Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyGMINIA - MIASTO GRUDZIĄDZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038294
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINIA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów edukacyjnych oraz dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70671b87-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych

1.2.19 Dostawa materiałów edukacyjnych dla szkół z terenu gminy - miasto Grudziądz w ramach projektu pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1 - EFS w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020; 2- EFS w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe w ramach RPO Woj. Kuj.-Pom. na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań dotyczących funkcjonowania platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 1010202, cwk@platformazakupowa.plZamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, ) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf 6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar, 8) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 8. Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest gmina-miasto Grudziądz reprezentowana przez Prezydenta Grudziądza z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1. Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób: a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, b) telefonicznie: 56 45 10 200,c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w zakresie i celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP” oraz przesłance wynikającej z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a także nie będą poddawane procesowi profilowania.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Adres PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00.9. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: − obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i do których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; − obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.1.27.2017/ ED.042.02.07.2019

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - dostawa materiałów edukacyjnych dla szkół z terenu gminy - miasto Grudziądz w ramach projektu realizowanego przez gminę – miasto Grudziądz pn. „Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu”, wyszczególnionych w załączniku nr 1.1. do Formularza ofertowego: 1 Atlas grzybów szt. 20; 2 Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał szt. 25; 3 Atlas ptaków w Polsce szt. 25; 4 Atlas roślin chronionych w Polsce szt. 25; 5 Atlas zwierząt chronionych w Polsce szt. 25; 6 Atlas owadów szt. 20; 7 Atlas szt. 248 Atlas geograficzny szt. 54; 9 Atlas pogoda i klimat szt. 2510 Atlas przyrodniczy - zwierzęta i rośliny Polski szt. 50; 11 Europa - mapa fizyczna szt. 7; 12 Globus fizyczny szt. 13; 13 Globus fizyczny duży szt. 8; 14 Globus indukcyjny szt. 19; 15 Globus konturowy szt. 9; 16 Globus konturowy podświetlany szt. 10; 17 Globusy uczniowskie szt. 26; 18 Krajobrazy świata - mapa szt. 519 Mały atlas anatomiczny szt. 20; 20 Mapa ścienna płyt litosfery, zjawisk wulkanicznych, obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich 3 elementów (tektoniki płyt litosfery) szt. 4; 21 Mapa tematyczna szt. 1; 22 Mapa tematyczna szt. 1; 23 Mapa tematyczna szt. 124 Mapa topograficzna szt. 14; 25 Mapy konturowe świata i Polski szt. 10; 26 Mapy ścienne Polski - podział administracyjny szt. 327 Mapy ścienne Polski hipsometryczna (ukształtowania powierzchni), także plastyczna szt. 4; 28 Mapy ścienne świata: krajobrazowa szt. 329 Mapy ścienne świata: klimatyczna szt. 3; 30 Mapy ścienne świata: ogólnogeograficzna szt. 3; 31 Mapy ścienne świata: polityczna szt. 332 Mapy ścienne świata: stref (formacji roślinnych) szt. 3; 33 Obrotowa mapa nieba szt. 19; 34 Ochrona przyrody w Polsce - mapa szt. 535 Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni szt. 6; 36 Plansza grzyby trujące szt. 6; 37 Plansza obiegu wody w przyrodzie szt. 6; 38 Plansza obrazująca zmysły człowieka szt. 639 Plansza profili glebowych szt. 6; 40 Plansza rodzajów chmur szt. 6; 41 Plansza rodzajów dziobów, pazurów i klucze tropów szt. 642 Plansza roślin trujących szt. 643 Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa z opisem szt. 7; 44 Plansze etapów rozwoju człowieka szt. 6; 45 Plany i mapy w różnych skalach, w tym mapy regionu i najbliższej okolicy: topograficzne, hipsometryczne, tematyczne zest. 49; 46 Polska - mapa ścienna, fizyczna/mapa do ćwiczeń szt. 9; 47 Proste klucze do oznaczania roślin egz. 29; 48 Przewodnik - las szt. 24; 49 Przewodnik do rozpoznawania drzew szt. 39; 50 Przewodnik do rozpoznawania grzybów szt. 15; 51 Przewodnik do rozpoznawania gwiazd szt. 15; 52 Przewodnik do rozpoznawania motyli szt. 15; 53 Przewodnik do rozpoznawania owadów szt. 15; 54 Przewodnik do rozpoznawania ptaków szt. 1555 Przewodnik do rozpoznawania zwierząt szt. 15; 56 Przewodnik roślin i zwierząt szt. 53; 57 Przewodniki (klucze) do rozpoznawania szt. 2158 Publikacje albumowe szt. 9; 59 Ebook, pdf szt. 1860 Świat - mapa fizyczna szt. 7; 61 Tablice chemiczne egz. 52;62 Zestaw plansz - warstwy lasów w różnych strefach klimatycznych zest. 663 Edukacyjny program multimedialny dla uczniów klasy I - III (ważność licencji 1 rok, liczba stanowisk: nieograniczona, licencja dla 1 szkoły, bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu) pakiet 1;64 Edukacyjny program dla uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej (ważność licencji 1 rok, liczba stanowisk: nieograniczona - licencja dla 1 szkoły, bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu) kpl 1;65 Pomoce dydaktyczne w wersji elektronicznej dotyczące problemów wychowawczych zest. 1; 66 Audiobook szt. 8; 67 Audiobook (fiszki) szt. 6; 68 Audiobook szt. 8; 69 Audiobook (fiszki) szt. 6; 70 Ebook pdf szt. 4; 71 Ebook pdf szt. 4; 72 Słuchowisko (książka + audio CD) szt. 4; 73 Słuchowisko (książka + audio CD) kpl. 4; 74 Słuchowisko (książka + audio CD) kpl. 4; 75 Karaoke (audio CD) szt. 4; 76 Karaoke (DVD) szt. 4; 77 Karaoke (książka + audio CD) kpl. 4. 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w zakresie podręczników, książek, poradników, atlasów, map, planów, przewodników, planszy i wszystkich innych publikacji należały do ostatniego dostępnego wydania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22120000-7 - Wydawnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22114200-4 - Atlasy

22114300-5 - Mapy

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

39298600-3 - Globusy

48462000-4 - Matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - dostawa książek, podręczników, płyty z filmami poglądowymi na CD, DVD, tablic, plansz, modeli poglądowych w ramach projektu realizowanego przez gminę – miasto Grudziądz pn. „Podnoszenie umiejętności poprzez organizację dodatkowych zajęć i współpracę z pracodawcami oraz doposażenie pracowni przedmiotowych szkół zawodowych w Grudziądzu”, wyszczególnionych w załączniku nr 1.2. do Formularza ofertowego: 1 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 2 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 3 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 3; 4 Poradnik zawodowy dot. robót budowlanych dla pracowni budowlanej do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 5 Podręcznik zawodowy dot. geometrii wykreślnej z perspektywą dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 2; 6 Książka dot. komputerowego wspomagania projektowania dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 7 Książka dot.zagadnień geometrii wykreślnej dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 8 Podręcznik do nauki rysunku architektonicznego i krajobrazowego dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 2; 9 Poradnik do nauki zasad pomiarów i obliczania powierzchni i kubatur dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 10 Książka omawiająca zagadnienia projektu architektoniczno - budowanego dla pracowni rysunku technicznego do nauki dla technika budownictwa egz. 1; 11 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa damskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 12 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa męskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 13 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą metod upinania koków i warkoczy dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 14 Płyta DVD z prezentacją technik pracy dotyczącą fryzjerstwa damskiego dla pracowni technologicznej do nauki dla technika usług fryzjerskich egz. 1; 15 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 16 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 17 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 18 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 19 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 20 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 21 Podręcznik zawodowy dot. technologii gastronomicznej dla pracowni technologii gastronomicznej do nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 5; 22 Podręcznik zawodowy dot. planowania żywienia dla pracowni planowania żywienia i produkcji gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości dla nauki dla technika żywienia i usług gastronomicznych egz. 15; 23 Podręcznik do pracowni chemicznej dla technika analityka egz. 5; 24 Książka stanowiąca uzupełnienie wiedzy dla kursantów - techników elektryków w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycnych do 1kV egz. 80; 25 Książka o nakładach rzeczowych dla pracowni rysunku technicznego dla zawodu technik architektury krajobrazu egz. 1; 26 Podręcznik zawodowy dot. podstaw ekonomii dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 18; 27 Podręcznik zawodowy dot. podstaw gospodarowania zasobami majątkowymi dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 28 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia spraw kadrowych dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 29 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia gospodarki finansowej dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 30 Podręcznik zawodowy dot. prowadzenia gospodarki rachunkowej dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 3; 31 Książka dot. postępowania cywilnego dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 1;32 Książka dot. prawa cywilnego - część ogólna, dla pracowni ekonomiczno - rachunkowej do nauki dla technika ekonomisty egz. 1; 33 Książka dot. instrukcji kancelaryjnej dla pracowni techniki biurowej do nauki zawodu technik ekonomista egz. 1; 34 Podręcznik omawiający elementy prawa do nauki zawodu technik ekonomista dla pracowni techniki biurowej egz. 24; 35 Podręcznik o zagadnieniach bezpieczeństwa i higieny pracy do kształcenia zawodowego do pracowni techniki biurowej egz. 2; 36 Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista do pracowni techniki biurowej egz. 2; 37 Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista do pracowni techniki biurowej egz. 2; 38 Słownik poprawnej polszczyzny egz. 2; 39 Książka dot. prawa i postępowania administracyjnego egz. 2; 40 Słownik języka polskiego egz. 2; 41 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni gospodarki materiałowej dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 42 Książka o gospodarce magazynowej do pracowni środków transportu dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 43 Czasopismo o środkach transportu do pracowni gospodarki materiałowej dla nauki w zawodzie technik logistyk szt. 1; 44 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni logistyki dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 45 Czasopismo o tematyce logistycznej do pracowni logistyki dla nauki w zawodzie technik logistyk egz. 1; 46 Podręcznik dla spawaczy i personelu nadzorującego procesy spawania. egz. 54; 47 Zestaw plansz schematów - fryzjerskie kpl 1; 48 Znaki drogowe, tablice magnetyczne kpl 4; 49 Wzory towarów kpl 1; 50 Wzory opakowań kpl 1; 51 Modele sprzętów i urządzeń do składowania kpl 1; 52 Modele sprzętu do pakowania i zabezpieczania ładunków kpl 1; 53 Makiety terminali szt 1; 54 Makiety magazynów szt. 1; 55 Wzory oznakowania ładunków kpl 1; 56 Modele środków transportu wewnętrznego szt. 1; 57 Modele środków transportu wewnętrznego i zewnętrznego kpl 1; 58 Modele do urządzeń kompletacji towarów szt. 1; 59 Modele środków do załadunku i przeładunku kpl 1;60 Modele sprzętów i urządzeń do składowania kpl 1; 61 Etykiety logistyczne szt. 1. 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie pozycje w zakresie podręczników, książek, poradników, atlasów, map, planów, przewodników, planszy i wszystkich innych publikacji należały do ostatniego dostępnego wydania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22212000-9 - Czasopisma

30195920-7 - Tablice magnetyczne

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryteriów: 1) cena oferty (Cn) - 60 % Cn = C of.n./ Cof.b. x 100 x 60%dzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena C of.n – cena oferty najniższej Cof.b – cena oferty badanej2) termin realizacji (Tr) - 40 % Tr = Tr min./ Tr of.b. x 100 x 40% gdzie : Tr – liczba punktów za kryterium termin realizacji Tr min – termin realizacji, oferty z najkrótszym terminem realizacji Tr max – termin realizacji oferty badanejZamawiający ustalił minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia na 30 dni kalendarzowych, a maksymalny na 45 dni kalendarzowych. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu realizacji poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum oraz brak terminu w ofercie, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pł – punktacja łączna) za kryterium ceny i terminu realizacji: Pł = Cn + Tr3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie następującym:1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;2) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony niniejszej umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;3) zmiany przedmiotu umowy na przedmiot umowy o równych lub wyższych parametrach jakościowych, przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, że Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego i wykaże, że wystąpiły okoliczności od niego niezależne, których - działając z należytą starannością - nie mógł przewidzieć, a nowo proponowany przedmiot umowy spełnia wymagania Zamawiającego; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego2. Dokonanie powyżej wskazanych zmian, wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz (strona internetowa prowadzonego postępowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy Pzp „Środki ochrony prawnej”.
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI