charakterze,

Zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Ośrodka - w szczególności obejmującego monitoring wizyjny,

Realizacji uzasadnionych interesów ośrodka, takich jak obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń; utrzymywanie relacji z kontrahentami, zwiedzającymi i innymi podmiotami,

Przetwarzanie danych w ramach prowadzonych rekrutacji pracowników, praktykantów, wolontariuszy,

Realizacji projektów, konkursów i innych wydarzeń organizowanych przez Ośrodek,

Innych celów, na podstawie Państwa szczególnej zgody

Podstawą prawną przetwarzania przez Ośrodek Państwa danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit. b. w zakresie zawieranych umów; art. 6 ust. 1 lit. c w odniesieniu do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa; art 6 ust. 1 lit. a dla przetwarzania na podstawie zgody; oraz art. 6 ust. 1 lit. f w przypadkach przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, wskazanych powyżej. W określonych sytuacjach zbierane przez Ośrodek dane mogą obejmować szczególne kategorie danych osobowych, przetwarzanych na podstawie art. 9 ust. 2 lit. j Rodo.

IV. ODBIORCY DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez Ośrodek podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności świadczącym usługi informatyczne, kurierskie, pocztowe, transportowe.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe przechowujemy przez okres:

obowiązywania umowy,

do czasu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa,

do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy lub innego stosunku prawnego,

wycofania zgody.

VI. PAŃSTWA PRAWA
Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

prawo dostępu do treści swoich danych,

prawo do sprostowania danych osobowych,

prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,

prawo wniesienia sprzeciwu,

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VII. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych (w sytuacji gdy dane zbierane przez Ośrodek pochodzą bezpośrednio od Państwa), oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie (jeśli przetwarzanie oparte jest o Państwa zgodę), jest dobrowolne, ale jest niezbędne dla zawarcia umów, świadczenia usług lub uczestnictwa w projektach, konkursach, organizowanych przez Ośrodek wydarzeniach. Wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana, co nie wpływa na ważność wcześniejszego przetwarzania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DW.250.06.2021.GM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy książki pod tytułem "Mortui vivunt. Przez Lwów i Wrocław szlakiem zbrodni na Wzgórzach Wuleckich" w dwóch wersjach językowych. Znak sprawy DW.250.06.2021.GM

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch usług w zakresie druku i dostawy publikacji o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda;
b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jednym specjalistą ds. Produkcji Wydawnictwa, który jest zatrudniony przez Wykonawcę i posiada zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne doświadczenie potrzebne do zrealizowania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe obejmują:
1. oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. wykaz usług: Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu usługi druku i dostawy publikacji odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda usługa ;
3. wykaz osób: Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że dysponują co najmniej jednym specjalistą ds. Produkcji Wydawnictwa, który jest zatrudniony przez Zamawiającego i posiada zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne doświadczenie potrzebne do zrealizowania zamówienia;
4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy;
5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz 1445 z późn. zm.);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w SWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem formularza do złożenia oferty, wycofania oferty, wniosku dostępnego na ePUAP i na stronie miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uszycie 150-200 pidżam męskich w 8 wzorach i 5 rozmiarach- Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uszycie 150-200 pidżam męskich w 8 wzorach i 5 rozmiarach. Termin realizacji: do końca czerwca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI