WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-19
  • ZamawiającyZarząd Dróg i Utrzymania Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00008111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-949fd0ba-6e16-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; zp@zdium-piotrkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej e-mail:zp@zdium-piotrkow.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DANE W TYM ZAKRESIE OKREŚLONO W SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOP.3300.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac związanych z wykonywaniem usługi obejmuje:

1) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,40 cm z wyprofilowaniem dna i skarp,
gr. namułu 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi
z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
2) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,40 cm z wyprofilowaniem dna skarp,
gr. namułu 40 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
3) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,60 cm z wyprofilowaniem dna i skarp,
gr. namułu 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi
z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
4) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,60 cm z wyprofilowaniem dna i skarp,
gr. namułu 40 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi
z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
5) wykoszenie chwastów, traw porost gęsty twardy mechaniczne ze skarp i dna rowów, koron i skarp nasypów, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych
i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
6) wykoszenie chwastów, traw porost gęsty twardy ręcznie ze skarp i dna rowów, koron i skarp nasypów, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
7) koszenie chwastów, traw kosą mechaniczną na terenie płaskim, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
8) mechaniczne wykoszenie porostów skarp, dna rowu i poboczem górnej krawędzi skarpy (terenem płaskim) z rozdrobieniem, mulczowaniem - porost gęsty twardy
(bez wygrabienia), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
9) ręczne wykoszenie porostów skarp i dna rowu i poboczem górnej krawędzi skarpy (terenem płaskim) z rozdrobieniem, mulczowaniem - porost gęsty twardy
(bez wygrabienia), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
10) ręczne odspojenie gruntu o szerokości dna do 1,5 m głębokości wykopu do 1,5 m, kat. gruntu III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi ma odległość do 10 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
11) mechaniczne odspojenie gruntu koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 6 km, koparki o pojemności łyżki 0,25 m³, grunt kat. I-II, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu
i innych zanieczyszczeń
12) ręczne odspojenie gruntu szerokości dna do 1,5 m głębokość wykopu do 1,5 m, kat. gruntu III z wyrzuceniem urobku na pobocze, uszkodzone skarpy, rozplantowanie urobku, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń
13) mechaniczne odspojenie gruntu koparkami podsiębiernymi, mechaniczne rozplantowanie urobku na poboczu lub na uszkodzonych skarpach - koparki o poj. łyżki 0,25 m³, grunt kat. I-II, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu
i innych zanieczyszczeń
14) wymiana rury żelbetowej o średnicy 40 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
15) wymiana rury żelbetowej o średnicy 40 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
16) wymiana rury żelbetowej o średnicy 60 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
17) wymiana rury żelbetowej o średnicy 60 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
18) wymiana rury żelbetowej o średnicy 80 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
19) wymiana rury żelbetowej o średnicy 80 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów),
20) wymiana ścianki czołowej przy przepuście z transportem materiałów,
21) wymiana ławy fundamentowej pod rurami przepustu (pozycja kosztorysowa zawiera rozebranie nawierzchni i podbudowy, wykop, transport, zasypanie, odtworzenie podbudowy i nawierzchni),
22) oczyszczenie przepustów o średnicy 40 cm, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy z transportem urobku,
23) oczyszczenie przepustów o średnicy 60 cm, grubość namułu w cm do 50%
jego średnicy z transportem urobku,
24) oczyszczenie przepustów o średnicy 80 cm, grubość namułu w cm do 50%
jego średnicy z transportem urobku,
25) oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i innych zanieczyszczeń- wywiezienie zanieczyszczeń samochodami samowyładowczymi na składowisko odpadów na odległość do 10 km,
26) ścinanie i plantowanie poboczy mechanicznie, gr. ścinania do 20 cm - wywiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
27) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości z wywozem odpadów na odległość do 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
28) oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu drobne gałęzie, korzenie, kora i inne zanieczyszczenia z transportem na odległość do 6 km),
29) wymiana rurociągu z pcv łączony na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm z podłożem pod kanał z materiałów sypkich grubości 10 cm z obsypką z materiałów sypkich grubości 25 cm nad rurę z transportem (pozycja kosztorysowa zawiera, wykonania wykopu na odkład i zasypanie wykopu gruntem rodzimym), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń,
30) wymiana rurociągu z pcv łączony na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm z podłożem pod kanał z materiałów sypkich grubości 10 cm z obsypką z materiałów sypkich grubości 25 cm nad rurę z transportem (pozycja kosztorysowa zawiera cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie, odtworzenie podbudowy i nawierzchni), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń
31) wykonanie podsypek z tłucznia kamiennego, grubość 20 cm z transportem materiałów.

Uwaga!
Po czynnościach sprzątających nie mogą pozostawać pełne worki, kupki śmieci, itp.


KOSZENIE TRAWNIKÓW ( zależności od potrzeb Zamawianego min. 2,3 razy w roku:

- koszenie trawy i chwastów kosiarkami mechanicznymi; zgrabienie trawy i wywóz (najpóźniej
24 godziny od koszenia) na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Koszenie powinno się odbywać cyklicznie. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2 – 7 cm.

Uwaga!

Przy koszeniu należy zachować ostrożność w odległości ok 10 cm od pni drzew.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. Dopuszcza się pozostawienie w miejscu koszenia trawy zmulczowanej, tylko w porozumieniu z Zamawiającym.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

Zamawiający informuje, iż całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem ewentualnego zamówienia będzie powtórzenie podobnych usług jak usługi objęte zakresem zamówienia podstawowego i związane z realizacją tego zamówienia (zgodnie z usługami opisanymi kodami CPV wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia). Przewiduje się w tym zakresie ewentualną realizację usług polegających na powtórzeniu podobnych do stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług udzielone zostanie na podobnych warunkach jak zamówienie podstawowe, przy czym ceny jednostkowe, ceny czynników produkcji do ustalenia wynagrodzenia za zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług przyjmowane będą na zasadach zawartych w umowie podstawowej. Skorzystanie z powyższego rozwiązania będzie mogło nastąpić, gdy okaże się, że po stronie Zamawiającego wystąpiła potrzeba wykonania tego typu usług, a Zamawiający dysponuje środkami na ich realizację.

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp: Udzielenie, w okresie
3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1 ZAMAWIAJĄCY WYBIERZE JAKO NAJKORZYSTNIEJSZĄ OFERTĘ WYKONAWCY, KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ PUNKTÓW OBLICZONĄ JAKO SUMĘ PUNKTÓW UZYSKANYCH
W KRYTERIACH:
I – CENA,
II – CZAS REAKCJI.

1.2 ZAMAWIAJĄCY JAKO NAJKORZYSTNIEJSZĄ UZNA OFERTĘ WYKONAWCY, KTÓRA BĘDZIE PRZEDSTAWIAĆ NAJKORZYSTNIEJSZY BILANS KRYTERIÓW OCENY OFERT OKREŚLONYCH W SWZ.
1.3 PUNKTY WE WSZYSTKICH KRYTERIACH ZOSTANĄ ZAOKRĄGLONE DO DWÓCH MIEJSC PO PRZECINKU. ILOŚCI PUNKTÓW ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA, ZOSTANĄ ZSUMOWANE I BĘDĄ STANOWIĆ KOŃCOWĄ OCENĘ OFERTY. MAKSYMALNIE W OSTATECZNEJ OCENIE PUNKTOWEJ WYKONAWCA MOŻE UZYSKAĆ 100 PKT.
ZAMAWIAJĄCY UDZIELI ZAMÓWIENIA WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMOGOM SWZ I ZOSTANIE OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA, TZN. UZYSKA NAJWYŻSZĄ LICZBĘ PUNKTÓW.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1 nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz przesłanki fakultatywne wskazane przez Zamawiającego w Rozdziale II podrozdział 8 SWZ tj. art. 109 ust. 1) i 4) ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

1.2 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym, jeżeli: Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. np. KRS lub CEDIG.
UWAGA ! - Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, które w świetle art. 7 pkt 30 ustawy Pzp, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego jako Wykonawca. Osoby
te nie posiadają wpisu ani do KRS ani do CEIDG, a wskazany warunek nie może ograniczać ich udziału w postępowaniu. Tym samym Zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową, nie zaś od wszystkich podmiotów legitymowanych do ubiegania się o udzielenie zamówienia.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia, jeżeli: posiada dokument potwierdzający,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.

• UWAGA ! - Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) w zakresie doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest posiadać / dysponować
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu / wykonywaniu co najmniej
1 (jednej) usługi związanej z odwodnieniem i konserwacją rowów przydrożnych lub konserwacją rzek na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem – (Formularz 3.2. do SWZ).

b) w zakresie zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest posiadać / dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej:
1 koparko - odmularkę - 1 szt.;
2 koparko - spycharkę samojezdną - 1 szt.;
3 samochód dostawczy - 1 szt.;
4 samochód samowyładowczy pow. 3,5 tony - 1 szt.;
5 piły spalinowe - 2 szt.;
6 kosiarkę ciągnikową rotacyjną - 1 szt.;
7 kosiarkę bijakową - 1 szt.;
8 kosiarkę bijakową na wysięgniku z funkcją rozdrabniania, mulczowania do rowów i skarp - 1 szt.;
9 kosy spalinowe - 6 szt.;
10 rębak do drewna - 1 szt.

Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem – (Formularz 3.2. do SWZ).

c) w zakresie osób

Wykonawca zobowiązany jest posiadać / dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe tj.:

KIEROWNIK PRAC MA POSIADAĆ:
- uprawnienia do kierowania pracami w specjalności:
melioracyjnej (bez ograniczeń) lub instalacyjno- inżynieryjnej (bez ograniczeń) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.- kan. ,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem – (Formularz 3.2. do SWZ).

UWAGA !
• Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
• W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym potencjałem, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp - podmiotowych środków dowodowych, tj.:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składnia ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca składa w/w podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- Wykaz dostaw lub usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostaw lub usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostaw lub usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot
na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);
- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – (Formularz 4.2. do SWZ);
- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (Formularz 4.3. do SWZ).
- Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

Wykonawca składa w/w podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 17.02.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku:
Getin Noble Bank S.A.,
numer rachunku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).

Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg
i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kadr Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację:

Wadium dotyczące: WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2) Każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Formularz 3.1. do SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Formularz 3.2. do SWZ w zakresie w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
- oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
- regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dniu podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany;
- niezbędne jest użycie rozwiązań, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie Wykonawcy lub zakresie robót nie powodujących wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy;
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
- konieczności zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy;
- innych nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy;
- zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), z zastrzeżeniem że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem zmienianej stawki podatku (VAT);
- w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach
i w zakresie zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- zmiany Podwykonawcy;*
- zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;*
- zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot lub Wykonawca samodzielnie będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;*
- rezygnacji Podwykonawcy z udziału przy realizacji zamówienia.*
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

* - zapisy maja zastosowanie w przypadku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-PUAP:/mzdikpiotrkow/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopanie fundamentów - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykopanie fundamentów Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI