Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku, w (…).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaworzno
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-03-29
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00254758
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku, w (…).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240582275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Północna 9b

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 615-50-30 lub 745-10-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie zasobem komunalnym.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku, w (…).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9641635-e52e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074854/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku [...]

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9641635-e52e-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Szczegóły dotyczące komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcą zawarto w rozdziale XI SWZ, a składania ofert w rozdziale XVII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym w języku polskim, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zgodnie z art. 7 pkt 23 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 z późniejszymi zmianami) - zwanej dalej jako „ustawa Pzp”, poprzez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 roku, poz. 344).
Zamawiający dopuszcza sporządzanie dokumentów w formatach określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247).
3. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składanie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, odbywa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia), podany jest w rozdziale I ust. 8 SWZ.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia podany jest w rozdziale I ust. 4 SWZ.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.
Uwaga!
Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją zakładania konta użytkownika, dostępną na Platformie e-Zamówienia, kafelek „Centrum Pomocy”.
8. Zamawiający rekomenduje komunikację w postępowaniu, (z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu), za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia, w zakładce „Formularze” („Formularz do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. „Formularz do komunikacji” umożliwia również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. W przypadku awarii Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mznk.jaworzno.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
11. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/ informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
12. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
(...)
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.: 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE nr L.2016.119.1) - zwanego dalej jako „RODO”, informuje się, że:
1. Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę, jest Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, z siedzibą w Jaworznie (43-600), przy ul. Północnej 9b.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych - kontakt: iod@mznk.jaworzno.pl
3. Dane osobowe podane przez Wykonawcę, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, pod nazwą:
„Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku, w podziale na 3 części:
– część I - Utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, w 2024 roku,
– część II - Pielęgnacja zieleni na obszarze Plant w Jaworznie, w 2024 roku,
– część III - Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku”,
oznaczenie sprawy DZP.261.2.1.2024.
4. Odbiorcami danych osobowych podanych przez Wykonawcę, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 z późniejszymi zmianami) - zwanej dalej jako „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe podane przez Wykonawcę, będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w ust. 3 celu, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio lub pośrednio dotyczących Wykonawcy, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych podanych przez Wykonawcę, *
* - Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, *
* - Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3: lit. b, lit. d lub lit. e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
(...)
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.2.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512968,30 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 505616,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, w 2024 roku.
Przedmiot zamówienia określają:
1) Szczegółowy zakres prac, stanowiący załącznik nr 12.1 do SWZ,
2) Wymagane standardy i metody wykonywania czynności dotyczące utrzymania urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ,
3) Zestawienie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, które będą podlegały utrzymaniu w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 16 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 358566,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (w skali 0 - 100 punktów), w przyjętych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja zieleni na obszarze Plant w Jaworznie, w 2024 roku.
Przedmiot zamówienia określają:
1) Szczegółowy zakres prac, stanowiący załącznik nr 12.2 do SWZ,
2) Wymagane standardy i metody wykonywania czynności dotyczące pielęgnacji zieleni na obszarze Plant w Jaworznie, stanowiące załącznik nr 14 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 103560,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (w skali 0 - 100 punktów), w przyjętych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2024 roku.
Przedmiot zamówienia określają:
1) Szczegółowy zakres prac, stanowiący załącznik nr 12.3 do SWZ,
2) Wymagane standardy i metody wykonywania czynności dotyczące utrzymania i pielęgnacji zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna, stanowiące załącznik nr 15 do SWZ,
3) Zestawienie obiektów grobownictwa i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna, które będą podlegały utrzymaniu w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 17 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 43490,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (w skali 0 - 100 punktów), w przyjętych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 z późniejszymi zmianami) - zwanej dalej jako „ustawa Pzp”, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zgodnie z art. 113 ustawy Pzp (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zgodnie z art. 114 ustawy Pzp (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zgodnie z art. 115 ustawy Pzp (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych):
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jeden i na wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy; 00/100).
Warunek dotyczy każdej (...),
4) zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z art. 116 ustawy Pzp (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego):
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w odniesieniu do I części zamówienia - należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, podobną charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związaną z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, potwierdzoną załączonymi dowodami, określającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Faktyczna wartość wymaganej usługi nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: trzysta tysięcy; 00/100).
W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie w stanie wykazać spełniania ww. warunku w oparciu o 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia (sumowania) kilku usług - zamówień/zadań, podobnych charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związanych z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, jednak tylko i wyłącznie, gdy okres realizacji wskazanych usług - zamówień/zadań nastąpił w tożsamym okresie równocześnie, nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.
W przypadku, gdy:
– usługa - zamówienie/zadanie, obejmować będzie okres realizacji dłuższy niż 12 kolejnych miesięcy,
i/lub
– zakres wykonanych czynności danej usługi - zamówienia/zadania, wyraźnie będzie się różnił od zakresu objętego niniejszym przedmiotem zamówienia,
w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby (...),
b) w odniesieniu do II części zamówienia - należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, podobną charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związaną z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, potwierdzoną załączonymi dowodami, określającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Faktyczna wartość wymaganej usługi nie może być mniejsza niż 60.000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: sześćdziesiąt tysięcy; 00/100).
W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie w stanie wykazać spełniania ww. warunku w oparciu o 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia (sumowania) kilku usług - zamówień/zadań, podobnych charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związanych z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, jednak tylko i wyłącznie, gdy okres realizacji wskazanych usług - zamówień/zadań nastąpił w tożsamym okresie równocześnie, nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.
W przypadku, gdy:
– usługa - zamówienie/zadanie, obejmować będzie okres realizacji dłuższy niż 12 kolejnych miesięcy,
i/lub
– zakres wykonanych czynności danej usługi - zamówienia/zadania, wyraźnie będzie się różnił od zakresu objętego niniejszym przedmiotem zamówienia,
w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby (...),
c) w odniesieniu do III części zamówienia - należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, podobną charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związaną z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, potwierdzoną załączonymi dowodami, określającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Faktyczna wartość wymaganej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: trzydzieści tysięcy; 00/100).
W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie w stanie wykazać spełniania ww. warunku w oparciu o 1 usługę - 1 zamówienie/zadanie, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia (sumowania) kilku usług - zamówień/zadań, podobnych charakterem do przedmiotu zamówienia, tzn. związanych z pielęgnacją zieleni i/lub zagospodarowaniem terenów zieleni, jednak tylko i wyłącznie, gdy okres realizacji wskazanych usług - zamówień/zadań nastąpił w tożsamym okresie równocześnie, nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.
W przypadku, gdy:
– usługa - zamówienie/zadanie, obejmować będzie okres realizacji dłuższy niż 12 kolejnych miesięcy,
i/lub
– zakres wykonanych czynności danej usługi - zamówienia/zadania, wyraźnie będzie się różnił od zakresu objętego niniejszym przedmiotem zamówienia,
w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga, aby (...),
d) w odniesieniu do I części zamówienia - skieruje do realizacji zamówienia 6 osób posiadających kwalifikacje zawodowe do wykonywania następujących czynności, tj. koszenie terenów zielonych.
Wymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...),
e) w odniesieniu do II części zamówienia - skieruje do realizacji zamówienia 4 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe do wykonywania następujących czynności, tj. koszenie terenów zielonych.
Wymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...),
f) w odniesieniu do III części zamówienia - skieruje do realizacji zamówienia 4 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe do wykonywania następujących czynności, tj. koszenie terenów zielonych.
Wymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...),
g) w odniesieniu do I części zamówienia - dysponuje:
– 1 pojazdem (samochodem) do obsługi terenów zieleni - przewozu pracowników,
– 2 pojazdami (samochodami lub ciągnikami z przyczepami) do wywozu odpadów,
– 1 traktorem ogrodowym,
– 4 nożycami spalinowymi do żywopłotów,
– 6 wykaszarkami spalinowymi.
Wymieniony powyżej sprzęt należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości zasobów technicznych niezbędnych do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...),
h) w odniesieniu do II części zamówienia - dysponuje:
– 1 pojazdem (samochodem) do obsługi terenów zieleni - przewozu pracowników,
– 2 pojazdami (samochodami lub ciągnikami z przyczepami) do wywozu odpadów,
– 1 traktorem ogrodowym,
– 1 nożycami spalinowymi do żywopłotów,
– 4 wykaszarkami spalinowymi.
Wymieniony powyżej sprzęt należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości zasobów technicznych niezbędnych do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...),
i) w odniesieniu do III części zamówienia - dysponuje:
– 1 pojazdem (samochodem) do obsługi terenów zieleni - przewozu pracowników,
– 1 pojazdem (samochodem lub ciągnikiem z przyczepą) do wywozu odpadów,
– 3 nożycami spalinowymi do żywopłotów,
– 4 wykaszarkami spalinowymi.
Wymieniony powyżej sprzęt należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości zasobów technicznych niezbędnych do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza, aby (...).
2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych podmiotowych środków dowodowych, których wykaz został określony w rozdziale VIII SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, np. polisa ubezpieczeniowa, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SWZ.
Zgodnie z § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415 z późniejszymi zmianami), jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego ww. podmiotowego środka dowodowego, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 4: lit. a i/lub lit. b i/lub lit. c SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3. W odniesieniu do konkretnej części zamówienia, Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzorów stanowiących załączniki nr: 9.1, 9.2, 9.3 do SWZ.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 4: lit. d i/lub lit. e i/lub lit. f SWZ.
4. W odniesieniu do konkretnej części zamówienia, Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - sporządzony według wzorów stanowiących załączniki nr: 10.1, 10.2, 10.3 do SWZ.
Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 4: lit. g i/lub lit. h i/lub lit. i SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum Wykonawców, spółka cywilna).
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile pełnomocnictwo/upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich wspólników spółki i łącznie wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile powyższe wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie Strony (forma aneksu do umowy).
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 455 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 z późniejszymi zmianami) - zwanej dalej jako „ustawa Pzp”, oraz dodatkowo określa w szczególności następujący przypadek zmiany, tj. zmiana podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w treści złożonej przez Wykonawcę oferty do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, oznaczenie sprawy DZP.261.2.1.2024, lub rezygnacja z podwykonawcy.
3. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, o której mowa w ust. 2, Wykonawca winien w formie pisemnej:
1) poinformować Zamawiającego czy zamierza:
a) zrezygnować z dotychczasowego podwykonawcy i wskazać nowego podwykonawcę,
b) wprowadzić podwykonawcę w zakresie nieprzewidzianym wcześniej,
c) zrezygnować z podwykonawcy.
2) wskazać części/zakres przedmiotu umowy, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadkach określonych w pkt 1: lit. a i/lub lit. b niniejszego ustępu,
3) zawrzeć umowę z podwykonawcą zgodnie z zapisami, o których mowa w § 13 umowy, w przypadkach określonych w pkt 1: lit. a i/lub lit. b niniejszego ustępu,
4) wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez nowego podwykonawcę lub samodzielnie, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Cały proces złożenia oferty ma miejsce na stronie: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ze względu na ograniczoną ilość miejsca, pełne dane dotyczące postępowania o udzielenia zamówienia znajdują się w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje brygady do prac murarskich. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Realizujemy inwestycje na terenie Śląska (budynki deweloperskie, dla spółdzielni, kamienice, zamówienia publiczne). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI