Wykonanie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących 100% wł.m.st. Warszawy, będących w administrowaniu ZGN Śródmieście STREFA 4 – ADK nr 2 (część wschodnia) i ADK nr 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00092051
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących 100% wł.m.st. Warszawy, będących w administrowaniu ZGN Śródmieście STREFA 4 – ADK nr 2 (część wschodnia) i ADK nr 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących 100% wł.m.st. Warszawy, będących w administrowaniu ZGN Śródmieście STREFA 4 – ADK nr 2 (część wschodnia) i ADK nr 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98972e5f-a8ee-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033540/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pielęgnacja i utrzymanie zieleni strefa IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony, jako Administratorzy danych osobowych uzyskanych od siebie w związku z podpisaniem i realizacją niniejszej umowy zobowiązane są do przestrzegania właściwych przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ dalej RODO) oraz jakichkolwiek podobnych lub analogicznych praw, wymogów ustawowych lub kodeksów postępowania regulujących użytkowanie, przechowywanie lub przesyłanie danych osobowych oraz zobowiązane są do niedopuszczenia do żadnych działań mogących spowodować naruszenie lub w inny sposób skutkować naruszeniem przez którąkolwiek ze Stron tych regulacji.
2. W związku z zawarciem Umowy dochodzi do przekazywania pomiędzy Stronami danych osobowych (między administratorami danych):
a) osób reprezentujących drugą Stronę;
b) osób wyznaczonych przez drugą Stronę do kontaktów w celu dokonywania bieżących uzgodnień w związku z realizacją Umowy.
3. Strony oświadczają, że osoby wymienione w pkt 2 lit. a) i b) w zakresie swoich obowiązków zostaną zaznajomione z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania ich danych osobowych.
4. Informacje dotyczące przetwarzania oraz ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy dostępne są pod adresem: http://www.zgn.waw.pl/?s=75&p=2 oraz w siedzibie Administratora.
5. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w formie elektronicznej pisząc na adres e-mail: iod@zgn.waw.pl lub tradycyjnej wysyłając korespondencję na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście M.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ-029/U/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 184486,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
• zakładanie i koszenie trawników,
• nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów,
• nasadzenia bylin i roślin cebulowych,
• nasadzenia i pielęgnację drzew,
• ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
2. Prace ogrodnicze realizowane będą w oparciu o sukcesywnie wystawiane zlecenia.
3. Każdorazowo szczegółowy zakres prac, lokalizacja (adres), termin realizacji jak i wprowadzenie (oddanie terenu Wykonawcy na czas realizacji prac) oraz odbiór wykonanych robót ogrodniczych (odbiór końcowy) określane i potwierdzane będą w kartach zlecenia/ odbioru prac ogrodniczych wystawianych przez Zamawiającego.
4. Karty zlecenia/odbioru prac wraz z kosztorysami opracowanymi przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od usługi bądź części usługi w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony o 30% ogólnej wartości tego zamówienia (tj. niezrealizowany w 30%). Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych wymienionych w załączniku nr 1.1 (formularz cenowy w ramach kwoty wynagrodzenia umownego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (utrzymanie i urządzanie terenów zieleni) zgodnie z artykułem 214 ustęp 1 punkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (do 200% wartości zamówienia podstawowego). Termin płatności, częściowy zakres prac w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja z pielęgnacją na posadzone drzewa ponad wymaganą roczną gwarancję z pielęgnacją (licząc od daty zakończenia rocznej gwarancji)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu wstępnej oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, należy przedłożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. Obowiązek ten odnosi się również do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. (Przedsiębiorcy prowadzący prowadzących działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie).
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w punkcie 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia o podobnym zakresie prac, określonym w rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2.2), i odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 200.000,00 zł., przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane/wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane/wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie;
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.;
3) wskazanie osób, o których mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2.4), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (minimum 10) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresie realizowanych przez nich zadań niezbędnych do realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4) oświadczenie informujące Zamawiającego, że oświadczenie złożone na załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia jest aktualne na dzień składania ww. dokumentów.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w artykule 57 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1)dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.;
2.2)wykaz wykonanej lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówień* o podobnym zakresie prac i odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 200.000,00 zł. wraz z podaniem jego ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania/ wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane;
* Każde z przedłożonych zamówień winno zawierać poniższy zakres prac:
- usuwanie drzew – min. 20 szt.,
- pielęgnacji drzew – min. 70 szt.,
- pielęgnacji krzewów – min. 700 m2 (w tym może być brana pod uwagę pielęgnacja żywopłotów),
- sadzeniu drzew – min. 50 szt.,
- sadzeniu krzewów – min. 500 m2 lub 2500 szt.,
- zakładaniu trawników – min. 70 m2,
- koszenie trawników – min. 400 ar.
2.3)załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie bądź inne dokumenty odpowiednie potwierdzające ich należyte wykonanie/wykonywanie;
2.4)wskazanie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą posiadały n/w uprawnienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania:
2.4.1) dysponuje kierownikiem prac ogrodniczych, który sprawować będzie nadzór nad pielęgnacją, nasadzeniami drzew i krzewów, koszeniem trawników i pozostałymi pracami, posiadającego studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków zgodnie z art. 37b ust 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. z późn. zm. (Dz.U. z 2021, poz. 710);
2.4.2) dysponuje co najmniej 10 osobami (z wyłączeniem kierownika robót) z których:
2.4.3) co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i usuwania drzew posiadających min. świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków zgodnie z art. 37b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. z późn. zm. (Dz.U. z 2021, poz. 710);
2.4.4) co najmniej 4 osób do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów oraz pozostałych prac wyszczególnionych w formularzu cenowym z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych;
2.4.5) co najmniej 4 osoby do koszenia trawników.
Uwaga: Warunkiem udziału jest posiadanie w zespole 5 pracowników (w tym kierownika robót ogrodniczych) pozostających z Wykonawcą w stosunku pracy. Ze względu na możliwość nakładania się prac w sezonie wegetacyjnym ww. osoby muszą być przydzielone w pierwszej kolejności do wykonywania przypisanych prac.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.;
2.2) wykaz wykonanej lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówień* o podobnym zakresie prac i odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 200.000,00 zł. wraz z podaniem jego ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania/ wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane;
* Każde z przedłożonych zamówień winno zawierać poniższy zakres prac:
- usuwanie drzew – min. 20 szt.,
- pielęgnacji drzew – min. 70 szt.,
- pielęgnacji krzewów – min. 700 m2 (w tym może być brana pod uwagę pielęgnacja żywopłotów),
- sadzeniu drzew – min. 50 szt.,
- sadzeniu krzewów – min. 500 m2 lub 2500 szt.,
- zakładaniu trawników – min. 70 m2,
- koszenie trawników – min. 400 ar.
2.3)załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie bądź inne dokumenty odpowiednie potwierdzające ich należyte wykonanie/wykonywanie;
2.4)wskazanie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które będą posiadały n/w uprawnienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania:
2.4.1) dysponuje kierownikiem prac ogrodniczych, który sprawować będzie nadzór nad pielęgnacją, nasadzeniami drzew i krzewów, koszeniem trawników i pozostałymi pracami, posiadającego studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków zgodnie z art. 37b ust 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. z późn. zm. (Dz.U. z 2021, poz. 710);
2.4.2) dysponuje co najmniej 10 osobami (z wyłączeniem kierownika robót) z których:
2.4.3) co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i usuwania drzew posiadających min. świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków zgodnie z art. 37b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. z późn. zm. (Dz.U. z 2021, poz. 710);
2.4.4) co najmniej 4 osób do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów oraz pozostałych prac wyszczególnionych w formularzu cenowym z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych;
2.4.5) co najmniej 4 osoby do koszenia trawników.
Uwaga: Warunkiem udziału jest posiadanie w zespole 5 pracowników (w tym kierownika robót ogrodniczych) pozostających z Wykonawcą w stosunku pracy. Ze względu na możliwość nakładania się prac w sezonie wegetacyjnym ww. osoby muszą być przydzielone w pierwszej kolejności do wykonywania przypisanych prac.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) dokumenty rejestrowe lub wskazanie miejsca, z którego źródła Zamawiający może je pobrać;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
6) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się zamówienie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.
2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie do oferty mają obowiązek dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 2a do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10 % wartości pierwotnej umowy, poprzez podpisanie przez Strony Aneksu zmieniającego wartość umowy.
2. Na podstawie art. 433.4) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 30% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych wymienionych w załączniku nr 2 do Umowy w ramach wartości Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby wykonawców do trzech, których zaprosi do negocjacji.
2. Warunkiem uczestnictwa w negocjacjach jest złożenie oferty nie podlegającej odrzuceniu, spełniającej wszystkie wymagania specyfikacji warunków zamówień publicznych.
3. Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom;
2) których oferty zostały odrzucone;
3) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom, w przypadku, gdy wykonawcy plasują się na dalszych pozycjach (od czwartej w dół).

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia 31.12.2022 r. lub do wyczerpania kwoty granicznej wynagrodzenia brutto.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeniesienie szafy Komandor - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeniesienie szafy Komandor ( przesuwne drzwi ). Szafa ma wymiary: wys.270cm, gł. 65cm, szer. 135cm. Demontaż -Warszawa -Żoliborz, montaż Warszawa -Bielany. Szafa aktualnie zamontowana nie ma pleców +góry i jednego boku w miejscu montażu jest o 10 cm sufit wyższy ok 280 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI