IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
90,00 |
TERMIN REKLAMACJI |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: PAKIET I: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: a) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, b) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: a) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, b) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET II: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 2) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: c) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, d) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET III: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: c) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, d) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: e) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, f) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-27, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
UWAGA! Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Pakiety, które z kolei podzielone zostały na poszczególne zadania częściowe: 1. Pakiet I - 12 zadań częściowych. 2. Pakiet II - 5 zadań częściowych. 3. Pakiet III - 231 zadań częściowych. Zamawiający informuje, że do każdego zadania częściowego, w każdym pakiecie, obowiązują te same kryteria oceny ofert (cena oraz termin reklamacji). Ponadto termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zadań częściowych w każdym pakiecie (01.01.2020 - 31.12.2020) Ilekroć mowa o "Terminie reklamacji" (kryterium oceny ofert) należy przez to rozumieć termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę (ilość dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego)