Wykonanie usługi koszenia trawy wraz z jej grabieniem w okresie wiosenno/letnim,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi koszenia trawy wraz z jej grabieniem w okresie wiosenno/letnim, grabienie liści w okresie jesienno/ zimowym oraz pielęgnacji żywopłotów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia540937-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540937-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Wykonanie usługi koszenia trawy wraz z jej grabieniem w okresie wiosenno/letnim, grabienie liści w okresie jesienno/ zimowym oraz pielęgnacji żywopłotów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
50%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty osobiście, poprzez kuriera, posłańca, operatora pocztowego w sekretariacie- pokój 21- I piętro
Adres:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, ulica Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi koszenia trawy wraz z jej grabieniem w okresie wiosenno/letnim, grabienie liści w okresie jesienno/ zimowym oraz pielęgnacji żywopłotów.
Numer referencyjny: ZP 68/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI I- KOSZENIE TRAWY1/Koszenie obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej (35 000 m2), park im. W. Mazura (16 000 m2 ), skwer przy ulicy Wiejskiej (10 000 m2) oraz interwencyjnie inne tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 20 000 m2. 2/W zakres zadania wchodzi koszenie trawy, chwastów, wykoszenie samosiewów, a także każdorazowe wygrabienie skoszonej trawy w miejsce wybrane przez Zamawiającego w celu jej zebrania.3/Koszenie przerośniętej trawy i chwastów będzie odbywać się do wysokości ok. 5 cm od podłoża.4/Koszenie będzie odbywać się zgodnie ze zleceniami (wykazami) w terminie nie dłuższymniż 7 dni od otrzymania zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, że na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po zgłoszeniu zakończenia prac zgodnie z załączonym wykazem powierzchni objętych koszeniem.6/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.7/Podczas koszenia w obrębie drzew i krzewów należy ze szczególną ostrożnością kierować sprzętem w taki sposób, by nie spowodować uszkodzeń pni drzew, koron drzew oraz krzewów. Każdorazowe zniszczenie pni drzew skutkować będzie koniecznością wykonania przez Wykonawcę obsadzeń rekompensujących.8/Wykonawca w ofercie winien wskazać kwotę za 1 m2 koszenia terenu.9/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zgrabionej trawy po skoszeniu. 10/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego. DLA CZĘŚCI II- GRABIENIE LIŚCI JESIENNE1/Grabienie obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej (35 000 m2), park im. W. Mazura (16 000 m2), skwer przy ulicy Wiejskiej (10 000 m2), oraz interwencyjnie inne tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 20 000 m2. 2/Zadaniem Wykonawcy jest wygrabienie opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupin krzewów, żywopłotów, nasadzeń okrywowych, ze skarp i dna rowów., biomasa zostanie zgrabiona w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego.3/Wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń odbywać się będzie po poinformowaniu Zamawiającego o zakończeniu prac4/Wykonanie usługi grabienia liści odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego(wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego).W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Zlecenie prac interwencyjnych nie przekroczy jednorazowo 5 000 m2 na tydzień.6/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.7/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.8/Wykonawca w ofercie winien wskazać kwotę za 1 m2 zagrabienia liści w pryzmy.9/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.10/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zagrabionych liści. GRABIENIE TRAWY PO KOSZENIU.1/Grabienie obejmuje interwencyjnie tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 40 000 m2.2/Wykonanie usługi grabienia trawy odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego (wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego). W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.3/Zlecenie prac interwencyjnych nie przekroczy jednorazowo 5 000 m2 na tydzień.4/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.5/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.6/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.7/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zagrabionej trawy. DLA CZĘŚCI III- PIELĘGNACJA ŻYWOPŁOTÓW.1/Pielęgnacja żywopłotów obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej, park im. W. Mazura, skwer przy ulicy Wiejskiej.2/Powierzchnia krzewów przeznaczonych do pielęgnacji nie przekroczy 700 m2.3/Poprzez pielęgnację żywopłotów rozumie się cięcie korygujące żywopłotu, obniżenie i zmniejszenie bryły żywopłotu z nadaniem i utrzymaniem prawidłowych kształtów i zagrabienie ściętych pędów i gałęzi.4/Wykonanie usługi pielęgnacji żywopłotów odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego (wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego). W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.6/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.7/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.8/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zgrabionych pędów po cięciu żywopłotów.

II.5) Główny kod CPV: 77311410-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-1
77314100-5
77312100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych (art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 1843 z późn. zm.), w szczególności:1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. 2020, poz. 426), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1482 z późn. zm.), u których: minimalny wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Wykonawcy wynosi co najmniej 50 % (art. 22 ust.2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 z późniejszymi zmianami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować minimum 5 pracownikami stanowiącymi osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.- Wskazane osoby będą zatrudnione przez cały okres trwania zamówienia na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy minimum ½ etatu. - Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego wykaz osób - załącznik do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zatrudnione zgodnie są z w/w przepisami
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, przedstawi do wglądu wykaz umów o pracę zawartą z pracownikami przeznaczonymi do wykonywania czynności pełnienia nadzoru nad realizacją zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej Wykonawcy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A/decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. 2020, poz. 426) lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych;B/dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwa, jeżeli dotyczą Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Aspekt społeczny - ilość zatrudnionych osób niepełnosprawnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym w § 2 o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie on zagrożony, w następujących sytuacjach:1) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne np. ciągłe opady deszczu uniemożliwiające prawidłowe wykonanie prac określonych umową,2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenów i będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu realizacji poszczególnych prac,3) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy i Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: KOSZENIE TRAWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/Koszenie obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej (35 000 m2), park im. W. Mazura (16 000 m2 ), skwer przy ulicy Wiejskiej (10 000 m2) oraz interwencyjnie inne tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 20 000 m2. 2/W zakres zadania wchodzi koszenie trawy, chwastów, wykoszenie samosiewów, a także każdorazowe wygrabienie skoszonej trawy w miejsce wybrane przez Zamawiającego w celu jej zebrania.3/Koszenie przerośniętej trawy i chwastów będzie odbywać się do wysokości ok. 5 cm od podłoża.4/Koszenie będzie odbywać się zgodnie ze zleceniami (wykazami) w terminie nie dłuższymniż 7 dni od otrzymania zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, że na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po zgłoszeniu zakończenia prac zgodnie z załączonym wykazem powierzchni objętych koszeniem.6/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.7/Podczas koszenia w obrębie drzew i krzewów należy ze szczególną ostrożnością kierować sprzętem w taki sposób, by nie spowodować uszkodzeń pni drzew, koron drzew oraz krzewów. Każdorazowe zniszczenie pni drzew skutkować będzie koniecznością wykonania przez Wykonawcę obsadzeń rekompensujących.8/Wykonawca w ofercie winien wskazać kwotę za 1 m2 koszenia terenu.9/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zgrabionej trawy po skoszeniu. 10/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Aspekt społeczny - ilość zatrudnionych osób niepełnosprawnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Grabienie liści jesienne; Grabienia trawy po skoszeniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:GRABIENIE LIŚCI JESIENNE1/Grabienie obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej (35 000 m2), park im. W. Mazura (16 000 m2), skwer przy ulicy Wiejskiej (10 000 m2), oraz interwencyjnie inne tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 20 000 m2. 2/Zadaniem Wykonawcy jest wygrabienie opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupin krzewów, żywopłotów, nasadzeń okrywowych, ze skarp i dna rowów., biomasa zostanie zgrabiona w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego.3/Wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń odbywać się będzie po poinformowaniu Zamawiającego o zakończeniu prac4/Wykonanie usługi grabienia liści odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego(wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego).W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Zlecenie prac interwencyjnych nie przekroczy jednorazowo 5 000 m2 na tydzień.6/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.7/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.8/Wykonawca w ofercie winien wskazać kwotę za 1 m2 zagrabienia liści w pryzmy.9/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.10/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zagrabionych liści. GRABIENIE TRAWY PO KOSZENIU.1/Grabienie obejmuje interwencyjnie tereny znajdujące się w mieście lecz nie przekraczające w całości 40 000 m2.2/Wykonanie usługi grabienia trawy odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego (wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego). W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie. Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.3/Zlecenie prac interwencyjnych nie przekroczy jednorazowo 5 000 m2 na tydzień.4/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.5/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.6/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.7/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zagrabionej trawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Aspekt społeczny - ilość zatrudnionych osób niepełnosprawnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PIELĘGNACJA ŻYWOPŁOTÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/Pielęgnacja żywopłotów obejmuje tereny parku im. W. Malczewskiej, park im. W. Mazura, skwer przy ulicy Wiejskiej.2/Powierzchnia krzewów przeznaczonych do pielęgnacji nie przekroczy 700 m2.3/Poprzez pielęgnację żywopłotów rozumie się cięcie korygujące żywopłotu, obniżenie i zmniejszenie bryły żywopłotu z nadaniem i utrzymaniem prawidłowych kształtów i zagrabienie ściętych pędów i gałęzi.4/Wykonanie usługi pielęgnacji żywopłotów odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia pisemnego (wręczonego osobiście lub przesłanego mailem na adres Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego). W zleceniu Zamawiający poda miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i wymagany czas realizacji. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie zleconych prac niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 2 dni od odebrania pisemnego zlecenia. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi i logicznie uargumentuje, iż na wykonanie zleconych prac potrzebuje więcej czasu, niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o tym fakcie.Po otrzymaniu zgody od Zamawiającego termin wykonania prac może ulec wydłużeniu lecz nie może być on dłuższy niż 14 dni.5/Udokumentowaniem zakończonych prac będzie protokół odebranych prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego.6/Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku, albo do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego.7/Wykonawca winien zapewnić narzędzia do pracy we własnym zakresie.8/Zleceniodawca we własnym zakresie dokona załadunku i wywozu zgrabionych pędów po cięciu żywopłotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Aspekt społeczny - ilość zatrudnionych osób niepełnosprawnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI