Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilany
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyGmina Mogilany
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025186
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mogilany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Mogilany

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-031

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 270 10 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mogilany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce610c00-9136-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003359/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,342239,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.( opis szczegółowy w SWZ pkt 13)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.28.2. Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Mogilany, Rynek 2 , 32-031 Mogilany.Tel.: 12 270-10-13, e-mail: zp@mogilany.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Dorota Marek, za pośrednictwem telefonu 122701013 lub adresu e-mail: odo.dmarek@onet.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (2021-2023) – znak sprawy: ZP.271.1.1.2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.28.4. Zamawiający informuje, że;1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.( względu na ograniczoną ilość znaków Rozdział 28 SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 10 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego(mpzp) obejmujących cały teren Gminy Mogilany z wyłączeniem 2 obszarów w Libertowie i Lusinie zgodnie z wymogami:1)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. 2020 poz. 293 z późn. zm.) - dalej u.p.z.p.;2)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) - dalej rozporządzenie MPZP;3)oraz innych przepisów odrębnych.2.Opracowanie obejmuje obszar wskazany w uchwałach Rady Gminy Mogilany - Załącznik nr 11- Dokumentacja 5.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegać ETAPAMI. Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych ETAPÓW, terminy wykonania ETAPÓW oraz terminy i procentowy podział płatności za poszczególne ETAPY określa załącznik nr 2 w projekcie umowy-( Załącznik nr 10 ).6. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy materiały źródłowe wyszczególnione w Załączniku Nr 11 do niniejszej SWZ w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.7.Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 oraz w Załączniku nr 11 - Dokumentacja zamieszczonym na stronie www. mogilany.pl https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,342239,2021.html71410000-5

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp:1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się że zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dotyczyć może uzupełnienia usług (tj. usług z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia) lub wykonania usług tożsamych, tj. ponowne uzgodnienia, opiniowanie, wyłożenie, dyskusja publiczna i przejścia z mapy analogowej na mapę cyfrową (uzależnione od zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).2. Zamówienia polegające na zleceniu usług podobnych zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego, a pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć konieczności realizacji takich zamówień w trakcie przygotowania niniejszego postępowania i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia za realizację zamówień podobnych zostanie ;

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:1)posiadają wiedzę i doświadczeniem wyrażające się:a) - wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 500 ha każdy, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym;b) - wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonaniem , co najmniej 5 wniosków rolnych do planów miejscowych, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, przy czym minimalna powierzchnia każdego wykonanego jednego wniosku rolnego nie może być mniejsza niż 200 ha; c) - dodatkowo - dla co najmniej 3 gmin, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego lub miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obejmujący lub obejmujące obszar całej gminy, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym;2) dysponują:a) co najmniej dwoma urbanistami:- urbanistą nr 1 (który pełnić będzie funkcję głównego projektanta), posiadającym: uprawnienia urbanistyczne zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.), doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 400 ha, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, w tym co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, który obejmował w swych gra-nicach przynajmniej jeden z obszarów podlegających ochronie przyrody w świetle ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn zm.), - urbanistą nr 2, posiadającym: uprawnienia urbanistyczne zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.), doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 400 ha, które zostały opublikowane w Woje-wódzkim Dzienniku Urzędowym, w tym co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, który obejmował w swych granicach przynajmniej jeden z obszarów podlegających ochronie przyrody w świetle ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn zm.), b) co najmniej dwoma osobami, spełniającymi jeden z warunków, o których mowa w art.74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływa-nia na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn zm.); każda z tych osób w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składa-nia ofert wykonała (lub była członkiem zespołu autorskiego) przynajmniej trzy prognozy oddziaływania na środowisko do planów, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, z czego przynajmniej jedna do projektu planu zagospodaro-wania przestrzennego, który zawierał w swych granicach obszary podlegające ochronie przyrody w świetle ustawy o ochronie przy-rody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn zm.);c) co najmniej dwoma osobami posiadającym doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu (lub byciu członkiem zespołu autor-skiego) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert opracowania ekofizjograficznego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (MPZP) lub Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (SU-IKZP), sporządzanych dla całej gminy;d) co najmniej jednym specjalistą ds. prognoz finansowych tj. osobą posiadającą doświadczenie wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum pięciu prognoz skutków finansowych na potrzeby miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym;e) co najmniej jednym specjalistą ds. komunikacji tj. osobą posiadającą wykształcenie z zakresu inżynierii ruchu oraz doświadczenie w planowaniu systemów komunikacyjnych wyrażające się udziałem w pracach planistycznych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przy co najmniej 5 planach miejscowych dla terenów wiejskich, które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, o powierzchni powyżej 400 ha;f) co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, sporządziła co najmniej trzy wnioski rolne (o minimalnej powierzchni 200 ha) do planów które zostały opublikowane w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym;g) dysponuje co najmniej jedną osobą - specjalistą w zakresie sporządzania analiz krajobrazowych, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej 5 analiz krajobrazowych na potrzeby prognoz oddziaływania na środowisko do dokumentów planistycznych (MPZP lub SUIKZP) na potrzeby raportów oddziaływania na środowisko (pod pojęciem tym należy także rozumieć opracowanie samodzielnych rozdziałów dotyczących krajobrazu w MPZP i SUIKZP);h) Dopuszcza się sytuację, w której osoba pełniąca funkcje urbanisty nr 1 lub urbanisty nr 2 będzie równocześnie spełniać wymogi za-warte w pkt 1i pkt 2; dopuszcza się również możliwość spełniania wymogów zawartych w pkt 2 lit. a - g przez osoby nie wymienione w pkt 1.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3- Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej,Odpis lub informacja z KRS lub CEIDGJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 -Wykaz osób,Załącznik nr 5- Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych,Załącznik nr 6- Wykaz usług,Załącznik nr 7 -Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę,Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 8

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian określony w Załączniku nr 10 - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI