Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kuzyk@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1297a3b5-cf6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005378/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcamiodbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, którydostępny jest pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego podadresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/,
oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający wyznaczanastępująceosoby do kontaktu z Wykonawcami:
Szymon Kuzyk email. s.kuzyk@izabelin.pl. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do „Formularz dokomunikacji” 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyużyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)5.
Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6.
Za date przekazania oferty,wniosków,zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę przekazania
ich do ePUAP.7.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik
do niniejszej SWZ.Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski