Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk cyfrowy i oprawa 2 książek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639665348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-819
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wbp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk cyfrowy i oprawa 2 książek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b15f72-4ebf-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331409/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Druk cyfrowy i oprawa 2 książek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.2) Komputer
klasyPC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows
10lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows
8przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla
systemówoperacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła
szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10
przeglądarka MSI nternet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania:
128bit.3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.4)
Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatuużywanego przez Wykonawcę.5) Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:•Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES.• Dopuszcza się
podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. Wzwiązku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.• W
przypadkupodpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis +
dokument) w jedno archiwum (Zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik
umieści naPlatformie .W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia
składanego na podst. art. 125 ust. 1, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wszelką
korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować za pomocą platformy.
Składane dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L
119 z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jestWojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury ul.B Prusa 3 60-819
Poznań tel. 61 66-40-8502. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę
kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: Justyna Chomicz iod@wbp.poznan.pl.3.
Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu
zamówienia,prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia
roszczeń lubobrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1) ustawa
z 11.9.2019r. – Prawo zamówień publicznych;2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;3)
ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WBP 5-2022TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 135000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie stanowi druk cyfrowy dwóch książek o następujących parametrach technicznych:
1) B. Klicka, A. Waligóra (red.), Przyszli zobaczyć poetkę. Antologia polskiej poezji kobiecej, BPW, t. 262: - nakład: 300, format po obcięciu: 140 x 210 mm ze skrzydeł-kami 120 mm, - kolorystyka wnętrza: 1+1, - kolorystyka okładki: 4+0, - oprawa klejo-na, - materiał wnętrza: Munken cream 90 g wol. 2.0, - materiał okładki: karton 250 g, z kremowym spodem, - okładka: foliowana folią matową na gorąco, punktowo lakier UCV - objętość: 240 stron.
2) J. Kornhauser (red.), Równo z prawej. Antologia polskiego poematu prozą, BPW, t. 263: - nakład: 300, format po obcięciu: 140 x 210 mm ze skrzydełkami 120 mm, - kolorystyka wnętrza: 1+1, - kolorystyka okładki: 4+0, - oprawa klejona, - materiał wnętrza: Munken cream 90 g wol. 2.0, - materiał okładki: karton 250 g, z kremowym spodem, - okładka: foliowana 272folią matową na gorąco, punktowo lakier UCV - ob-jętość: 168 stron.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
300 egzemplarzy każdej z książek.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Dodruk 300 egzemplarzy każdej pozycji
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: • jakość druku ze szczególnym uwzględnieniem grafik oraz innych materiałów ikonograficznych.
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: • jakość oprawy: jakość wykonania klejenia bloku, przycięcia okładki, położenia folii matowej i lakieru UCV.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykonał co najmniej 3 usługi zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, tj. drukiem cyfrowym książek. W
wykazie należy podać datę wykonania i podmiot, na rzecz których usługa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów
określających czy usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa ta była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi
zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, tj. drukiem cyfrowym książek. W wykazie należy podać datę wykonania i
podmiot, na rzecz których usługa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługa ta była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Książki (próbki), które zostaną wykorzystane do oceny oferty, tj. przydzielenia odpowiedniej liczby punktów w ramach
kryteriów jakościowych. Książki te winne być wykonane w technice dokładnie takiej samej jak opisana w przedmiocie
zamówienia. Próbki należy dostarczyć na adres Zamawiającego – 60-819 Poznań ul. B.Prusa 3 z oznaczoną sygnaturą
postępowania WBP 5-2022TP do dnia składanie ofert określonego w przedmiotowym zamówieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o
udzieleniezamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż
10%wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru
umowy. 2. Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem
nieważności.3. Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności o których
mowa w art. 455z zachowaniem zasad o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.4. Z
uwzględnieniem zapisu art. 436 w zw. z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa
warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:1) aneks cenowy dopuszczający
zmianę ceny w
przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, z
tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje
bez zmian,2) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich
uniemożliwiających wykonanie zamówienia, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni