Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Łobez
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobez
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Łobez
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3974001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lobez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Łobez
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa6cd54e-8c79-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007042/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie głównych terenów zielonych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lobez.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.lobez.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej lub postaci elektronicznej w formacie danych doc, docx, pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - RODO informuje, iż Administratorem danych osobowych jest: Gmina Łobez reprezentowana przez Burmistrza Łobza z siedzibą: ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: lobez@lobez.pl lub telefonicznie pod numerem 91 39 740 01/02 lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@lobez.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy i jest niezbędne dodo wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Dane są przetwarzane na podstawie: Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust.1 lit. b i c RODO. 4. Odbiorcami danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej uprawnione do sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Łobzie, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; podmioty przetwarzające dane osobowe, które na podstawie stosownych umów zgodnych z art. 28 RODO przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia obowiązywania umowy, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.5. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu. 6. Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych,b) żądania sprostowania swoich danych osobowych,c) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,d) wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych,e) przenoszenia danych osobowych (które przetwarzanie są na podstawie umowy),f) wniesienia skargi do organu Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych polegającym na: a) konserwacji terenów zielonych o powierzchni łącznie 181.676,00 m2 na terenie Gminy Łobez, według opracowanego przez Zamawiającego wykazu terenów zielonych miasta Łobez, rodzaju prac do wykonania w poszczególnych miesiącach umowy oraz częstotliwości prac w ramach okresu obowiązywania umowy. b) nawadnianiu wskazanych roślin według ich potrzeb z uwzględnieniem panujących warunków atmosferycznych i utrzymaniu we właściwym stanie fizjologiczny przez cały okres obowiązywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena złożonych zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz formalnej poprawności złożonych ofert, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o ustalone kryterium wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10