Zazielenienie części placu z fontanną przy skrzyżowaniu ul. Prymasa A. Hlonda z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zazielenienie części placu z fontanną przy skrzyżowaniu ul. Prymasa A. Hlonda z al. Rzeczypospolitej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00402981
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zazielenienie części placu z fontanną przy skrzyżowaniu
ul. Prymasa A. Hlonda z al. Rzeczypospolitej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zazielenienie części placu z fontanną przy skrzyżowaniu
ul. Prymasa A. Hlonda z al. Rzeczypospolitej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8190f3b-5054-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Zazielenienie części placu z fontanną przy skrzyżowaniu ulicy Hlonda z al. Rzeczypospolitej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo
aplikacyjne
do przekazania danych dotyczące systemu
https://zamowienia.um.warszawa.pl:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na
komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Format kodowania i oznaczania czasu:
• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Wykonawca musi posiadać:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość
zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu
przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem
osobistym), wykonawca musi posiadać:
• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie
https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,
po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),
wykonawca musi posiadać:
• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określony w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej
„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia
2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 57/WOŚ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166666,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usługi polega na częściowej przebudowie/rozszczelnieniu istniejących chodników i placów w sposób umożliwiający posadzenie 11 szt. dużych drzew z gatunku Platan klonolistny.
Skwer z fontanną przy skrzyżowaniu ulicy Augusta Hlonda z al. Rzeczypospolitej, dz. nr ew. 4/40, 4/43, 4/2 z obrębu 1-10-26.
Na terenie w części północnej występują w szpalerze (przedłużenie szpaleru platanów na istniejącym skwerze) drzewa z gatunku platan klonolistny w różnej kondycji zdrowotnej oraz żywopłot przy zawrotce drogi osiedlowej z irgi błyszczącej. Na terenie żywopłoty z grabu pospolitego oraz na osi fontanny - róże okrywowe i trawy ozdobne. Przy ścieżce łączącej Osiedle ze skrzyżowaniem 3 szpalery z cisa.
1 ZAKRES ZAMÓWIENIA
1.1 Rozszczelnienie nawierzchni
W ramach projektu przewiduje się rozbiórki elementów chodników i placów – nawierzchni z podbudową o powierzchni ca 75 m2. (wg rys. 01 dokumentacji projektowej)
1.2 Roboty drogowe z ustawieniem obramowań
Po rozebraniu nawierzchni i podbudowy należy ułożyć obramowania z kostki kamiennej na ławie betonowej (wg rys. 02 dokumentacji projektowej).
Typ obrzeża Ilość [mb]
op2 93
d1 37
1.3 Projekt techniczny zieleni
Dobór gatunkowy roślin został przeprowadzony z uwzględnieniem: warunków siedliskowych, sieci uzbrojenia terenu i powtarzalności istniejącego doboru.
Wykaz drzew projektowanych
Oznaczenie Nazwa łacińska Nazwa polska Obwód pnia na wys. 100 cm Ilość (szt.)
D(n) Platanus acerifolia Platan klonolistny X4, Pa 200, 35-40, szer. ko. 2-3m, h=5-7 m. 8
D(z) Platanus acerifolia Platan klonolistny X4, Pa 200, 35-40, szer. ko. 2-3m, h=5-7 m. 3
Oznaczenia:
D - drzewo
(n) – sadzenie drzew w rozszczelnionej nawierzchni,
(z) – sadzenie drzew w istniejących terenach zieleni np. zamiast trawnika.
Przy bryłach korzeniowych ww. drzew należy zainstalować:
- system napowietrzająco – nawadniający np. typu RRURBA1A RootRain URBAN lub równoważne,
- system stabilizacji drzew – system kotwienia bryły korzeniowej np. typu system Treem Lock, SAS-M lub równoważny.
Pow. korowania – gr. 5cm, frakcja 2-4 cm - 16 m3 - 321,2 m2.
System nawadniająco-napowietrzający dla drzew 11 kpl.
System podziemnej stabilizacji drzew 11 kpl.
- ekran przeciwkorzenny gładki np. typu ReRoot RER220 x2.0 A lub równoważny.
Specyfikacja ww. drzew do posadzenia – forma pienna o obwodzie pnia na wys. 100 cm: -35-40 cm, korona na wysokości 200 cm, min. 4x szkółkowana.
1.4 Wymagania dotyczące materiału roślinnego.
Uwagi ogólne:
Dostarczone rośliny powinny być właściwie znaczone tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa polska i łacińska, forma, wybór.
Sadzonki drzew ozdobnych powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany.
Wszystkie drzewa powinny odpowiadać wymiarom i wymaganiom zamieszczonym w wykazie powyżej.
Dla wszystkich projektowanych gatunków zaleca się zastosowanie kwalifikowanego, wysokogatunkowego materiału szkółkarskiego.
Powinien on charakteryzować się: wyrównaniem pod względem wielkości i kształtu, zgodnością
w wyglądzie i kształcie z odmianą, dobrą kondycją zdrowotną (powinien być wolny od patogenów i innych oznak chorobowych).
Wykonawca jest zobowiązany poinformować inwestora o wszelkich zmianach jakie mogą nastąpić w przypadku, gdy rośliny nie są dostępne w rozmiarze, odmianie czy ilości wymaganej w specyfikacji roślin projektowanych.
Drzewa powinny posiadać następujące cechy:
- pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
- przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik,
- system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach
szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne,
- u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona,
- pędy korony u drzew nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych,
- pędy boczne korony drzew powinny być równomiernie rozmieszczone, przewodnik powinien być praktycznie prosty,
- blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowicie zarośnięte blizny na przewodniku w II wyborze,
UWAGA: Wszystkie drzewa w szpalerze D1 w momencie sadzenia muszą mieć
jednakowe parametry, szczególnie w odniesieniu do wysokości i wysokości pnia.
Wady niedopuszczalne:
- silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
- ślady żerowania szkodników,
- oznaki chorobowe,
- zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach nadziemnych,
- martwica i pęknięcia kory,
- uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika,
- dwupędowe korony drzew formy piennej,
- uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej,
- złe zrośnięcia odmiany szczepionej z podkładką.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z każdą partią dostawy (przed podpisaniem protokołu odbioru) przedstawić świadectwo pochodzenia materiału roślinnego lub inny dokument poświadczający jego pochodzenie w języku polski.
1.5 Sadzenie
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
1.6 Ekran przeciwkorzenny gładki TYPU ReRoot RER220 x2.0 A
Opracowany dla ochrony nawierzchni pieszych, parkingowych oraz mediów elementy ekranów przeciwkorzennych kierunkują ich wzrost w głąb terenu zapobiegając jednocześnie nieestetycznym i często niebezpiecznym uszkodzeniom nawierzchni powodowanym przez korzenie oraz chroni instalacje podziemną przed uszkodzeniami.
Zaprojektowano ekran o wysokości 2000 mm i gr.2 mm sprzedawany w rolkach 100 mb. Ewentualne miejsca łączeń należy zabezpieczyć specjalną taśmą do łączenia ekranów przeciwkorzennych.
Ekrany należy ułożyć od strony kabli elektrycznych wg planu zieleni. Ekran wg danych Bariera przeciwkorzeniowa - ekran blokujący Z HPDE szer.0,5m. gr. lmm Ochrona infrastruktury miejskiej przed korzeniami.
1.7 Wykończenie powierzchni terenu pod nasadzenia
Wykończenie terenu przez wykorowanie ma miejsce przy wszystkich nasadzeniach. Korowanie mis wokół drzew - warstwą 7 cm (granulacja 2-4cm).
Wykończenie powierzchni terenu powinno być wykonane po zakończeniu sadzenia roślin. Kora powinna być przekompostowana, mielona, rozdrobniona i pozbawiona nasion chwastów i zarodników grzybów, powinna być to kora drzew iglastych, odczyn obojętny o frakcji 2-4cm. Przed wysypaniem kory substrat zwilżyć wodą w celu zachowania jego odpowiedniej wilgotności. Warstwa kory zapobiegać ma przesychaniu substratu, rozwojowi chwastów.
1.8 Prace związane ze zmianą lokalizacji istniejących kwietników.
W ramach prac przewiduje się przestawienie 9 szt. kwietników kolidujących z lokalizacją planowanych nasadzeń drzew w obrębie terenu, na którym będą prowadzone prace.
Pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 5 do SWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określony jest w dokumentacji projektowej pn.: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na zazielenienie placu z fontanną przy skrzyżowaniu ul. Prymasa A Hlonda z al. Rzeczypospolitej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, wykonanej przez Studio OGRODY Pracownia Architektury Krajobrazu Anna Kanclerz, wrzesień 2021 r.
• Należy zwrócić uwagę na znaczne okrojenie zakresu prac do wykonania w stosunku do robót wynikających z ww. dokumentacji projektowej. Należy brać pod uwagę tylko te części dokumentacji, które opisują posadzenia 11 szt. drzew w części północnej terenu. W przypadku rozbieżności pomiędzy ww. dokumentacją projektową a niniejszym opisem przedmiotu zamówienia ważniejsze są zapisy wynikające z dokumentacji projektowej. Przedmiar robót, będący składową całej ww. dokumentacji projektowej stanowi jedynie materiał pomocniczy do sporządzenia oferty cenowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1. W zakresie doświadczenia Wykonawcy
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, polegającą na sadzeniu drzew wraz z dostawą materiału roślinnego.
W przypadku gdy wartość zrealizowanego zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – wówczas wartość tego zamówienia ustala się jako równowartość tej kwoty w zł przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia referencji pod warunkiem, że prace były wykonywane w tym samym okresie.
1.2 W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:
a. jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu: ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub rolnictwo lub leśnictwo, ponadto wskazana osoba powinna posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie nasadzeń drzew.

Za wykonywanie prac odpowiedzialny będzie kierownik robót; w wypadku nieobecności kierownika robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa osoby o takich samych kwalifikacjach.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w III.B.1.1.1 SWZ musi być spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega łączeniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- warunek określony w III.B.1.1.2.a SWZ zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy - Podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony w III.B.1.1.1 SWZ.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem wartości inwestycji, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2 SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
f) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ.
W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym.
Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w III.B.1.1.1 SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega sumowaniu doświadczenie Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w III.B.1.1.2 SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.C.2. SWZ, przy czym wykaz, dokumenty lub oświadczenia o których mowa w pkt III.C.2.b SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt III.B.1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności:
§ 11 wzoru mowy
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ogłoszonych po dniu zawarcia umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy niezawinione przez żadną ze stron zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, stan epidemii, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie.
3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec:
1. termin realizacji umowy,
2. zakres usług wskazany w § 1 umowy, zwiększenie zakresu usług związane będzie z proporcjonalnym zwiększeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy określonej w § 7 ust. 1, nie więcej niż o 30% wynagrodzenia,
3. zakres usług wskazany w § 1 umowy, rezygnacja z realizacji części zamówienia związana będzie z proporcjonalnym zmniejszeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy określonej w § 7 ust. 1, nie więcej niż o 30% wynagrodzenia.
4) sposobu dostarczania Zamawiającemu faktur z powodu zmian regulacji wewnętrznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego,
5) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu okoliczności, o których mowa ust. 1 pkt. 3 powyżej.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców z zastrzeżeniem wskazanym w § 5 ust.3 umowy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę założenie trawnika ok. 40m2
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę założenie trawnika ok. 40m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI