Druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMetropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia774864-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774864-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej: druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000, ul. ul. Sobótki  9 , 80-247  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 342-25-00, e-mail sekretariat@mzkzg.org, faks 0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mzkzg.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.mzkzg.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.mzkzg.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w siedzibie Zamawiającego .
Adres:
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdańsk , Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny: MZKZG/ZP/N/9/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa: gazety (60 000 egzemplarzy), ulotek (15 000 sztuk) , schematów sieci komunikacyjnej (10 000 sztuk) , plakatów (3 500 sztuk), wyklejek (4 390 sztuk) , wizytówek (600 sztuk), piktogramów ( 1 800 sztuk) , materiałów na wychowanie komunikacyjne (32 000 sztuk) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający wymaga (w każdej z grup) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 każdego ze wzorów umów (załącznik numer 2 do SIWZ) .

II.5) Główny kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1/ Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - GRUPA 1- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);- GRUPA 2- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);- GRUPA 3- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę;- GRUPA 4- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów) ;- GRUPA 5- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów do druku ( w odniesieniu do każdego z nakładów);- GRUPA 6- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);- GRUPA 7- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów do druku ( w odniesieniu do każdego z nakładów);- GRUPA 8- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów) .2/Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ośmiu grupach, szczegółowo opisanych w załączniku numer 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich grup.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny w formie elektronicznej w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5) Ponadto w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667 )] oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowić będzie załącznik do informacji z otwarcia ofert, którą Zamawiający będzie zobowiązany zamieścić na stronie internetowej zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę papier (GRUPY: 1,2,3,4,6,8), którego Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego: GRUPA 1- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru GALERIE SILK. GRUPA 2- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) .GRUPA 3- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru G-PRINT PAPYRUS. GRUPA 4- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) .GRUPA 5 – nie dotyczyGRUPA 6- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru POLARIS MATT.GRUPA 7 – nie dotyczyGRUPA 8- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru AMBER GRAPHIC.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularza oferty. Formularz oferty składa się z następujących części: a) Części głównej formularza oferty, której wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ, b) Formularza cenowego , którego wzór stanowi załącznik numer 3.1 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest złożyć część główną formularza oferty oraz załączniki właściwe dla części, na którą składana jest oferta. 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 4 do SIWZ). 3) Dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 4) Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. W przypadku bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 5) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz w opisanych poniżej okolicznościach wskazanych art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655) - art. 24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 stycznia 2021 roku godz.11.00 w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ul. Sobótki 9 80-247 Gdańsk Sekretariat.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: druk i dostawa gazety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanej gazety: • jeden egzemplarz gazety stanowią dwa arkusze o szerokości 580 mm i wysokości 400 mm złożone razem; • łamanie arkuszy na 2 części do wymiaru 290 mm na 400 mm (na pół); • zamówienie obejmuje składanie arkuszy w całe egzemplarze gazet;• format jednej strony: szerokość 290 mm x wysokość 400 mm;• liczba stron: 8 (słownie: osiem);• kolory CMYK 4/4;• gramatura papieru 90-100 g m/2;• papier Galerie Silk lub równoważny. Za równoważny do papieru Galerie Silk Zamawiający uzna papier o następujących cechach: matowy, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• gazeta posiada nadany przez Bibliotekę Narodową numer ISSN: 2083-6597;• nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje:1. 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) egzemplarzy;2. 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) egzemplarzy.2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu gazety wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego z nakładów. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 30 czerwca 2021 roku.4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].5. Wykonawca dostarczy każdy z nakładów przedmiotu zamówienia w dwa miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gdańska. Zamawiający każdorazowo określi liczbę egzemplarzy gazet jaką należy dostarczyć na poszczególne adresy. 6. Pakowanie: paczki po 100 (słownie: sto) egzemplarzy.7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: druk i dostawa ulotek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych ulotek do siedziby Zamawiającego: • format netto: A4, szerokość 297 mm x wysokość 210 mm;• spady: 3 mm;• falcowanie (łamanie) na 3 części w C do formatu 100 mm na 210 mm;• kolory CMYK 4/4;• papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5); • gramatura papieru 150-170 g/m2;• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje:1. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk;2. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk;3. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk.2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu ulotek wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego z nakładów. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 30 czerwca 2021 roku.4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.7. Sposób pakowania ulotek: kartony po 500 (słownie: pięćset) sztuk/karton.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: DRUK I DOSTAWA SCHEMATÓW SIECI KOMUNIKACYJNEJ WKLEJONYCH W OSOBNĄ OKŁADKĘ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych schematów sieci komunikacyjnej wklejonych w osobną okładkę (zwanych także w treści SIWZ „schematami sieci komunikacyjnej”) do siedziby Zamawiającego: • format (netto):o schemat: szerokość 600 mm x wysokość 520 mm;o okładka: rozłożona – szerokość 78 mm x wysokość 277 mm; złożona – szerokość 78 mm x wysokość 135 mm x grzbiet 7 mm;• spady: 3 mm;• papier:o schemat: gramatura papieru 80-115 gm/2 (zalecane 80 g/m2); papier G-Print PAPYRUS lub równoważny. Za równoważny do papieru G-Print PAPYRUS Zamawiający uzna papier o następujących cechach: dwustronnie dwukrotnie lub trzykrotnie powlekany, bezdrzewny, spulchniony, o wysokiej białości i nieprzezroczystości oraz głębokim matowym lub matowojedwabistym wykończeniu do druku materiałów kartograficznych i map z odpornością na częste zginanie. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5);o okładka: karton GC1 gramatura 300-350 gm/2; wielowarstwowy powlekany karton o dwukrotnie powlekanym wierzchu i jednokrotnie powlekanym, białym spodzie;• zadruk:o schemat: kolory CMYK 4/4;o okładka: kolory CMYK 4/0;• uszlachetnienie:o schemat: dwustronnie lakierem offsetowym (matowy);o okładka: folia połysk 1/0;• falcowanie:o schemat: na 32 (słownie: trzydzieści dwie) części (8 poziomo i 4 pionowo) w sposób uzgodniony z Zamawiającym.Wizualizacja linii łamania oraz miejsce przyklejenia do okładki przedstawione zostały w załączniku numer 5 do SIWZ- WIZUALIZACJA LINII ŁAMANIA SCHEMATU ORAZ MIEJSCE PRZYKLEJENIA DO OKŁADKI. Złożony schemat nie może wychodzić poza brzegi okładki.Schemat przyklejony do okładki wskazaną powierzchnią o wymiarach min. 75 mm x 120 mm.o okładka: na 3 (słownie: trzy) części. Wizualizacja linii łamania została przedstawiona przez Zamawiającego w załączniku numer 6 do SIWZ - WIZUALIZACJA LINII ŁAMANIA OKŁADKI;• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk. 2. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny całego schematu sieci komunikacyjnej w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego Proof całego schematu sieci komunikacyjnej Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.3. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w terminie do dnia 30 czerwca 2021 roku . 4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów] .5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.7. Sposób pakowania schematów sieci komunikacyjnej: kartony po 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) – 300 (słownie: trzysta) sztuk/karton.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: druk i dostawa plakatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych plakatów do siedziby Zamawiającego: PLAKAT 11. plakat:o format netto: A2;o spady: 3 mm;o kolory CMYK 4/0;o papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5); o zabezpieczenie: lakier offsetowy;o gramatura papieru 300 g/m2;o zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);o nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje: 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk; 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk.2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego .7. Sposób pakowania plakatów : po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk.PLAKAT 21. plakat:o format netto: A4;o spady: 3 mm;o kolory CMYK 4/4;o papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);o zabezpieczenie: lakier offsetowy;o gramatura papieru 300 g/m2;o zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);o nakład: 3 000 (słownie: trzy tysiące) sztuk.2. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.7. Sposób pakowania plakatów: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: druk i dostawa wyklejek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych wyklejek do siedziby Zamawiającego: WYKLEJKA 1 1. wyklejka: • format netto: A4, wysokość - 297 mm; szerokość – 210 mm;• pełen kolor 4/0;• folia samoprzylepna biała błyszcząca;• zabezpieczenie: folia połysk;• druk offsetowy, liniatura rastra 2400 lpi;• rozdzielczość minimum 300 dpi;• wyklejka przycięta do formatu A4;• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład 9 (słownie: dziewięć) rodzajów:1. 3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset) sztuk;2. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk;3. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk;4. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;5. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;6. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;7. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;8. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk;9. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk.2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu : 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania poszczególnych materiałów do druku. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.WYKLEJKA 2 1. wyklejka: • zadruk: 1/0 - biała farba;• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;• bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład: 200 (słownie: dwieście) sztuk.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy. 3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub późniejszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów]4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.WYKLEJKA 3 1. wyklejka: • zadruk: 5/0 - pantony;• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład: 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy. 3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.WYKLEJKA 4 1. wyklejka: • zadruk: 5/0 - pantony;• dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego;• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;• bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);• nakład: 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy. 3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: druk i dostawa wizytówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych wizytówek do siedziby Zamawiającego: • format netto: szerokość - 90 mm; wysokość - 50 mm;• spady: 3 mm;• kolory: CMYK 4/4;• druk offsetowy;• wykończenie: folia matowa, dwustronnie;• materiał: Polaris Matt lub równoważny. Za równoważny do papieru Polaris Matt Zamawiający uzna papier o następujących cechach: dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5);• gramatura papieru 350 g/m2;• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje: o rodzaj 1 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);o rodzaj 2 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);o rodzaj 3 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk).2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].4. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: druk i dostawa piktogramów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych piktogramów do siedziby Zamawiającego: a) piktogram 1: • zadruk: 2/0;• kształt: okrągły;• format netto: średnica 135 mm;• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;• nakłady 2 (słownie: dwa) rodzaje:- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);b) piktogram 2: • zadruk: 1/0;• kształt: kwadrat;• format netto: szerokość - 135 mm; wysokość – 135 mm ;• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;• nakłady 2 (słownie: dwa) rodzaje:- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);c) piktogram 3: • zadruk: 2/0;• kształt: kwadrat;• format netto: szerokość - 135 mm; wysokość – 135 mm ;• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;• nakłady 5 (słownie: pięć) rodzajów:- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk); - 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu : 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania poszczególnych materiałów do druku. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.6. Sposób pakowania piktogramów: po 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW NA WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych materiałów na wychowanie komunikacyjne do siedziby Zamawiającego:KARTA PRACY DO WYCHOWANIA KOMUNIKACYJNEGO 11. Karta pracy do wychowania komunikacyjnego: • format netto: szerokość 210 mm, wysokość 297 mm;• spady: 3 mm;• kolory CMYK 4/4;• papier: Amber Graphic lub papier równoważny. Za równoważny do papieru Amber Graphic Zamawiający uzna papier o następujących cechach: bezdrzewny, niepowlekany, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);• gramatura papieru 120g/m2;• zastosowany profil kolorów CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny dostarczony przez Wykonawcę;• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje: nakład 1- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk nakład 2- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk nakład 3- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk.2. Wykonawca wykona w odniesieniu do każdego nakładu w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CC.4. Zamawiający dostarczy projekt graficzny w terminie podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego Proof wykonanego przez Wykonawcę. 6. Sposób pakowania materiałów: po 500 (słownie: pięćset ) sztuk.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia ( każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.KARTA PRACY DO WYCHOWANIA KOMUNIKACYJNEGO 21. Karta pracy do wychowania komunikacyjnego: • format netto: szerokość 210 mm, wysokość 148,5 mm;• spady: 3 mm;• kolory CMYK 4/4;• papier: Amber Graphic lub papier równoważny. Za równoważny do papieru Amber Graphic Zamawiający uzna papier o następujących cechach: bezdrzewny, niepowlekany, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);• gramatura papieru 120g/m2;• zastosowany profil kolorów CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny dostarczony przez Wykonawcę;• nakład 1 (słownie: jeden) rodzaj: 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk.2. Wykonawca wykona w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CC.4. Zamawiający dostarczy projekt graficzny w terminie podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego Proof wykonanego przez Wykonawcę. 6. Sposób pakowania materiałów: po 500 (słownie: pięćset ) sztuk.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79823000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI