Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-04-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia524106-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 524106-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego  8 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 118 713, e-mail bzp@um.torun.pl, faks 566 118 622.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.torun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.torun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, Biuro Ogrodnika Miejskiego, ul. Wały gen. Sikorskiego 12, 87-100 Toruń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia.
Numer referencyjny: 33/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania usługi polegającej na utrzymaniu terenów zieleni miejskiej, znajdujących się na terenie Torunia.2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikiem. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane wykonaniem usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: osób wykonujących czynności fizyczne i obsługę sprzętu przy pracach związanych z koszeniem trawników, pielęgnacji drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych, konserwacją bieżącą i drobnymi naprawami elementów małej architektury, utrzymaniem czystości (zbieranie śmieci), oczyszczaniem /odśnieżanie i likwidację śliskości na alejkach, wykonywaniem drobnych prac porządkowych (np. po wichurach), naprawczych i remontowych,, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-06-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dotyczy części 3, 4, 5, 9, 11 i 12: wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali co najmniej dwie usługi dotyczące utrzymania zieleni o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 . Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty. 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 7 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, zastrzeżonej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian w umowie w przypadkach:1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:a) w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) inne:a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w takim przypadku nastąpi dostosowanie postanowień umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,b) zmiany nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiany danych osobowych,d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rondo im. Tadeusza Ładniaka u zbiegu ulic: Traktorowa/Forteczna/Polna: 1. pielęgnacja 72 szt. gat. jałowiec Pfitzera ‘Gold star’, 254 szt. gat. berberys Thunberga „Atropurpurea nana’, 290 szt. tawuła japońska ‘Goldflame’, 187 szt. sosna kosodrzewina poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, przycinanie, uzupełnianie korowania pod krzewami liściastymi i otoczaków (kolor jasny, frakcja 10-20 mm) pod krzewami iglastymi, likwidowanie oznak chorobotwórczych,2. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rondo im. Pułkownika Witolda Pileckiego przy ul. Łódzkiej w Toruniu: 1. pielęgnacja 260 szt. gat. berberys Thunberga ‘Helmondpillar’, 600 szt. gat. liliowiec ‘Stella de oro’, 150 szt. gat. jałowiec sabina ‘Tamariscifolia’, 30 szt. czosnek ‘Globmanster’ poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, przycinanie, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,2. koszenie trawników na szerokości 2 m od krawędzi jedni do nasadzeń (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 3. wiosenne wygrabianie trawników, 4. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przy moście drogowym im. Gen. Elżbiety Zawackiej i drogach dojazdowych na prawobrzeżu – 198 szt. drzew: 1. pielęgnacja 198 szt. drzew (klon jawor,zwyczajny, srebrzysty, brzoza, lipa, olsza czarna, robinia akacjowa) poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przy moście drogowym im. Gen. Elżbiety Zawackiej i drogach dojazdowych na lewobrzeżu – 698 szt. drzew: 1. pielęgnacja 698 szt. drzew (klon jawor, zwyczajny platanolistny, srebrzysty, brzoza, dąb szypułkowy, czerwony, lipa, olsza czarna, topola, robinia akacjowa, grab, jarząb szwedzki, pospolity) poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Szosa Chełmińska na odcinku od Trasy Średnicowej Północnej do ul. Polnej w Toruniu: 1. pielęgnacja 22 szt. drzew gat. klon ‘Kellysgold’ poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnacja12 783szt. krzewów (berberys Thunberga ‘Atropurpurea’, tawuła japońska ‘Albiflora’, ‘Grefshaim’) oraz 9 923 szt. traw ozdobnych (miskant chiński ‘Silberfeder’, ‘Purpurascens’, turzyca Buchanana, Muskegońska) poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowania oznak chorobotwórczych,3. koszenie 4 747 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) na odcinku od ul. Długiej do ul. Polnej wraz z uzupełnianiem ubytków, 4. koszenie 4 091 m2 nieużytku na odcinku od Trasy Średnicowej Północnej do ul. Długiej (nie częściej niż 2 razy w roku), 5. wiosenne wygrabianie trawników, 6. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 2 razy w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Gagarina na odcinku od wjazdu do ul. Olszewskiego w kierunku parkingu przy Klubie Od Nowa w Toruniu: 1. pielęgnacja 4 szt. drzew gat. kasztanowiec czerwony poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnacja 656 szt. krzewów (dereń biały, berberys Thunberga ‘Erecta’, ligustr pospolity) poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,3. koszenie 148 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 4. wiosenne wygrabianie trawników, 5. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Owsianej oraz ul. Modrakowej w Toruniu: ul. Owsiana:1. pielęgnacja 410szt. krzewów gat. tawuła japońska ‘Goldflame’ poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,2. koszenie 290 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 3. wiosenne wygrabianie trawników,4. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu). ul. Modrakowa:1. pielęgnacja 2 863 szt. krzewów (tawuła japońska, róża pomarszczona, tawuła japońska, berberys Thunberga poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,2. koszenie 357 m2nieużytku (nie częściej niż 2 razy w roku), 3. wiosenne wygrabianie trawników, 4. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Stawki Południowe w Toruniu: 1. koszenie 601 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 2. wiosenne wygrabianie trawników, 3. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do skoszenia trawnika (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy: skrzyżowanie ulic Okólna/Strzałowa, Kościelna/Stara Droga/Strzałowa, Grzybowa/Borowikowa, przy ul. Rudackiej (między ścieżką rowerową a ulicą) w Toruniu: ul. Okólna/Strzałowa:1. pielęgnacja 3 szt. drzew gat. świerk serbski poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, likwidowanie oznak chorobotwórczych, 2. pielęgnacja 64 szt. traw ozdobnych gat. trzcinnik ostrokwiatowy ‘Karl Forester’ oraz 36 szt. bylin gat. hosta sp. poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania oraz żwiru (frakcja 10-20 mm, kolor jasny), 3. koszenie 225 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków,4. naprawa i konserwacja obiektów małej architektury (2 szt. ławek, 2 szt. koszy na śmieci), 5. opróżnianie koszy (1 raz w tygodniu), 6. wiosenne wygrabianie trawników, 7. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu). ul. Kościelna/Stara Droga/Strzałowa 1. pielęgnacja 49 szt. krzewów (tawuła japońska ‘GoldenPrincess’, jałowiec pospolity ‘Repanda’, berberys Thunberga ‘Red pillar’) oraz 35 szt. traw ozdobnych (rozplenica japońska, miskant chiński ‘Gracilimus’) poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania oraz żwiru (frakcja 10-20 mm kolor jasny), likwidowanie oznak chorobotwórczych,2. naprawa i konserwacja obiektów małej architektury (2 szt. ławek, 2 szt. koszy na śmieci), 3. oczyszczanie/odśnieżanie i likwidacja śliskości na alejkach (40 m2 z kostki brukowej), 4. opróżnianie koszy (1 raz w tygodniu), 5. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).ul. Grzybowa/Borowikowa 1. pielęgnacja 3 szt. drzew gat. glediczjatrójciernista ‘Sunburst’ poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnacja 119 szt. krzewów (berberys Thunberga‘Atropurpureum’, ‘Atropurpurea nana’,pęcherznicakalinolistna ‘Diabolo’, tawuła japońska ‘Goldflame’, jałowiec chiński ‘Plumosaaurea’, pospolity ‘Repanda’, płożący ‘Green carpet’, sosna górska, sosna górska ’Mops’), 56 szt. traw ozdobnych (rozplenica japońska, miskant chiński ‘Gracilimus’) oraz 36 szt. bylin gat. rogownica kutnerowata poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania oraz żwiru (frakcja 10-20 mm, kolor jasny), likwidowanie oznak chorobotwórczych,3. koszenie 263 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków,4. wiosenne wygrabianie trawników,5. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).ul. Rudacka (między jezdnią a ścieżką rowerową):1. pielęgnacja 81 szt. krzewów gat. tawuła japońska ‘GoldenPrincess’ poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidacja oznak chorobotwórczych,2. naprawę i konserwację obiektów małej architektury (2 szt. ławek), 3. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skwer przy ul. Drzymały 19 w Toruniu: 1. pielęgnacja 6 szt. drzew (wiśnia piłkowana ‘Kanzan’, świerk kłujący ‘IseliFastigiate’, brzoza brodawkowata) poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnacja 309 szt. krzewów (trzmielina Fortune’a ‘Emeraldgold’, forsycja pośrednia, irga Drammera ‘Major’, migdałek trójklapowy, tawuła japońska ‘GoldenPrincess’, tawuła van Houtte’a, jałowiec pospolity ‘Repanda’), 10 szt. traw ozdobnych (miskant chiński ‘Gracilimus’, rozplenica japońska, trzcinnik ostrokwiatowy ‘Karl Forester’), 131 szt. bylin (hosta sp., barwinek pospolity) poprzez podlewanie, usuwanie chwastów, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,3. koszenie 541 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 4. wiosenne wygrabianie trawników, 5. naprawa i konserwacja obiektów małej architektury (6 szt. słupki ograniczające wjazd), 6. oczyszczanie/odśnieżanie i likwidacja śliskości na alejkach (137,5 m2 z nawierzchni naturalnej), 7. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Turystycznej w Toruniu na odcinku od ul. Ligi Polskiej (łącznie z rondem) do granic administracyjnych miasta: 1. pielęgnacja 102 szt. drzew gat. grusza drobnokwiatowa, lipa srebrzysta, klon polny, jesion wyniosły, klon czerwony, brzoza brodawkowata, sosna czarna, jodła jednobarwna poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnację 756,5 m2 krzewów (dereń biały, irga błyszcząca, forsycja pośrednia, pęcherznicakalinolistna, tawuła japońska i brzozolistna) poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,3. koszenie 6 100 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 4. wiosenne wygrabianie trawników, 5. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Utrzymanie terenów zieleni w dwunastu lokalizacjach na terenie Torunia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pas drogowy ul. Łódzkiej w Toruniu na odcinku od ul. Lipnowskiej do ul. Zdrojowej:1. pielęgnację 321 szt. drzew gat. dąb szypułkowy, klon pospolity, brzoza brodawkowata, sosna pospolita poprzez podlewanie (w okresie maj-wrzesień dwa razy w tygodniu), cięcia sanitarne i pielęgnacyjne, odchwaszczanie mis i uzupełnianie korowania, nawożenie, likwidowanie oznak chorobotwórczych, naprawę, wymianę i uzupełnianie opalikowania, 2. pielęgnację 4 465 szt. krzewów (berberys Thunbergai ‘Thunberga ‘Green carpet’, trzmielina Fortune’a, pięciornik krzewiasty ‘Sommerflor’, irga błyszcząca, tawuła gęstokwiatowa, głóg dwuszyjkowy, ligustr pospolity, róża dzika, śliwa tarnina) poprzez podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie, cięcia, uzupełnianie korowania, likwidowanie oznak chorobotwórczych,3. koszenie 29 325 m2 trawników (nie częściej niż 2 razy w roku) wraz z uzupełnianiem ubytków, 4. wiosenne wygrabianie trawników, 5. koszenie 16 895 m2 trawników utrzymywanych w charakterze łąki (nie częściej niż 2 razy w roku) na skarpach,6. bieżące utrzymanie czystości (zbieranie śmieci 1 raz w tygodniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach) na wezwanie do podlania roślin (min. 12 godzin maks. 36 godzin) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI