Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie gmina Święciechowa, Krzemieniewo, Rydzyna, Poniec i Krobia, powiat leszczyński, gostyński, województwo wielkopolskie gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie gmina Sośnie, powiat ostrowski, województwo wielkopolskie gmina Żmigród, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-31
  • Numer ogłoszenia641483-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 641483-N-2018 z dnia 2018-10-31 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie: Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie gmina Święciechowa, Krzemieniewo, Rydzyna, Poniec i Krobia, powiat leszczyński, gostyński, województwo wielkopolskie gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie gmina Sośnie, powiat ostrowski, województwo wielkopolskie gmina Żmigród, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie, krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska   80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 655476130, e-mail justyna.szawelska@wody.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): wodypolskie.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
wodypolskie.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wodypolskie.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie ul. Chociszewskiego 12, 64-100 Leszno - pokój Działu Zamówień Publicznych (II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie gmina Święciechowa, Krzemieniewo, Rydzyna, Poniec i Krobia, powiat leszczyński, gostyński, województwo wielkopolskie gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie gmina Sośnie, powiat ostrowski, województwo wielkopolskie gmina Żmigród, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie
Numer referencyjny: WR.ZOZ.2.281.17PN.2018.JSz
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonywanie bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych na terenie działania Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie gmina Święciechowa, Krzemieniewo, Rydzyna, Poniec i Krobia, powiat leszczyński, gostyński, województwo wielkopolskie gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie gmina Sośnie, powiat ostrowski, województwo wielkopolskie gmina Żmigród, powiat trzebnicki, województwo dolnośląskie Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącą konserwacją i utrzymaniem śródlądowych wód powierzchniowych. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. część 1 - Wykoszenie roślinności w korycie i na wałach Rowu Polskiego w km 0+000-38+678 i Kanału Obiegowego w km 0+000-1+122 gmina Święciechowa, Rydzyna, Poniec i Krobia powiat leszczyński, gostyński województwo wielkopolskie Wykoszenie w korycie - Rów Polski km 0+000 - 38+678 Wykoszenie na wałach - Rów Polski km 2+500 - 20+032 L i 0+000 - 20+032 P z rowami odsiąkowymi Wykoszenie w korycie - Kanał Obiegowy km 0+000 - 1+122 część 2 - Wykoszenie roślinności w korycie Starej Orli w km 0+000-10+830, 11+300-16+910 gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka powiat rawicki województwo wielkopolskie Wykoszenie koryta - Stara Orla w km 0+000 - 10+830, 11+300 - 16+910 część 3 - Naprawa odcinkowa umocnień skarp rzeki Polska Woda w km 27+300-27+400 gmina Sośnie powiat ostrowski województwo wielkopolskie Wykoszenie skarp, usunięcie obsypiska, umocnienie kiszką faszynową, obsianie skarp - Polska Woda km 27+300 - 27+400 część 4 - Wykoszenie roślinności z koryta Kanału Stawnik w km 0+000-11+045 i Kanału Sąsieczna w km 0+000-8+260 z odcinkowym hakowaniem dna gmina Żmigród powiat trzebnicki województwo dolnośląskie Wykoszenie koryta - Kanał Stawnik w km 0+000 - 11+045 Wykoszenie koryta z hakowaniem dna - Kanał Sąsieczna km 0+000- 5+650, 6+460 - 8+260 część 5 - Wykoszenie roślinności i odkrzaczanie w korycie dopływów Rowu Polskiego – Kanału G, Kopanicy i Rowu Lubońskiego gmina Poniec, powiat gostyński, województwo wielkopolskie gmina Święciechowa i Krzemieniewo, powiat leszczyński, województwo wielkopolskie Kanał G - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-3+500 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,015 ha Kopanica - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-13+146 - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-13+146 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,260 ha w km 0+000-9+600 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,020 ha w km 9+600-13+146 Rów Luboński - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+700 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,015 ha Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: - Przedmiary - załączniki do SIWZ, - Standardy wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów - załącznik do SIWZ, - Mapy - załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90721800-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-14
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Wymagań nie określa się.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca winien wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy usługi w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji i utrzymania śródlądowych wód powierzchniowych, jak w przedmiocie zamówienia. - Wykonawca, w przypadku robót związanych z naprawą skarp, winien dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa hydrotechnicznego, melioracji lub budownictwa ogólnego bez ograniczeń (wymóg odnosi się do części nr 3).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: - Wykonawca, w przypadku robót związanych z naprawą skarp, winien dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa hydrotechnicznego, melioracji lub budownictwa ogólnego bez ograniczeń (wymóg odnosi się do części nr 3).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający (np. opłacona polisa), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz oferty sporządzony wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo(a) do działania w imieniu wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie wykonawcy, ewentualne inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(ych) w imieniu wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. Zobowiązanie podmiotu/osoby udostępniającego(ej) wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg załącznika do SIWZ. 6. WZÓR OŚWIADCZENIA wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg załącznika do SIWZ. 7. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w formie aneksu do umowy, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn tj. powyżej 10m/s, opady deszczu tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysokie stany wód, niskie temperatury tj. poniżej -5oC itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac; d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku; e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne. W takich przypadkach Strony mogą przesunąć termin zakończenia realizacji umowy lub poszczególnych etapów o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym. 2) Zmiany wynagrodzenia i zakresu przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust. 4 i 5, w § 7 ust. 5 oraz w § 8 ust. 1 umowy, a także w przypadku wydania decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji wpływających na realizacje przedmiotu umowy. W takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie wykazu urządzeń oraz zakresu prac, które objęte są przedmiotem umowy z równoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu prac stanowiących przedmiot umowy. 3) Zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznymi osobowym Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 4) Pozostałe zmiany: a) powierzenie podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1 - Wykoszenie roślinności w korycie i na wałach Rowu Polskiego w km 0+000-38+678 i Kanału Obiegowego w km 0+000-1+122 gmina Święciechowa, Rydzyna, Poniec i Krobia powiat leszczyński, gostyński województwo wielkopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 1 - Wykoszenie roślinności w korycie i na wałach Rowu Polskiego w km 0+000-38+678 i Kanału Obiegowego w km 0+000-1+122 gmina Święciechowa, Rydzyna, Poniec i Krobia powiat leszczyński, gostyński województwo wielkopolskie Wykoszenie w korycie - Rów Polski km 0+000 - 38+678 Wykoszenie na wałach - Rów Polski km 2+500 - 20+032 L i 0+000 - 20+032 P z rowami odsiąkowymi Wykoszenie w korycie - Kanał Obiegowy km 0+000 - 1+122
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 2 Nazwa: część 2 - Wykoszenie roślinności w korycie Starej Orli w km 0+000-10+830, 11+300-16+910 gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka powiat rawicki województwo wielkopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 2 - Wykoszenie roślinności w korycie Starej Orli w km 0+000-10+830, 11+300-16+910 gmina Rawicz, Pakosław i Miejska Górka powiat rawicki województwo wielkopolskie Wykoszenie koryta - Stara Orla w km 0+000 - 10+830, 11+300 - 16+910
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 3 Nazwa: część 3 - Naprawa odcinkowa umocnień skarp rzeki Polska Woda w km 27+300-27+400 gmina Sośnie powiat ostrowski województwo wielkopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 3 - Naprawa odcinkowa umocnień skarp rzeki Polska Woda w km 27+300-27+400 gmina Sośnie powiat ostrowski województwo wielkopolskie Wykoszenie skarp, usunięcie obsypiska, umocnienie kiszką faszynową, obsianie skarp - Polska Woda km 27+300 - 27+400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Czas realizacji zamówienia 40,00
Cena oferty brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 4 Nazwa: część 4 - Wykoszenie roślinności z koryta Kanału Stawnik w km 0+000-11+045 i Kanału Sąsieczna w km 0+000-8+260 z odcinkowym hakowaniem dna gmina Żmigród powiat trzebnicki województwo dolnośląskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 4 - Wykoszenie roślinności z koryta Kanału Stawnik w km 0+000-11+045 i Kanału Sąsieczna w km 0+000-8+260 z odcinkowym hakowaniem dna gmina Żmigród powiat trzebnicki województwo dolnośląskie Wykoszenie koryta - Kanał Stawnik w km 0+000 - 11+045 Wykoszenie koryta z hakowaniem dna - Kanał Sąsieczna km 0+000- 5+650, 6+460 - 8+260
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 5 Nazwa: część 5 - Wykoszenie roślinności i odkrzaczanie w korycie dopływów Rowu Polskiego – Kanału G, Kopanicy i Rowu Lubońskiego gmina Poniec, powiat gostyński, województwo wielkopolskie gmina Święciechowa i Krzemieniewo, powiat leszczyński, województwo wielkopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 5 - Wykoszenie roślinności i odkrzaczanie w korycie dopływów Rowu Polskiego – Kanału G, Kopanicy i Rowu Lubońskiego gmina Poniec, powiat gostyński, województwo wielkopolskie gmina Święciechowa i Krzemieniewo, powiat leszczyński, województwo wielkopolskie Kanał G - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-3+500 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,015 ha Kopanica - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-13+146 - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-13+146 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,260 ha w km 0+000-9+600 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,020 ha w km 9+600-13+146 Rów Luboński - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+700 - ręczne odkrzaczanie na obszarze 0,015 ha
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 90721800-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę i montaż domku z drewna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę rozbiórkę i montaż domku z drewna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI