IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygoremnieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 5 muszą być dokonywane z zachowaniemprzepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleńniniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany terminurealizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy z przyczyn niezawinionych przezWykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, po zaproponowaniu przezWykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyćterminu wykonania umowy bez naliczania kar umownych; b) zmiany odpowiednich zapisów umowy, wsytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanuprawnego; c) wysokości ceny, w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatkuVAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; d) zmiany odpowiednich zapisów umowy,w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne,nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania ocharakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działaniazagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe;e) powierzenia określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonychpodwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danejczęści zamówienia. 4. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemnewystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.5. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron umowy nie stanowizmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowaniasiebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej lub o zmianie adresu. Zawiadomienie uważa sięza skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie. 6. Zmianaosób wskazanych w § 12 ust. 1 i ust. 2 umowy, którejkolwiek ze Stron, nie stanowi zmiany jej treści i niewymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie ozmianie danych teleadresowych osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostaniesporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-15, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych 1. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki wKrakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza danezawarte w złożonych do negocjacji, wymaganych dokumentach, oświadczeniach, ofertach, daneznajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja iInformacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań oudzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawozamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane,które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „OgólneRozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. 2.W świetle powyższego ASP wKrakowie informuje, że: 1) Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia SztukPięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP:675-00-07-570 REGON: 000275783 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktowaćsię z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adresAdministratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane napodstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnegociążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań oudzielnie zamówienia publicznego. 4) Odbiorcą Pani/Pana danych będą członkowie komisjiprzetargowych i upoważnieni pracownicy ASP w Krakowie, a także podmioty uprawnione do uzyskaniadanych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 5lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w którym zakończone zostało postępowanie oudzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które będą przechowywane przez okres lat 10 6)Posiada Pani/Pan prawo do: a. dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania b. usunięcia lubograniczenia przetwarzania danych osobowych – w sytuacji gdy przetwarzanie odbywa się na podstawieudzielonej Administratorowi zgody c. przenoszenia danych d. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania– w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym. 7) Ma Pani/Pan prawowniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Panadotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 8) Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Panzobowiązany do ich podania, a konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość ocenyofert i zawarcia umowy. 9) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 10)Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego luborganizacji międzynarodowej. 11) ASP w Krakowie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkieśrodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czyumyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniemczy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.