[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-02-07
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00040418
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa108bc-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt.
12 SWZ.
Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 Pzp Zamawiający odstępuje od użycia środków komunikacji
elektronicznej w zakresie złożenia próbek do oceny kryterium jakości technicznej w części nr 1 oraz 2.
Ponadto Zamawiajacy informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na
której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za
pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509, zwana dalej platformą
zakupową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ (dot. części nr 1) oraz pkt 8.1.3 SWZ (dot. części nr 2) należy w interesie Wykonawcy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, zabezpieczonym przed uszkodzeniem zawartości, oznaczonym nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanym zgodnie z pkt 16.20 SWZ
2. Wszystkie elementy (próbki) muszą być złożone wewnątrz opakowania z czytelnym wskazaniem
Wykonawcy od którego pochodzą oraz części postępowania której dotyczą.
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych próbek. Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
4. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian, o którym mowa w pkt. 3 musi być złożone według takich
samych zasad jak składane próbki oraz odpowiednio oznakowane, z dopiskiem „ZMIANA”.
5. Opakowania oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte bezpośrednio przed otwarciem
pierwotnej oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonania zmian, i zostaną dołączone do oferty.
6. W przypadku wycofania oferty Wykonawcy z postępowania, o czym mowa w punkcie 16.11 SWZ,
próbki dołączone do wycofanej oferty zostaną przez Zamawiającego bez otwierania zwrócone temu
Wykonawcy po terminie otwarcia ofert.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/63/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych j est art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19
ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/63/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1: Druk i sukcesywna dostawa książek wraz z materiałem ilustracyjnym, czasopism i
informatorów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A-1 oraz 1A-2 (folder plików) do SWZ
3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi
na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego
zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego
przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1A
4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy
polegającym na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o
wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i
ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego
składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od
dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania
środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie
zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w
momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia
(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie
w ciągu:
7.1. maksymalnie jedenastu [ 11 ] oraz minimalnie pięciu [ 5 ] dni roboczych dla książek z
okładką miękką
7.2. maksymalnie trzynastu [ 13 ] oraz minimalnie ośmiu [ 8 ] dni roboczych dla książek z
okładką twardą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium "Cena" + Liczba
punktów w kryterium "Ocena jakości technicznej książek" + Liczba punktów w kryterium "Termin
dostarczenia przedmiotu zamówienia"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej książek

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2: Druk i sukcesywna dostawa czasopisma „Indeks” wraz z materiałem ilustracyjnym
dla Biura Marketingu i Public Relations
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1Bdo SWZ
3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi
na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego
zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego
przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1B
4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy
polegającym na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o
wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i
ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego
składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od
dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania
środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie
zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w
momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia
(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie
w ciągu maksymalnie czterech [ 4 ] oraz minimalnie dwóch [ 2 ] dni roboczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22212000-9 - Czasopisma

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium "Cena" + Liczba
punktów w kryterium "Ocena jakości technicznej publikacji" + Liczba punktów w kryterium "Termin
dostarczenia przedmiotu zamówienia"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości technicznej publikacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek dla części nr 1:*
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony jeżeli:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie [
2 ] dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego
zamówienia, na wartość minimum sto tysięcy 00/100 [ 100 000,00 ] złotych brutto
każda.
2. Warunek dla części nr 2:*
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony jeżeli:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie [
2 ] dostawy tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość minimum pięćdziesiąt
tysięcy [ 50 000,00 ] złotych brutto każda.
*Warunek udziału w postępowaniu określony (odpowiednio do części), zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby temu Wykonawcy lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; spełni w całości warunek udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty należy załączyć:
1. W celu potwierdzenia zgodności z kryterium oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia:

W części nr 1:
1.1. W części nr 1 Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia – dwóch [ 2 ] książek o tematyce naukowej (z wyłączeniem albumów), o parametrach podanych w punkcie 8.1.1. SWZ
1.2. Jakość dołączonych do oferty próbek dwóch [ 2 ] książek zostanie oceniona punktowo w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej książek” (zgodnie z pkt. 19.6. SWZ).

W części nr 2:
1.3. W części nr 2 Na potwierdzenie jakości świadczonych usług poligraficznych Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą PRÓBEK oferowanego przedmiotu zamówienia - dwóch [ 2 ] publikacji (jedno [ 1 ] czasopismo i jedna [ 1 ] publikacja o dowolnym charakterze) o parametrach określonych w punkcie 8.1.3. SWZ
1.4. Jakość dołączonych do oferty próbek dwóch [ 2 ] publikacji zostanie oceniona punktowo
w kryterium oceny ofert „Ocena jakości technicznej publikacji” (zgodnie z pkt. 19.15. SWZ).
1.5. UWAGA:
Niedostarczenie wraz z ofertą próbek wskazanych w pkt. 8.1.1. lub 8.1.3. SWZ lub dostarczenie próbek niezgodnych z pkt. 8.1.1. lub 8.1.3. SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, tj. treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu kryterium oceny ofert wskazanych w pkt 8.1. SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt 8.1. SWZ będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.
3. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy środek dowodowy sporządzony na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia – Specyfikację cenową odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A-1B do SWZ.

dotyczy części nr 1: CENA złotych brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wskazana
w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do części nr 1) musi być zgodna z sumą wartości brutto wskazanych w Tabelach nr 1-14 Opisu przedmiotu zamówienia/Specyfikacji cenowej (załącznik nr 1A-1)

dotyczy części nr 2: CENA złotych brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wskazana
w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do części nr 2) musi być zgodna z łączna wartością brutto wskazaną w pozycji 4 tabeli w Opisie przedmiotu zamówienia/Specyfikacji cenowej (załącznik nr 1B)

4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego (specyfikacja cenowa) lub złożony przedmiotowy środek dowodowy (specyfikacja cenowa) będzie niekompletny, Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja cenowa odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A-1B do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B
do SWZ – odpowiednio do części).
3. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy
ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów
załączonych do oferty.
Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo -
jeżeli dotyczy:
5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B
do SWZ – odpowiednio do części).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4A-4B do SWZ –
odpowiednio do części).
Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie
zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117
ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5A-5B do SWZ – odpowiednio do części).
8. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2A-2B
do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
9. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, Zamawiający określa sposób spełniania przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków, tj. warunek udziału w
postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ (odpowiednio do części), zostanie ustany za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni w całości warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 5.2.4 SWZ (odpowiednio do części). Wykonawcy do oferty dołączają oświadczenie - załącznik nr 5A-5B do SWZ, odpowiednio do części -, z którego
wynika, który z Wykonawców spełnia określony w pkt 5.2.4 SWZ warunek (odpowiednio do części)
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2A-
2B SWZ (odpowiednio do części), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w Załącznikach nr 3a (dot. cz. nr 1) oraz 3b (dot. cz. nr 2)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/563509

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I.
Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4A-4B do SWZ – odpowiednio do części) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 1, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.2. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3-4 ustawy, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4. Jeżeli zdolności podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
4.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
4.2. Wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

II
W części nr 1 Kryterium oceny ofert "Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia" dzieli się na
dwa podkryteria:
1. Termin dostarczenia książek w miękkiej oprawie – waga dziesięć [ 10 ] punktów
2. Termin dostarczenia książek w twardej oprawie – waga dziesięć [ 10 ] punktów
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo- Praszka
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI