Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia – etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia – etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a5fe22c-769b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.umtorun.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umtorun.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w zakresie formalno-prawnym: Pani Janusz Majewski e-mail: j.majewski@um.torun.pl - w zakresie merytorycznym: Jolanta Swinarska e mail: j.swinarska@um.torun.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia:https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wInstrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl.4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15plików.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl.6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce"Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwośćskładania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lubo świadczeń za pomocą poczty elektronicznej. 8. Złożenie oferty: Oferta wraz z załącznikami musizostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania naPlatformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl.Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).” 9. Szczegółoweinformacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 17.1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b) inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802, e-mail: iod@um.torun.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej„ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia – etap I1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie 225 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2) Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń określa załącznik nr 1 do umowy. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy4) Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2.wzoru umowyCzęść 1.1 Pas drogowy ul. Bydgoska przy USC Kasztanowiec czerwony 18-20 cm 1szt,2 Pas drogowy ul. Bema przy TOR-TORze Jarząb szwedzki 16-18 cm 1szt3 Pas drogowy ul. Bema przy Placu Hoffamana Klon zwyczajny ‘Globosum’ 12-14 cm 2szt.4 Pas drogowy ul. Bema Lipa drobnolistna 16-18 cm 3szt.5 Pas drogowy ul. Słowackiego naprzeciw nr 67 Klon zwyczajny 18-20 cm 1szt.6 Pas drogowy ul Matejki 31 Lipa drobnolistna ‘Rancho’ 16-18 cm 1szt.7 Plac zabaw przy ul. Słowackiego 35a Klon zwyczajny 18-20 cm 1szt.8 Pas drogowy ul. Rybaki Lipa drobnolistna 16-18 cm 8szt.9 Pas drogowy Al. 500-lecia Torunia Głóg pośredni 16-18 cm 6szt.10 Pas drogowy ul. Słowackiego 38-40 Lipa drobnolistna ‘Rancho’ 16-18 cm 1szt.Część 2.11 Pas drogowy ul. Młodzieżowa 22 Klon zwyczajny 16-18 cm 2szt.12 Plac św. Katarzyny Lipa drobnolistna ‘Rancho’ 16-18 cm 6szt13 Szkoła Podstawowa nr 3 przy ul. Legionów Lipa szerokolistna ‘Fastigiata’ 12-14 cm 2szt.14 Pas drogowy ul. Idzikowskiego Klon zwyczajny 20-25 cm 6szt.15 Teren rekreacyjny przy ul. Tataraków Sosna czarna 2 cm/min. 150 cm 6szt.Część 3.16 Przedszkole Miejskie Nr 10 przy ul. Rydygiera Sosna czarna 2 cm/min. 150 cm 5szt.17 Plac zabaw ‘Misiaczek’ przy ul. Lubickiej Buk zwyczajny min. 8 cm, 2szt. Lipa drobnolistna 2szt18 Pas drogowy ul. Skłodowskiej - Curie Grab pospolity ‘Fastigiata’ 10-12 cm/300 cm 68szt19 Pas drogowy ul. Szosa Lubicka 133 Klon czerwony ‘Red Sunset’ 12-14 cm 4szt.20 Kamienny Krąg przy ul. Olsztyńska/Przeskok Jarząb pospolity 12-14 cm 9szt.21 Przedszkole Miejskie nr 13 przy ul. Konstytucji 3 Maja Lipa szerokolistna 12-14 cm 6szt.Część 4.22 Park Glazja wiąz szypułkowy 18-20 cm 8szt klon zwyczajny 1szt. klon jawor 1szt. grab zwyczajny 7szt. dąb szypułkowy 8szt. lipa drobnolistna 7szt. buk zwyczajny 8szt.Część 5.23 Pas drogowy ul. Łódzkiej przy przystanku Strzałowa kasztanowiecczerwony 18-20 cm 2szt.24 Teren zieleni przy ul. Czapli lipa drobnolistna 18-20 cm 5szt.25 Pas drogowy ul. Hallera klon zwyczajny 18-20 cm 25szt.26 Teren przy wybiegu dla psów przy ul. Kolankowskiego lipa drobnolistna 18-20 cm 10szt.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na części – cz.1,cz.2,cz.3,cz.4,cz.5Podział zamówienia na części - Zamawiający przewiduje podziału zamówienia na części. (cz.1,cz.2,cz.3,cz.4,cz.5)3. Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Katalogi elektroniczne Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawyZamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.