IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed złożeniem oferty wnieść wadium w wysokości: a. dla części I - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100 zł.); b. dla części II - 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100); c. dla części III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100): d. dla części IV - 1 500,00 zł (słownie : tysiąc pięćset złotych i 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-11, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Utrzymanie terenów zielonych miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2019 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Zakres prac do wykonania na rabatach w gazonach i trawnikach: 1. Bieżące grabienie trawników (z gałęzi, śmieci i liści) Nr terenu zielonego: 1) Pl. Zamkowy - 2477 m² 2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 1506 m² 3) Pl. Dworcowy - 348 m² 4) Pl. Wogezów - 1355 m² 5) ul. Złotoryjska - 1361 m² 6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132 m² 7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466 m² 8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460 m² 9) ul. Legnicka - 2672 m² 10) ul. Paderewskiego - 4590 m² 11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3204 m² 12) ul. Kolejowa - 413 m² 13) ul. Reymonta -2414 m² 14) ul. Kopernika - 282 m² 15) ul. Reja - 4909 m² 18) ul. Chrobrego - 687 m² 19) ul. Łokietka - 55 m² 20) ul. Wojska Polskiego -131 m² 21) ul. Kilińskiego - 493 m² 33) ul. Niemcewicza (przy kwiaciarni) - 120 m2 34) ul. Szpitalna - 459 m² 35) ul. Lubińska – Przelot i Goleszańska/Legnicka - 680 m² 36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321 m² 36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225 m² 37) Pl. Bolesława Prusa - 83 m² 39) ul. Kilińskiego - 44 m² (rejon ul. Skłodowskiej-ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332 m² 41) ul. Bolesławiecka 14 - 453 m² 53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170 m² 55) ul. Legnicka – przy moście -758 m² Razem - 37.600 m2 2. Grabienie trawników i alejek jesienią z wszystkich opadłych liści, w przypadku liści kasztanowca ich zniszczenie. 3. Bieżące zamiatanie alejek na terenach zielonych . Powierzchnia alejek zlokalizowanych w rejonie terenów zielonych: 1) Pl. Konstytucji 3 – Maja - 381 m² 2) Dąbrowskiego – Grottgera - 306 m² 3) ul. Parkowa - 271 m² 4) Pl. Wogezów - 495 m² 5) ul. Paderewskiego - 246 m² 6) ul. Reja – Gimnazjum Nr 2 - 114 m² 7) Pl. Zamkowy - 234 m² 8) ul. Chmielna – P. Skargi - 219 m² Razem - 2.266 m2 4. Zbieranie i wywożenie nieczystości z terenów zielonych, opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zielonych oraz wywóz nieczystości wraz ze składowaniem. 5. Nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach zieleni oraz w koszach na śmieci. 6. Czyszczenie z trawy obrzeży chodników, ulic oraz placów zlokalizowanych bezpośrednio przy terenach zielonych. 7. Wygrabianie alejek ziemnych. 8. Przekopywanie kwietników na zimę. Zabezpieczenie wrażliwych roślin na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp. 9. Przygotowanie gleby do sadzenia roślin. Wymiana ziemi w gazonach. 10. Pielenie posadzonych roślin i usuwanie obumarłych kwiatostanów. 11. Podlewanie posadzonych roślin na rabatach i w gazonach: - ul. Dąbrowskiego - Grottgera, - ul. Chmielna - P. Skargi, - ul. Parkowa - Złotoryjska, - ul. Kolejowa, - pl. Konstytucji 3 - Maja, - ul. Wolności – Park Śródmiejski - pl. Dworcowy, - pl. Wogezów, -oraz podlewanie pnączy na skarpie Stadionu Miejskiego. 12. Pielenie klombów z różami. 1) Cięcie i pielęgnacja krzewów róż. 2) Zabezpieczenie róż na zimę, w okresie późnej jesieni (kopczykowanie, stroisz, itp.) . 3) Odkrycie róż na wiosnę- tak aby nie dopuścić do zaparzania się krzewów. 13. Cięcie żywopłotów ze zgrabianiem pędów: - ul. Kościuszki - 94 mb - ul. Legnicka - 172 mb - pl. Konstytucji 3 – Maja - 70 mb - ul. Paderewskiego - 361 mb - ul. Złotoryjska - 43 mb - ul. Bolesławiecka - 61 mb - pl. Zamkowy - 130 mb - pl. Dworcowy - 62 mb - Stadion Miejski (irga) -115 mb Razem -1108 mb 14. Prace w obrębie Stadionu Miejskiego: -irgi ciąć po ich przekwitnięciu lub wczesną wiosną, tak aby ich pędy nie wchodziły w światło chodnika, usuwać pędy uschnięte, zdeformowane, chore, usuwać chwasty i trawę w obrębie irg, -winobluszcz ciąć wczesną wiosną lub latem, na bieżąco usuwać stare, zdrewniałe oraz chore pędy. 15. Odmładzanie żywopłotów z ligustra- (1 x w roku), na wysokość ok. 30-50 cm. 16. Bieżące odchwaszczanie żywopłotów. 17. Cięcia formujące pnączy, w obrębie Stadionu Miejskiego. 18. Uzupełnianie obumarłych roślin oraz luk na rabatach, w tym uzupełnienie luk w obrębie pnączy na Stadionie Miejskim. 19. Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2019 r. zgrabi i wywiezienie liście z terenów objętych pielęgnacją. 20. Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp. II. 1. Koszenie trawników Nr terenu zielonego: 1) Pl. Zamkowy - 2477 m² 2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 1506 m² 3) Pl. Dworcowy - 348 m² 4) Pl. Wogezów - 1355 m² 5) ul. Złotoryjska - 1361 m² 6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132 m² 7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466 m² 8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460 m² 9) ul. Legnicka - 2672 m² 10) ul. Paderewskiego - 4735 m² 11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3429 m² 12) ul. Kolejowa - 413 m² 13) ul. Reymonta - 2414 m² 14) ul. Kopernika - 282 m² 15) ul. Reja - 4909 m² 18) ul. Chrobrego - 687 m² 19) ul. Łokietka + skarpa (ul. Łokietka-ul. Kilinskiego) - 75 m² 20) ul. Wojska Polskiego - 131 m² 21) ul. Kilińskiego - 493 m² 33) ul. Niemcewicza (przy kwiaciarni) - 120 m2 34) ul. Szpitalna - 459 m² 35) ul. Lubińska – Przelot i Goleszańska/Legnicka - 680 m² 36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321 m² 36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225 m² 37) Pl. Bolesława Prusa - 83 m² 39) ul. Kilińskiego - 44 m² (rejon ul. Skłodowskiej-ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332 m² 41) ul. Bolesławiecka 14 - 453 m² 53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170 m² 55) ul. Legnicka – przy moście -758 m² 56) ul. Drzymały (ogród zabaw) - 105 m2 Razem - 38 355 m2 2. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm. 3. Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. 4. Posprzątanie alejek, chodników itp. znajdujących się bezpośrednio przy trawnikach ze świeżo skoszonej trawy. 5. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu, aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, słupów oświetlenia itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. Wskazanie terenów do koszenia i grabienia wskazuje Załącznik nr 2. III. Pozostałe prace do wykonania 1. Malowanie oraz naprawa ławek ustawianych w rejonie terenów zielonych: - ul. Paderewskiego - 19 szt. - pl. Dworcowy - 10 szt. - pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego – Grottgera - 13 szt. - pl. Zamkowy - 2 szt. - pl. Wogezów - 10 szt. - pl. Konstytucji 3 – Maja - 3 szt. - ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 4 szt. Razem: - 61 szt. 2. Malowanie oraz naprawa koszy ulicznych na śmieci ustawianych w rejonie terenów zielonych: - ul. Paderewskiego - 10 szt. - pl. Konstytucji 3 - Maja - 4 szt. - pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego – Grottgera - 2 szt. - pl. Zamkowy - l szt. - ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 8 szt. - pl. Dworcowy - 1 szt. - ul. Kolejowa - 9 szt. - pl. Wogezów - 3 szt. Razem - 38 szt. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 5. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 6. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Utrzymanie terenów zielonych miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2019 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania podłoża i posadzenie kwiatów na rabatach, w gazonach, kolumnach kwiatowych, skrzynkach i donicach montowanych na słupach oświetlenia ulicznego w roku 2019. 1. Do dnia 30 maja posadzenie kwiatów z materiałów Wykonawcy (kwiaty kwitnące): 1) ul. Chmielna – P. Skargi : średnica rabaty obwód rabaty kwiatowej I – Rabata obok PKO - 62 m² 8,90 -28 m II – Rabata - 35 m² 6,70 -21 m III – Rabata - 22 m² 5,30 -16 m IV – Rabata - 22 m² 5,30 -16 m V – Rabata - 22 m² 5,30 -16 m VI – Rabata -20 m² 5,10 -16 m VII – Rabata – 11,30 m² 3,80 -12 m VIII – Rabata -17,30 m² 4,70 -15 m IX – Rabata – 21,20 m² 5,20 -16 m X – Rabata – 20,40 m² 2,10 -16 m 2) Rabata – Park Śródmiejski - 38,00 m² - 7,00 - 22 m 3) Pozostałe rabaty: I – Plac Zamkowy - 12,40 m² - 16 m ( przy słupie oświetlenia ulicznego) II – Plac Konstytucji 3 - Maja – 10,30 m² -8 m III – Plac Dworcowy - 17,70 m² -20 m IV – Plac Wogezów - 8,00 m² -12 m V – ul. Parkowa – Złotoryjska - 89,00 m² -42 m VI – ul. Szpitalna - 8,80 m² -25 m Powierzchnia rabat łącznie wynosi – 437,40 m², łączny obwód rabat – 317 m, na których należy posadzić – 3.500 sztuk pelargonii w trzech kolorach oraz - 1.630 sztuk roślin z gatunku „starzec popielny”. 2. Posadzenie kwiatów (kwiaty kwitnące) w gazonach, donicach z materiałów Wykonawcy: a) do dnia 8 kwietnia należy posadzić bratki w 10 donicach o pow. 1,00 m² każda i w 6 donicach o pow. 0,8 m² każda łącznie – 500 szt. kwiatów. Donice zlokalizowane są przy ul. Kolejowej -7 szt., ul. Reja – 6 szt., Plac Zamkowy – 3 szt. b) do dnia 30 maja w każdej donicy o pow. 1,00 m² należy posadzić: bluszcz – Hedera helix - 5 szt., pelargonię czerwoną (np. o obfitych kwiatach typu Pelargonium zonale)- 15 szt. c) do dnia 30 maja w 6 donicach o pow. 0,8 m² ( o pow. łącznej 4,8 m²) zlokalizowanych przy ul. Reja należy posadzić: - pelargonię czerwoną (np. o obfitych kwiatach typu Pelargonium zonale)- 3 szt. - aksamitkę żółtą - 12 szt. d) do dnia 15 października w każdej donicy o pow. 1,00 m² i o pow. 0,8 m² , należy posadzić: chryzantemy - 5 szt. w każdej donicy. 4. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, w kolumnach kwiatowych szt. 8, łączna ilość kwiatów, pelargonia zwisająca (kolor czerwony) – 1.266 szt. W kolumnach h=2.400 należy posadzić po 168 sztuk kwiatów, w kolumnie h=1.200 należy posadzić 90 sztuk kwiatów. 5. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, w skrzynkach szt. 22, łączna ilość kwiatów, pelargonia zwisająca (kolor czerwony) – 88 szt. 6. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, pelargonia zwisająca (kolor czerwony), w donicach szt. 360 po 5 szt. pelargonii w każdej donicy, to jest łącznie - 1.800 kwiatów. 7. Kolumny, donice i skrzynki należy przechować do czasu ukorzenienia się i rozkwitu kwiatów oraz przyrostu roślin do długości 25 – 30 cm. 8. Kolumny i donice należy dostarczyć do miejsc zamontowania na terenie miasta Chojnowa oraz na słupach oświetlenia ulicznego w Chojnowie do dnia 30 maja. Skrzynki Wykonawca ma dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, w terminie do 30 maja. 9. Rośliny do nasadzeń na rabatach w gazonach muszą być zdrowe bez znamion chorobowych dobrze wybarwione. 10. Po dokonaniu nasadzeń na klombach i w gazonach Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonych roślin tj. m.in. do podlewania przez kolejne 14 dni. 11. Zamawiający zastrzega, że sadzonki, które nie przyjęły się w nowych warunkach w terminie 14 dni od dnia nasadzenia i zgłoszenia Zamawiającemu Wykonawca uzupełni niezwłocznie na własny koszt bez dodatkowej zapłaty. 12. Zaprawa dołków sadzeniowych do sadzenia kwiatów (na rabatach, w gazonach, skrzynkach, kolumnach kwiatowych i w donicach), w tym zastosowanie nawozów mineralnych wolnouwalniających, należy do Wykonawcy. Gleba powinna być bogata w składniki wspomagające wzrost roślin. 13. Po pierwszych przymrozkach Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć donice oraz kolumny tj. opróżnić je i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Uzyskaną masę biodegradalną należy przekazać do kompostowni. Nie należy dopuszczać do zalegania obumarłych roślin w donicach. 14. W celu składowania odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy z kompostownią. W przypadku posiadania własnej kompostowni Wykonawca może składować powyższe odpady we własnym zakresie. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. W kolumnach, skrzynkach oraz doniczkach należy zastosować ziemię ogrodniczą (substrat torfowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 6. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 7. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Utrzymanie terenów zielonych w Rynku, przy ul. Ściegiennego oraz przy ulicy Kilińskiego (Morskie Oko), a także rabaty przy MOKSiR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Sadzenie kwiatów kwitnących z materiału własnego: 1. Na rabatach kwiatowych szt. 4 w rejonie fontanny przy „Tkaczu” oraz rondo szt.1 należy posadzić w terminie do 31.05.2019 r.: - pelargonię rabatową czerwoną i ciemnoróżową - 640 szt. - celozję mix kolorów (pomarańcz-żółty-czerwień-róż) - 320 szt. - aksamitkę drobnokwiatową pomarańczową - 980 szt. Przebieg rabat i nasadzeń przedstawia Załącznik Nr 3 do umowy -schemat nasadzeń. 2. W donicach wzdłuż chodnika - 10 szt., należy posadzić po 4 szt. begonii bulwiastej z gatunku przeznaczonego w szczególności do obsadzeni zieleni miejskiej z uwagi na dużą siłę wzrostu i odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne w kolorze czerwieni, łącznie - 40 szt. oraz po 2 szt. wilec (Ipomoea) w kolorze limonkowym posadzone po 1 na brzegach skrzyni, łącznie 20 szt., - w gazonie „murek”, Rynek 1- ul. Ściegiennego należy posadzić begonię drobnokwiatową z gatunku przeznaczonego w szczególności do obsadzeń zieleni miejskiej z uwagi na dużą siłę wzrostu i odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne w kolorze czerwieni – 375 szt. Wysokość sadzonych roślin nie może być mniejsza niż 15 cm. 3.Wykonawca zobowiązany jest podlewać co drugi dzień wszystkie donice, „murek „ w Rynku. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania cięć pielęgnacyjnych krzewów (Berberysów, Tawuły, Krzewuszki, Trzmieliny itd.) 5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania chwastów z nawierzchni mineralnej na „Morskim Oku” II. Bieżąca pielęgnacja roślin na rabatach, terenach zieleni, w donicach, w gazonach oraz na „Morskim Oku”: Pielęgnacja roślin istniejących: -trawę rabatową wczesną wiosną należy przyciąć, na zimę natomiast zostawiać roślinę bez przycięcia, -róże oraz lawendy na okres zimowy należy kopczykować lub przykryć stroiszem. Wczesną wiosną należy usunąć stare, uszkodzone i zdziczałe pędy, Pielęgnacja roślin: -rośliny na rabatach należy regularnie pielić, usuwać obumarłe kwiatostany oraz nawozić, -rośliny należy na bieżąco podlewać i w razie potrzeby zasilać dodatkowymi dawkami wody i nawozów, -wymieniać obumarłe rośliny lub uzupełniać luki w rabatach. III. Przygotowanie do sezonu zimowego rabat kwiatów jednorocznych, donic oraz gazonu „murek”. Zabezpieczenie wrażliwych roślin na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp. IV. Należy przygotować podłoże na rabatach w donicach i gazonach, w tym celu Wykonawca przeznaczy 3000 l substratu torfowego V. Na przygotowanie podłoża na rabatach, w donicach i gazonach oraz na bieżącą pielęgnację roślin w okresie wegetacji należy przeznaczyć 15 kg nawozu kwiatowego. VI. Raz w tygodniu, na terenie Morskiego Oka należy przegrabić i oczyścić plażę (także z chwastów). VII. Dwa razy w tygodniu lub w razie potrzeby częściej wysprzątać całą zagospodarowaną powierzchnię Morskiego Oka. VIII. Należy kosić teren Morskiego Oka oraz skarpy oczka wodnego. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm. Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2019 r. zgrabi i wywiezienie liście z terenów objętych pielęgnacją. Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 5. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 6. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2019 r. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Zakres prac do wykonania na trawnikach 1. Bieżące grabienie trawników (z gałęzi śmieci i liści) Nr terenu zielonego: 16) ul. Zielona - 3 886 m2 17) ul. Lubińska (Park) - 3 870 m2 22) ul. Długosza - 2 200 m2 25) ul. Kilińskiego - 15 (boisko) - 17 781 m2 ul. Kilińskiego, Park Piastowski włącznie z torem saneczkowym 26) ul. Kilińskiego – wejście do parku - 6779 m2 27) ul. Kilińskiego - Sikorskiego - 2 095 m2 (obok Hydroforni) 29) ul. Łokietka - Maczka - teren w rejonie ogrodu - 7 875 m2 zabaw, sklepu Anna, Apteki i byłej Kwiaciarni 30) ul. Maczka od Pawilonu Handlowego - 3 808 m2 do stacji transformatorowej 31) ul. Sikorskiego – Maczka ogród zabaw - 4 620 m2 32) ul. Samorządowa - 7 564 m2 38) ul. Bolesławiecka – Parkowa - 1 472 m2 42) ul. Sikorskiego – łąka - 6 600 m2 43) ul. Łokietka i Maczka - 7 835 m2 44) ul. Sikorskiego – skarpa - 379 m2 45) ul. Sikorskiego 6-8 (tył bloków) - 1 476 m2 46) ul. Sikorskiego 1-7 - 1 402 m2 47) ul. Sikorskiego – wjazd na stację paliw - 919 m2 48) ul. Wyspiańskiego/ ul. Zapolskiej - 6 700 m2 49) ul. Kusocińskiego - 900 m2 50) ul. Bolesławiecka - 2 420 m2 51) ul. Kilińskiego – wysepka parkingowa - 19 m2 52) ul. Sikorskiego – przy Biedronce - 160 m2 54) ul. Sikorskiego – skarpa przy poczcie - 297 m2 Razem - 91 057 m2 2. W przypadku liści kasztanowca – ich zniszczenie. 3. Grabienie trawników jesienią (z wszystkich opadłych liści). 4. Bieżące zamiatanie alejek na terenach zielonych oraz ich zimowe utrzymanie. Powierzchnia alejek zlokalizowanych w rejonie terenów zielonych: 1) ul. Maczka – Sklep Anna – Pawilon Handlowy – Stacja transformatorowa - 505 m2 2) Sikorskiego – ogród zabaw - 93 m2 3) ul. Lubińska - 340 m2 Razem - 938 m2 5. Zbieranie i wywożenie nieczystości z terenów zielonych, opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zielonych oraz wywóz odpadów na składowisko. 6. Czyszczenie z trawy obrzeży chodników, ulic oraz placów zlokalizowanych bezpośrednio przy terenach zielonych. 7. Wygrabianie alejek ziemnych. 8. Odmładzanie żywopłotów z ligustra (1 x w roku), na wysokość ok. 30-50 cm. 9. Cięcia żywopłotów ze zgrabianiem pędów: - ul. Lubińska - 228 m b Razem - 228 mb 10. Bieżące odchwaszczanie żywopłotów. II. Sprzątanie i utrzymanie Parku Piastowskiego (działka Nr 78/3), w zakresie: - zbieranie śmieci z terenu całego parku, - zbieranie posuszu oraz liści z alejek i przejść dla pieszych, a także w frontowej części parku, - zbieranie gałęzi i konarów z polany, - opróżnianie koszy na śmieci, - sprzątanie i grabienie piasku na placu zabaw 2 x w tygodniu (w wyznaczonych terminach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego preparat do dezynfekcji piasku, który należy rozprowadzić i wygrabić), - naprawa i malowanie ławek (ok. 32 szt.) i koszy na śmieci (ok. 23 szt.). III. Sprzątanie Parku na ul. Lubińskiej Sprzątanie parku (działka Nr 102), w zakresie: - zbieranie śmieci z terenu całego parku, - zbieranie posuszu oraz liści z alejek i przejść dla pieszych. IV. Plac zabaw na ul. Samorządowej - sprzątanie i grabienie piasku na placu zabaw co 2 tygodnie (w wyznaczonych terminach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego preparat do dezynfekcji piasku, który należy rozprowadzić i wygrabić). V. Pozostałe prace do wykonania 1. Koszenie trawników znajdujących się na terenie Miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2019 r. zgodnie z wykazem prac: Nr terenu zielonego: 16) ul. Zielona - 3 886 m2 17) ul. Lubińska (Park) - 3 870 m2 22) ul. Długosza - 2 200 m2 25) ul. Kilińskiego - 15 (boisko) - 17 781 m2 ul. Kilińskiego, Park Piastowski włącznie z torem saneczkowym 26) ul. Kilińskiego – wejście do parku - 6779 m2 27) ul. Kilińskiego - Sikorskiego (obok Hydroforni) - 2 095 m2 29) ul. Łokietka - Maczka - teren w rejonie ogrodu zabaw, sklepu Anna, Apteki i byłej Kwiaciarni - 7 875 m2 30) ul. Maczka od Pawilonu Handlowego do stacji transformatorowej - 3 808 m2 31) ul. Sikorskiego – Maczka ogród zabaw - 4 620 m2 32) ul. Samorządowa - 8024 m2 38) ul. Bolesławiecka – Parkowa - 1 472 m2 42) ul. Sikorskiego – łąka - 6 600 m2 43) ul. Łokietka i Maczka - 7 835 m2 44) ul. Sikorskiego – skarpa - 379 m2 45) ul. Sikorskiego 6-8 (tył bloków) - 1 476 m2 46) ul. Sikorskiego 1-7, 6, 10, 12, Żłobek (pasy przydrożne) 1 952 m2 47) ul. Sikorskiego – wjazd na stację paliw - 919 m2 48) ul. Wyspiańskiego/ ul. Zapolskiej + pas przydrożny i wysepka - 6 895 m2 49) ul. Kusocińskiego - 900 m2 50) ul. Bolesławiecka - 2 420 m2 51) ul. Kilińskiego – wysepka parkingowa - 19 m2 52) ul. Sikorskiego – przy Biedronce - 160 m2 54) ul. Sikorskiego – skarpa przy poczcie - 297 m2 57) ul. Maczka (Pas trzydrogowy przy parkingach) - 680 m2 Razem - 93 204 m2 1. Wysokość trawy nie może przekraczać - 10 cm w poz. 16), 22), 25), 31), 32), 50), 43), 51), 52), 54), 57) - 20 cm w poz. 17), 26), 27), 29), 30), 38), 42), 44), 45), 46), 47), 48), 49). 2. Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. 3. Posprzątanie alejek, chodników itp. znajdujących się bezpośrednio przy trawnikach ze świeżo skoszonej trawy. 4. Zabezpieczanie lub zachowanie szczególnej ostrożności przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. 5. Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2019 r. zgrabi i wywiezienie liście z terenów objętych pielęgnacją. 6. Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp. Wskazanie terenów do koszenia i grabienia wskazuje Załącznik nr 2. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 5. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 6. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: