Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINIA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564510233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70671b87-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych
1.2.19 Dostawa materiałów edukacyjnych dla szkół z terenu gminy - miasto Grudziądz w ramach projektu pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1 - EFS w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020; 2- EFS w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe w ramach RPO Woj. Kuj.-Pom. na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań dotyczących funkcjonowania platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 1010202, cwk@platformazakupowa.plZamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, ) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf 6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar, 8) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 8. Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest gmina-miasto Grudziądz reprezentowana przez Prezydenta Grudziądza z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1. Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób: a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, b) telefonicznie: 56 45 10 200,c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w zakresie i celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP” oraz przesłance wynikającej z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także nie będą poddawane procesowi profilowania.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Adres PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.9. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: − obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i do których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; − obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.1.27.2017/ ED.042.02.07.2019
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - dostawa materiałów edukacyjnych dla szkół z terenu gminy - miasto Grudziądz w ramach projektu realizowanego przez gminę – miasto Grudziądz pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu”, wyszczególnionych w załączniku nr 1.1. do Formularza ofertowego: 1 Atlas grzybów szt. 20; 2 Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał szt. 25; 3 Atlas ptaków w Polsce szt. 25; 4 Atlas roślin chronionych w Polsce szt. 25; 5 Atlas zwierząt chronionych w Polsce szt. 25; 6 Atlas owadów szt. 20; 7 Atlas szt. 248 Atlas geograficzny szt. 54; 9 Atlas pogoda i klimat szt. 2510 Atlas przyrodniczy - zwierzęta i rośliny Polski szt. 50; 11 Europa - mapa fizyczna szt. 7; 12 Globus fizyczny szt. 13; 13 Globus fizyczny duży szt. 8; 14 Globus indukcyjny szt. 19; 15 Globus konturowy szt. 9; 16 Globus konturowy podświetlany szt. 10; 17 Globusy uczniowskie szt. 26; 18 Krajobrazy świata - mapa szt. 519 Mały atlas anatomiczny szt. 20; 20 Mapa ścienna płyt litosfery, zjawisk wulkanicznych, obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich 3 elementów (tektoniki płyt litosfery) szt. 4; 21 Mapa tematyczna szt. 1; 22 Mapa tematyczna szt. 1; 23 Mapa tematyczna szt. 124 Mapa topograficzna szt. 14; 25 Mapy konturowe świata i Polski szt. 10; 26 Mapy ścienne Polski - podział administracyjny szt. 327 Mapy ścienne Polski hipsometryczna (ukształtowania powierzchni), także plastyczna szt. 4; 28 Mapy ścienne świata: krajobrazowa szt. 329 Mapy ścienne świata: klimatyczna szt. 3; 30 Mapy ścienne świata: ogólnogeograficzna szt. 3; 31 Mapy ścienne świata: polityczna szt. 332 Mapy ścienne świata: stref (formacji roślinnych) szt. 3; 33 Obrotowa mapa nieba szt. 19; 34 Ochrona przyrody w Polsce - mapa szt. 535 Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni szt. 6; 36 Plansza grzyby trujące szt. 6; 37 Plansza obiegu wody w przyrodzie szt. 6; 38 Plansza obrazująca zmysły człowieka szt. 639 Plansza profili glebowych szt. 6; 40 Plansza rodzajów chmur szt. 6; 41 Plansza rodzajów dziobów, pazurów i klucze tropów szt. 642 Plansza roślin trujących szt. 643 Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa z opisem szt. 7; 44 Plansze etapów rozwoju człowieka szt. 6; 45 Plany i mapy w różnych skalach, w tym mapy regionu i najbliższej okolicy: topograficzne, hipsometryczne, tematyczne zest. 49; 46 Polska - mapa ścienna, fizyczna/mapa do ćwiczeń szt. 9; 47 Proste klucze do oznaczania roślin egz. 29; 48 Przewodnik - las szt. 24; 49 Przewodnik do rozpoznawania drzew szt. 39; 50 Przewodnik do rozpoznawania grzybów szt. 15; 51 Przewodnik do rozpoznawania gwiazd szt. 15; 52 Przewodnik do rozpoznawania motyli szt. 15; 53 Przewodnik do rozpoznawania owadów szt. 15; 54 Przewodnik do rozpoznawania ptaków szt. 1555 Przewodnik do rozpoznawania zwierząt szt. 15; 56 Przewodnik roślin i zwierząt szt. 53; 57 Przewodniki (klucze) do rozpoznawania szt. 2158 Publikacje albumowe szt. 9; 59 Ebook, pdf szt. 1860 Świat - mapa fizyczna szt. 7; 61 Tablice chemiczne egz. 52;62 Zestaw plansz - warstwy lasów w różnych strefach klimatycznych zest. 663 Edukacyjny program multimedialny dla uczniów klasy I - III (ważność licencji 1 rok, liczba stanowisk: nieograniczona, licencja dla 1 szkoły, bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu) pakiet 1;64 Edukacyjny program dla uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej (ważność licencji 1 rok, liczba stanowisk: nieograniczona - licencja dla 1 szkoły, bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu) kpl 1;65 Pomoce dydaktyczne w wersji elektronicznej dotyczące problemów wychowawczych zest. 1; 66 Audiobook szt. 8; 67 Audiobook (fiszki) szt. 6; 68 Audiobook szt. 8; 69 Audiobook (fiszki) szt. 6; 70 Ebook pdf szt. 4; 71 Ebook pdf szt. 4; 72 Słuchowisko (książka + audio CD) szt. 4; 73 Słuchowisko (książka + audio CD) kpl. 4; 74 Słuchowisko (książka + audio CD) kpl. 4; 75 Karaoke (audio CD) szt. 4; 76 Karaoke (DVD) szt. 4; 77 Karaoke (książka + audio CD) kpl. 4. 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w zakresie podręczników, książek, poradników, atlasów, map, planów, przewodników, planszy i wszystkich innych publikacji należały do ostatniego dostępnego wydania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22120000-7 - Wydawnictwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22114200-4 - Atlasy
22114300-5 - Mapy
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
39298600-3 - Globusy
48462000-4 - Matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych w ramach projektu realizowanego przez gminę – miasto Grudziądz pn. „Podnoszenie umiejętności poprzez organizację dodatkowych zajęć i współpracę z pracodawcami oraz doposażenie pracowni przedmiotowych szkół zawodowych w Grudziądzu”, wyszczególnionych w załączniku nr 1.2. do Formularza ofertowego: 1 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 2 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 3 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 4 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 5 Podręcznik zawodowy dot. geometrii wykreślnej z perspektywą dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 2; 6 Książka dot. komputerowego wspomagania projektowania dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 7 Książka dot.zagadnień geometrii wykreślnej dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 8 Podręcznik do nauki rysunku architektonicznego i krajobrazowego dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 2; 9 Poradnik do nauki zasad pomiarów i obliczania powierzchni i kubatur dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 10 Książka omawiająca zagadnienia projektu architektoniczno - budowanego dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 11 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa damskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 12 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa męskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 13 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą metod upinania koków i warkoczy dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 14 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa damskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 15 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 16 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 17 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 18 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 19 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 20 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 21 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 22 Podręcznik zawodowy dot. planowania żywienia dla pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości dla nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 15; 23 Podręcznik do pracowni chemicznej dla technika analityka egz. 5; 24 Książka stanowiąca uzupełnienie wiedzy dla kursantów - techników elektryków w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycnych do 1kV egz. 80; 25 Książka o nakładach rzeczowych dla pracowni rysunku technicznego dla zawodu technik architektury krajobrazu egz. 1; 26 Podręcznik zawodowy dot. podstaw ekonomii dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 18; 27 Podręcznik zawodowy dot. podstaw gospodarowania zasobami majątkowymi dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 28 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia spraw kadrowych dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 29 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia gospodarki finansowej dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 30 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia gospodarki rachunkowej dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 31 Książka dot. postępowania cywilnego dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 1;32 Książka dot. prawa cywilnego - część ogólna, dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 1; 33 Książka dot. instrukcji kancelaryjnej dla pracowni techniki biurowej do nauki zawodu technik ekonomista egz. 1; 34 Podręcznik omawiający elementy prawa do nauki zawodu technik ekonomista dla pracowni techniki biurowej egz. 24; 35 Podręcznik o zagadnieniach bezpieczeństwa i higieny pracy do kształcenia zawodowego do pracowni techniki biurowej egz. 2; 36 Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista do pracowni techniki biurowej egz. 2; 37 Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista do pracowni techniki biurowej egz. 2; 38 Słownik poprawnej polszczyzny egz. 2; 39 Książka dot. prawa i postępowania administracyjnego egz. 2; 40 Słownik języka polskiego egz. 2; 41 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni gospodarki materiałowej dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 42 Książka o gospodarce magazynowej do pracowni środków transportu dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 43 Czasopismo o środkach transportu do pracowni gospodarki materiałowej dla nauki w zawodzie technik logistyk szt. 1; 44 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni logistyki dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 45 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni logistyki dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 46 Podręcznik dla spawaczy i personelu nadzorującego procesy spawania. egz. 54; 47 Zestaw plansz schematów - fryzjerskie kpl 1; 48 Znaki drogowe, tablice magnetyczne kpl 4; 49 Wzory towarów kpl 1; 50 Wzory opakowań kpl 1; 51 Modele sprzętów i urządzeń do składowania kpl 1; 52 Modele sprzętu do pakowania i zabezpieczania ładunków kpl 1; 53 Makiety terminali szt 1; 54 Makiety magazynów szt. 1; 55 Wzory oznakowania ładunków kpl 1; 56 Modele środków transportu wewnętrznego szt. 1; 57 Modele środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego kpl 1; 58 Modele do urządzeń kompletacji towarów szt. 1; 59 Modele środków do załadunku i przeładunku kpl 1;60 Modele sprzętów i urządzeń do składowania kpl 1; 61 Etykiety logistyczne szt. 1. 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w zakresie podręczników, książek, poradników, atlasów, map, planów, przewodników, planszy i wszystkich innych publikacji należały do ostatniego dostępnego wydania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22212000-9 - Czasopisma
30195920-7 - Tablice magnetyczne
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
39162000-5 - Pomoce naukowe