IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
1
Maksymalna liczba wykonawców
5
Kryteria selekcji wykonawców:
1. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w odniesieniu do danej części zamówienia będzie większa niż określona w ogłoszeniu (5 wykonawców dla każdej z części), Zamawiający: a) wezwie wszystkich Wykonawców do złożenia wykazu wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (załącznik nr 8 do ogłoszenia); b) zaprosi do złożenia ofert wstępnych Wykonawców, którzy wykażą najwyższą łączną wartość wykonanych dostaw określonych w przedmiocie zamówienia dla danej części zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1) ogłoszenia o zamówieniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w odniesieniu do danej części zamówienia będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający: a) zaprosi do składania ofert wstępnych dla danej części zamówienia wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) ogłoszenia o zamówieniu; b) wezwie Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą, do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami wskazanymi w sekcji III.4) ogłoszenia o zamówieniu.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
1. Oferta wstępna odpowiednio dla każdej części zamówienia winna obejmować realizację całego przedmiotu umowy zgodnie z treścią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.2. Do oferty wstępnej należy załączyć dokumenty wskazane w SIWZ, który zostanie przekazany wykonawcom zaproszonym do składania ofert wstępnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową. 4. Miejsce realizacji zamówienia zgodne z treścią umowy i SIWZ.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Tak
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian umowy wskazany w treści SIWZ wraz z załącznikami, który zostanie przekazany wykonawcom zaproszonym do składania ofert wstępnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. POSTĘPOWANIE JEST PROWADZONE W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM. II. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie oraz realizację zamówienia publicznego. 2. W przypadku wniosku składanego przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: a) każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie zachodzi w stosunku do niego podstawa wykluczenia z postępowania oraz posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz będzie uczestniczył w realizacji części zamówienia, której wykonywanie wymaga tych kompetencji lub uprawnień; b) Zamawiający za spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub w kryteriach selekcji uzna za spełnienie powyższych wymagań w zakresie: zdolności technicznych lub zawodowych, gdy jeden z wykonawców, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia spełnia ww. warunek.3. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do wniosku musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 4. Zamawiający nie określa - na podstawie art. 23 ust. 5 ustawy Pzp - szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / sp. cywilna) warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej), jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne. III. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w sekcji III.4) pkt 1 ogłoszenia składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; b) w sekcji III.4) pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania albo miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w sekcji III.4) pkt 1 ogłoszenia (§ 5 pkt 1 rozporządzenia o dokumentach), składa dokument, o którym mowa w pkt 1 (§ 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 (§ 7 ust. 2 zdanie pierwsze rozporządzenia o dokumentach) stosuje się. 6. Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. 7. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Zapisy w pkt. 1 – 7 stosuje się odpowiednio do innego podmiotu, na którego zasobach lub sytuacji polega Wykonawca. IV. DRUKI DO POSTĘPOWANIA DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO wskazanej w sekcji I.1) ogłoszenia o zamówieniu. 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem; 2. Załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu - Oświadczenie o spełnianiu: warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów selekcji; 3. Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. Załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 11 w związku z art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp); 5. Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6. Załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej [sekcja III.4) pkt 2]; 7. Załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego braku zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne [sekcja III.4) pkt 3]; 8. Załącznik nr 7 do ogłoszenia o zamówieniu – Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat [sekcja III.5.1)]; 9. Załącznik nr 8 do ogłoszenia o zamówieniu – Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat dotyczących spełnienia kryteriów selekcji [sekcja III.5.2)]; 10. Załącznik nr 9 do ogłoszenia o zamówieniu - oświadczenie RODO. V. SKŁADANIE DOKUMENTÓW 1. Składany wniosek wraz z dokumentami powinien być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem lub podpisem wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie Zamawiającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na dostawy prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej i elektronicznej dla Kancelarii Prezydenta RP i Biura Bezpieczeństwa Narodowego w roku 2021 [znak sprawy BA.3/2020] - nie otwierać przed dniem 26.10.2020 r. godz. 12.00”. Na kopercie należy podać dane Wykonawcy. Otwarcie wniosków odbędzie się w dniu 26.10.2020 r. o godz. 12.30.VI. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ.VII. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, że:1) administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem i realizacją umowy jest Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, adres siedziby: ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, kontakt mailowy: listy@prezydent.pl lub telefoniczny: (48 22) 695-29-00;2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych za pomocą poczty elektronicznej: kprp.iod@prezydent.pl;3) dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem i realizacją umowy, na podstawie przesłanki określonej w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z ustawą prawo zamówień publicznych;4) administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej, a w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą tworzone żadne profile dotyczące osób;5) dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia umowy przez cały czas trwania umowy, a następnie przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej obowiązującą w Kancelarii Prezydenta RP;6) osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, które to prawa realizowane będą na zasadach określnych w rozdziale III RODO;7) osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje:a. prawo do usunięcia danych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, ponieważ podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.;8) jeśli osoba, której dane dotyczą, stwierdzi, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza RODO, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do wypełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie wniosku i brak możliwości realizacji zamówienia.VIII. POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTU TRZECIEGO 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3), musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz sekcji III.2.2) ogłoszenia o zamówieniu (art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.