: „Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia. Opracowanie, przygotowanie,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
: „Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia. Opracowanie, przygotowanie, przeniesienie praw autorskich, korekta, druk, oprawa oraz dostawa do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek) oraz realizacja uroczystych obchodów „100-lecia Bitwy Niemeńskiej 1920”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu Sokólskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-14
  • Numer ogłoszenia574943-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574943-N-2020 z dnia 2020-08-14 r.

Zarząd Powiatu Sokólskiego: : „Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia. Opracowanie, przygotowanie, przeniesienie praw autorskich, korekta, druk, oprawa oraz dostawa do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek) oraz realizacja uroczystych obchodów „100-lecia Bitwy Niemeńskiej 1920”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Sokólskiego, krajowy numer identyfikacyjny 50658628000000, ul. ul. Marsz. J. Piłsudskiego  8 , 16-100  Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 112 008, e-mail starostwo@sokolka-powiat.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sokolka-powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sokolka-powiat.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sokolka-powiat.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, biuro podawcze na Punkcie Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : „Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia. Opracowanie, przygotowanie, przeniesienie praw autorskich, korekta, druk, oprawa oraz dostawa do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek) oraz realizacja uroczystych obchodów „100-lecia Bitwy Niemeńskiej 1920”.
Numer referencyjny: OR-IV.272.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na trzy części w rozumieniu art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.I Część: „Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia”Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia" przeprowadzone na uczestnikach projektu. W zadaniu ma być zawarta analiza sprawdzająca efektywność projektu pn.: „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakości potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu” oraz badanie w jaki sposób wpłynął na aktywację zawodową, podniesienie kompetencji zawodowych oraz kwalifikacje uczestników projektu z terenu Powiatu Sokólskiego, we wszystkich grupach wiekowych, z różnym wykształceniem, uwzględniając przy tym różnorodność kursów i szkoleń.Usługa będzie polegała na:1. Przeprowadzeniu ankiety telefonicznej z 300 uczestnikami projektu polegającej na zadaniu 3 pytań z zakresu: 1) Jak projekt wpłynął na aktywizację lub reaktywizację; 2) Jak projekt wpłynął na rozwój kompetencji zawodowych jego uczestników; 3) Jaki wpływ miał projekt na osobę aktywną zawodowo.2. Przeprowadzeniu 12 wywiadów z 12 uczestnikami projektu „Bony na szkolenia” w podziale na różne dziedziny w celu zbadania jaki wpływ miały poddziałania projektu 3.2.1 i 3.2.2 na uczestników szkoleń i kursów w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych, szkoleń i kursów językowych, studiów podyplomowych, kwalifikacyjnych kursów zawodowych, kursów umiejętności zawodowych.3. Publikacji 12 wywiadów z uczestnikami projektu (12 x 1 cała strona) w lokalnej prasie oraz emisji w Internecie i mediach społecznościowych przedstawiających efektywność projektu pn.”Bony na szkolenia”.4. Dokonaniu analizy efektywności projektu z przygotowaniem raportu i wyników końcowych w oparciu o pozyskane dane z przeprowadzonych uprzednio ankiet i wywiadów. Analiza efektywności winna obejmować podział respondentów ze względu na kategorię wiekową, wykształcenie oraz płeć (bez pozyskiwania danych osobowych określających i ingerujących daną osobę, a jedynie kwalifikujących do określonej grupy). Ponadto uwzględniać możliwości i rezultaty osiągnięte przez respondentów w zakresie aktywizacji i reaktywizacji zawodowej: podjęcie zatrudnienia, zmiana miejsca pracy, podniesienie kwalifikacji zawodowych.5. Organizacji konferencji podsumowującej realizowany projekt.6. Publikacji 4 artykułów (4 x 1 cała strona) przedstawiających efektywność projektu pn.”Bony na szkolenia”.Wszystkie przygotowane przez Wykonawcę materiały i publikacje muszą zawierać informację o działaniach realizowanych w ramach Projektu oraz być trwale opatrzone logotypami Projektu (pełna wersja kolorystyczna) zgodnie z wytycznymi określonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wraz z jego pełną nazwą, tj.:„Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – 79315000-5 Usługi badań społecznych 79311000-7 Usługi w zakresie ankiet 79342000-3 Usługi marketingowe.II Część: Opracowanie, przygotowanie, przeniesienie praw autorskich, druk, korektę, oprawę oraz dostawę do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek).Usługa polegać będzie na opracowaniu, przygotowaniu, przeniesienie praw autorskich, druku, korekcie, oprawie oraz dostawie do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek):1. Publikacja albumowa (historyczna), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Dziedzictwo historyczno-kulturowe. Powiat Sokólski” Publikacja historyczna zawierać będzie dzieje poszczególnych miejscowości powiatu sokólskiego ze szczególnym uwzględnieniem miast oraz największych miejscowości, na których zlokalizowane są obiekty sakralne lub też miejscowości, w których miały miejsce szczególne wydarzenia historyczne, narodowe bądź związane z wielokulturowością regionu;Format: 270 x 270 mm nettoObjętość: 180 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.2. Publikacja albumowa (artystyczne fotografie i poezja), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Bogactwo przyrody i kultury. Powiat Sokólski”Publikacja zawierać będzie fotografie lokalnych fotografów oraz poezje lokalnych autorów obrazujące piękno i bogactwo przyrodniczo-kulturalne naszego regionu.Format: 270 x 270 mm nettoObjętość: 160 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.3. Publikacja książkowa (historyczna), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Walka Podhalańczyków o wolność wschodniej Sokólszczyzny, Doliny Klimówki i Kuźnicy w 1920 r.”Publikacja zawierać będzie opis przebiegu wydarzeń z okresu Bitwy Niemeńskiej w roku 1920 (Obrona przed najeźdźcą, boje Podhalańczyków o wolność wschodniej Sokólszczyzny, Doliny Klimówki i Kuźnicy)Format: B5 - 160 x 230 mmObjętość: 160 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.oraz zorganizowanie trzech prelekcji (około 45 minut każda) na terenie powiatu sokólskiego na temat wydarzeń historycznych opisanych w publikacji.Wykonawca nada opracowywanym albumom nr ISBN.Każda z wyżej wymienionych publikacji (książek) musi zawierać informację o działaniach realizowanych w ramach Projektu oraz musi być trwale opatrzona logotypami Projektu (pełna wersja kolorystyczna) zgodnie z wytycznymi określonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wraz z jego pełną nazwą, tj.: „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – ,,22.12.00.00-7 Wydawnictwo” Usługi projektów graficznych: 79822500-7 Usługi drukowania i dostawy: 79823000-9 Mapy: 22114300-5 Usługi sporządzania map: 71354000-4 Komputerowe usługi wydawnicze: 79553000-5 Usługi świadczone przez autorów: 92312210-6Część III: „Realizacja uroczystych obchodów „100-lecia Bitwy Niemeńskiej 1920”Uroczyste Obchody 100–lecia Bitwy Niemeńskiej – usługi obligatoryjne:- paradę 2 bryczek (około 4 osoby na bryczkę plus woźnica) oraz wagonetki liczba miejsc około 16-osobowej plus woźnica, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,- organizację koncertu muzycznego na scenie o wymiarach nie mniej niż 10x8 m z zadaszeniem, z profesjonalnym nagłośnieniem minimum NAW REDBARON, na którym wystąpią zespoły lokalne w strojach regionalnych z towarzyszeniem muzyków profesjonalnych (nie mniej niż 3 zespoły), grupa docelowa około 300 osób,- organizacja zawodów sportowych na dystansie 1920m dla młodzieży, 2x1920m dla dorosłych oraz sztafety dla osób niepełnosprawnych 1920:10 z profesjonalnym systemem pomiaru czasu oraz pneumatyczną bramą startową, ilość uczestników biegów szacowana jest na 800 osób,- oprawa muzyczna wydarzenia sportowego na scenie o wymiarach nie mniej niż 10x8m zadaszonej z profesjonalnym nagłośnieniem, w trakcie której wystąpią zespoły regionalne w strojach ludowych (m.in. 3 zespoły),- promocja powyższych wydarzeń - publikacja: 1 rozkładówka w lokalnej prasie, 1 emisja w Internecie i 1 w mediach społecznościowych,- relacja z wydarzeń związanych z obchodami 100. Rocznicy Bitwy Niemeńskiej – publikacja w: 1 rozkładówka w lokalnej prasie, 1 emisja w Internecie i 1 emisja w mediach społecznościowych,- nakręcenie 3 filmów promocyjnych (po około 5 minut każdy) o obchodach 100-lecia Bitwy Niemeńskiej: 1 film promujący wydarzenia związane z obchodami 100-lecia Bitwy Niemeńskiej; 2 film - relacja z obchodów 100-lecia Bitwy Niemeńskiej i promocji w/w wydawnictwa okolicznościowego o Bitwie Niemeńskiej; 3 film – relacja z zawodów sportowych.

II.5) Główny kod CPV: 22120000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79315000-5
79311000-7
79342000-3
79822500-7
79823000-9
22114300-5
71354000-4
79553000-5
93312210-6
92620000-3
92622000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia wykonywania usług na I i II część zamówienia najpóźniej do dnia 15.11.2020 r. Termin zakończenia wykonania III części zamówienia najpóźniej do dnia 30.09.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
dodatkowe usługi fakultatywne III cz. 40,00
termin realizacji I-II cz. 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.Zakazuje się zmian postanowień umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiana umowy dopuszczalna tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem:1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy,2) zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto,3) zmiana treści o charakterze informacyjno – instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu i adresu poczty elektronicznej,4) zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani nim zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne.3. Inne zmiany umowy mogą nastąpić o ile przewiduje je treść art. 144 ustawy pzp i są spełnione okoliczności będące ich podstawą wymienione w tym przepisie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Badanie efektywności projektu pn. Bony na szkolenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie efektywności projektu pn. ,,Bony na szkolenia" przeprowadzone na uczestnikach projektu. W zadaniu ma być zawarta analiza sprawdzająca efektywność projektu pn.: „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakości potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu” oraz badanie w jaki sposób wpłynął na aktywację zawodową, podniesienie kompetencji zawodowych oraz kwalifikacje uczestników projektu z terenu Powiatu Sokólskiego, we wszystkich grupach wiekowych, z różnym wykształceniem, uwzględniając przy tym różnorodność kursów i szkoleń.Usługa będzie polegała na:1. Przeprowadzeniu ankiety telefonicznej z 300 uczestnikami projektu polegającej na zadaniu 3 pytań z zakresu: 1) Jak projekt wpłynął na aktywizację lub reaktywizację; 2) Jak projekt wpłynął na rozwój kompetencji zawodowych jego uczestników; 3) Jaki wpływ miał projekt na osobę aktywną zawodowo.2. Przeprowadzeniu 12 wywiadów z 12 uczestnikami projektu „Bony na szkolenia” w podziale na różne dziedziny w celu zbadania jaki wpływ miały poddziałania projektu 3.2.1 i 3.2.2 na uczestników szkoleń i kursów w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych, szkoleń i kursów językowych, studiów podyplomowych, kwalifikacyjnych kursów zawodowych, kursów umiejętności zawodowych.3. Publikacji 12 wywiadów z uczestnikami projektu (12 x 1 cała strona) w lokalnej prasie oraz emisji w Internecie i mediach społecznościowych przedstawiających efektywność projektu pn.”Bony na szkolenia”.4. Dokonaniu analizy efektywności projektu z przygotowaniem raportu i wyników końcowych w oparciu o pozyskane dane z przeprowadzonych uprzednio ankiet i wywiadów. Analiza efektywności winna obejmować podział respondentów ze względu na kategorię wiekową, wykształcenie oraz płeć (bez pozyskiwania danych osobowych określających i ingerujących daną osobę, a jedynie kwalifikujących do określonej grupy). Ponadto uwzględniać możliwości i rezultaty osiągnięte przez respondentów w zakresie aktywizacji i reaktywizacji zawodowej: podjęcie zatrudnienia, zmiana miejsca pracy, podniesienie kwalifikacji zawodowych.5. Organizacji konferencji podsumowującej realizowany projekt.6. Publikacji 4 artykułów (4 x 1 cała strona) przedstawiających efektywność projektu pn.”Bony na szkolenia”.Wszystkie przygotowane przez Wykonawcę materiały i publikacje muszą zawierać informację o działaniach realizowanych w ramach Projektu oraz być trwale opatrzone logotypami Projektu (pełna wersja kolorystyczna) zgodnie z wytycznymi określonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wraz z jego pełną nazwą, tj.:„Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79315000-5, 79311000-7, 79342000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie, przygotowanie, przeniesienie praw autorskich, druk, korektę, oprawę oraz dostawę do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa polegać będzie na opracowaniu, przygotowaniu, przeniesienie praw autorskich, druku, korekcie, oprawie oraz dostawie do siedziby Zamawiającego trzech publikacji albumowych (książek):1. Publikacja albumowa (historyczna), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Dziedzictwo historyczno-kulturowe. Powiat Sokólski” Publikacja historyczna zawierać będzie dzieje poszczególnych miejscowości powiatu sokólskiego ze szczególnym uwzględnieniem miast oraz największych miejscowości, na których zlokalizowane są obiekty sakralne lub też miejscowości, w których miały miejsce szczególne wydarzenia historyczne, narodowe bądź związane z wielokulturowością regionu;Format: 270 x 270 mm nettoObjętość: 180 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.2. Publikacja albumowa (artystyczne fotografie i poezja), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Bogactwo przyrody i kultury. Powiat Sokólski”Publikacja zawierać będzie fotografie lokalnych fotografów oraz poezje lokalnych autorów obrazujące piękno i bogactwo przyrodniczo-kulturalne naszego regionu.Format: 270 x 270 mm nettoObjętość: 160 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.3. Publikacja książkowa (historyczna), tytuł wstępny proponowany przez Zamawiającego: „Walka Podhalańczyków o wolność wschodniej Sokólszczyzny, Doliny Klimówki i Kuźnicy w 1920 r.”Publikacja zawierać będzie opis przebiegu wydarzeń z okresu Bitwy Niemeńskiej w roku 1920 (Obrona przed najeźdźcą, boje Podhalańczyków o wolność wschodniej Sokólszczyzny, Doliny Klimówki i Kuźnicy)Format: B5 - 160 x 230 mmObjętość: 160 stron (ilość szacunkowa +/- 20%)Papier: kreda mat 150Oprawa szyto-klejona / grzbiet prosty, Pełen kolorNakład: 500 sztuk egz.oraz zorganizowanie trzech prelekcji (około 45 minut każda) na terenie powiatu sokólskiego na temat wydarzeń historycznych opisanych w publikacji.Wykonawca nada opracowywanym albumom nr ISBN.Każda z wyżej wymienionych publikacji (książek) musi zawierać informację o działaniach realizowanych w ramach Projektu oraz musi być trwale opatrzona logotypami Projektu (pełna wersja kolorystyczna) zgodnie z wytycznymi określonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” wraz z jego pełną nazwą, tj.: „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22120000-7, 79822500-7, 79823000-9, 22114300-5, 71354000-4, 79553000-5, 92312210-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:- termin realizacji danej części (I,II) zamówienia do dnia 15.11.2020 r – 0 pkt- termin realizacji danej części zamówienia (I,II) w terminie do dnia 31.10.2020 r podpisania umowy – 20 pkt- termin realizacji danej części zamówienia (I,II) w terminie do dnia 30.09.2020 r podpisania umowy – 40 pkt


Część nr: 3 Nazwa: Realizacja uroczystych obchodów „100-lecia Bitwy Niemeńskiej 1920
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uroczyste Obchody 100–lecia Bitwy Niemeńskiej – usługi obligatoryjne:- paradę 2 bryczek (około 4 osoby na bryczkę plus woźnica) oraz wagonetki liczba miejsc około 16-osobowej plus woźnica, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,- organizację koncertu muzycznego na scenie o wymiarach nie mniej niż 10x8 m z zadaszeniem, z profesjonalnym nagłośnieniem minimum NAW REDBARON, na którym wystąpią zespoły lokalne w strojach regionalnych z towarzyszeniem muzyków profesjonalnych (nie mniej niż 3 zespoły), grupa docelowa około 300 osób,- organizacja zawodów sportowych na dystansie 1920m dla młodzieży, 2x1920m dla dorosłych oraz sztafety dla osób niepełnosprawnych 1920:10 z profesjonalnym systemem pomiaru czasu oraz pneumatyczną bramą startową, ilość uczestników biegów szacowana jest na 800 osób,- oprawa muzyczna wydarzenia sportowego na scenie o wymiarach nie mniej niż 10x8m zadaszonej z profesjonalnym nagłośnieniem, w trakcie której wystąpią zespoły regionalne w strojach ludowych (m.in. 3 zespoły),- promocja powyższych wydarzeń - publikacja: 1 rozkładówka w lokalnej prasie, 1 emisja w Internecie i 1 w mediach społecznościowych,- relacja z wydarzeń związanych z obchodami 100. Rocznicy Bitwy Niemeńskiej – publikacja w: 1 rozkładówka w lokalnej prasie, 1 emisja w Internecie i 1 emisja w mediach społecznościowych,- nakręcenie 3 filmów promocyjnych (po około 5 minut każdy) o obchodach 100-lecia Bitwy Niemeńskiej: 1 film promujący wydarzenia związane z obchodami 100-lecia Bitwy Niemeńskiej; 2 film - relacja z obchodów 100-lecia Bitwy Niemeńskiej i promocji w/w wydawnictwa okolicznościowego o Bitwie Niemeńskiej; 3 film – relacja z zawodów sportowych.- usługi dodatkowe objęte poza cenowym kryterium oceny ofert- organizacja pochodu (odwiedzenie cmentarzy w Sokółce, Klimówce, Kuźnicy, Nowym Dworze, parada wojskowa) banderii w mundurach z epoki co najmniej 6 osób, w mundurach z Księstwa Warszawskiego co najmniej 6 osób, w strojach szlacheckich - 4 osoby, w strojach ludowych (łowicki, bronowicki, podlaski, kurpiowski co najmniej 8 osób, husaria na koniach co najmniej 6 osób);- wykonanie dodatkowej fakultatywnej usługi przygotowanie i przeprowadzenie konkursu na okoliczność 100. Rocznicy Bitwy Niemeńskiej dotyczącego wiedzy związanej z Bitwą Niemeńską 1920 r. skierowanego do uczestników imprezy szczególnie młodzieży szkół ponadpodstawowych. Temat konkursu - Szlak bojowy Brygady Podhalańskiej , Miejsca potyczek w przebiegu bitwy niemeńskiej. Data konkursu 20.09 2020. Konkurs miałby formę testu z 10 pytaniami. Przygotowanie i przewidzenie nagrody dla laureatów. Miejsce I-III nagrody rzeczowe plus dyplom, wyróżnienia- dyplom.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92620000-3, 92622000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dodatkowe usługi fakultatywne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:- wykonanie usług obligatoryjnych bez wskazania usług dodatkowych fakultatywnych – 0 pkt- wykonanie dodatkowej fakultatywnej usługi - organizacja pochodu (odwiedzenie cmentarzy w Sokółce, Klimówce, Kuźnicy, Nowym Dworze, parada wojskowa) banderii w mundurach z epoki co najmniej 6 osób, w mundurach z Księstwa Warszawskiego co najmniej 6 osób, w strojach szlacheckich - 4 osoby, w strojach ludowych (łowicki, bronowicki, podlaski, kurpiowski co najmniej 8 osób, husaria na koniach co najmniej 6 osób – 20 pkt- wykonanie dodatkowej fakultatywnej usługi przygotowanie i przeprowadzenie konkursu na okoliczność 100. Rocznicy Bitwy Niemeńskiej dotyczącego wiedzy związanej z Bitwą Niemeńską 1920 r. skierowanego do uczestników imprezy szczególnie młodzieży szkół ponadpodstawowych. Temat konkursu - Szlak bojowy Brygady Podhalańskiej , Miejsca potyczek w przebiegu bitwy niemeńskiej. Data konkursu 20.09 2020. Konkurs miałby formę testu z 10 pytaniami. Przygotowanie i przewidzenie nagrody dla laureatów. Miejsce I-III nagrody rzeczowe plus dyplom, wyróżnienia- dyplom – 20 pkt - wykonanie dwóch wyżej wymienionych dodatkowych fakultatywnych usług organizacja pochodu (odwiedzenie cmentarzy w Sokółce, Klimówce, Kuźnicy, Nowym Dworze, parada wojskowa) banderii w mundurach z epoki oraz przygotowanie i przeprowadzenie konkursu na okoliczność 100. Rocznicy Bitwy Niemeńskiej dotyczącego wiedzy związanej z Bitwą Niemeńską 1920 r. skierowanego do uczestników imprezy – 40 pkt






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI