Utrzymanie - pielęgnacja murawy w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie - pielęgnacja murawy w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarogard Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającyOŚRODEK SPORTU I REKREACJI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie - pielęgnacja murawy w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W STAROGARDZIE GDAŃSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221150292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olimpijczyków Starogardzkich

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48533236148

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.osir.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie - pielęgnacja murawy w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d26a0a09-af28-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096565/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie - pielęgnacja murawy w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania z miniPortalu).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email osir@osir.com.pl.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania z miniPortalu jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (DALEJ ADMINISTRATOR)
Administratorem Państwa danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim - siedziba: 83-200 Starogard Gdański, ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1, tel. 533 236 148, e-mail: osir@osir.com.pl.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się :
a) drogą elektroniczną: iod.jednostki@um.starogard.pl,
b) osobiście w siedzibie Administratora, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania
CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu przeprowadzania kwalifikacji i udziału w przetargu oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy najmu, jej realizacji, dokonywania rozliczeń, windykacji należności i zawarcia innych umów w związku z realizacją tej umowy, na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i aktów wykonawczych do niej wydanych. Następnie dane osobowe będą przechowywane w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione:
1) podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom związanym z Ośrodku Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. firmy informatyczne, zleceniobiorcy;
2) w zakresie określonym w przepisach Państwa dane będą podane do wiadomości uczestnikom przetargu (imię i nazwisko albo nazwę lub firmę osoby, która wniosła wadium),
3) w zakresie określonym w przepisach Państwa dane mogą zostać opublikowane na stronie internetowej administratora (imię i nazwisko albo nazwę lub firmę osoby, która przetarg wygrała).
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa o archiwizacji dokumentów oraz zgodnie z obowiązującą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
Przysługuje Państwu prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
2) sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia danych osobowych,
3) do ograniczenia przetwarzania danych.
SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
WYMÓG PODANIA DANYCH
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości udziału w przetargu.
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU
Dotyczące Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez administratora, w tym profilowaniu.
PRZEKAZYWANIE DANYCH
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UZP 2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 157400 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, pielęgnacja wraz z obsługą systemu nawodnienia dwóch obiektów sportowych:
• naturalnej nawierzchni trawiastej boiska piłkarskiego na Stadionie Miejskim im. Kazimierza Deyny o powierzchni 7 700m2 należącego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim przy ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1,
• naturalnej nawierzchni trawiastej boisk piłkarskich o powierzchni 12 000 m2 oraz boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy o powierzchni 400 m2 na Stadionie „Włókniarz” im. Kazimierza Kropidłowskiego należącym do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim przy ul. Harcerskiej.
Zamówienie należy realizować zgodnie z załączonym wykazem, rodzajem oraz terminem agrotechnicznym.
Przy wykonywaniu prac na obiekcie przy ul. Olimpijczyków Starogardzkich 1 należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zabrudzeniem bieżnię poliuretanową.
Zakres pielęgnacji obejmuje utrzymanie płyt głównych i treningowych oraz nawierzchni ze sztucznej trawy na wymienionym obiekcie, wywóz i utylizację odpadów biologicznych powstałych lub zebranych w wyniku wykonywania zamówienia (skoszonej trawy, zebranych liści) Wykonawca dokonuje tego we własnym zakresie i na własny koszt.

Szczegółowy zakres prac i środki ochrony należy stosować jak poniżej:
I. Płyta główna: zabiegi
• Wertykulacja - 2 zabieg maj/czerwiec i wrzesień/październik wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu, oraz automatycznie umożliwiającą zbieranie urobku związanego z pracą maszyny. Maszyna o szerokości roboczej min 1500 mm i wadze maszyny nie większej niż 520 kg.
• Piaskowanie - wykonać trzykrotnie kwiecień 30-40 t, maj/czerwiec 80 t, wrzesień/październik 60 t w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien mieć granulację 0,4 – 0,6 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką do rozsiewania na murawach sportowych.
• Aeracja - zabieg ten wykonać 2 razy w sezonie maj/czerwiec aeracja otworowa o grubości 12mm, głębokości 8-15cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2, wrzesień/październik pełne bolce o grubości 16mm i głębokości 14-18cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2
• Dosiew trawy - wykonany specjalistycznym siewnikiem perforacyjnym przeznaczonym do dosiewu traw. Ilość nasion uzależniona od stanu murawy, nie mniej niż 80 kg.
• Wymiana pól bramkowych (następująca technologia):
a) zebranie warstwy darni na głębokość do 3 cm
b) uzupełnienie ubytków piaskiem
c) dokładne wymieszanie gleby z piaskiem specjalistyczna maszyną przygotowującą podłoże pod zasiew w celu uzyskania jednolitej struktury gleby na głębokości 15-20cm.
d) wyrównanie gleby do sąsiadującej z nią murawą z odpowiednimi spadkami
e) nawożenie startowe wykonane profesjonalnymi nawozami takimi lub podobnymi jak: Sportmaster Confert 12-6-9 w ilości 30g/m2
f) po 4-6 dniach nawożenie należy powtórzyć
g) po 14-16 dniach powtórzyć nawozem takim lub podobnym jak: Sportmaster 16-4-8 w ilości 30g/m2
h) po 25-28 dniach wykonać nawożenie jak wyżej w ilości 25g/m2
• Koszenie - regularnie i na określoną wysokość tj. od 2,5 – 3,5cm, a w okresie letnim 4-5cm. Wymagana jest kosiarka wrzecionowa (koszenie bieżące) oraz wrzecionowa z wałem do koszenia meczowego (pasy).
• Zwalczanie chwastów należy wykonać (min 2 razy opryski w sezonie) chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zalecanymi środkami jak: Starane 250EC, Chwastox, Fernando, Bofix – zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.

II. Boiska treningowe: zabiegi pow. 1,2 ha
• Wertykulacja - 2 zabiegi maj/czerwiec, wrzesień/październik wykonane maszyną na głębokość do 5cm w celu redukcji filcu oraz umożliwiającą automatyczne zbieranie urobku związanego z praca maszyny. Parametry maszyny jak wyżej.
• Piaskowanie - wykonać trzykrotnie kwiecień 70t, maj/czerwiec 140t, wrzesień/październik 70t w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Parametry piasku jak wyżej.
• Aeracja - zabieg ten wykonać 2 razy w sezonie maj/czerwiec aeracja otworowa o grubości 12mm, głębokości 8-15cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2, wrzesień/październik pełne bolce o grubości 16mm i głębokości 14-18cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2
• Dosiew trawy - wykonany specjalistycznym siewnikiem perforacyjnym przeznaczonym do dosiewu traw. Ilość nasion uzależniona od stanu murawy, nie mniej niż 100kg/ha.
• Koszenie - regularnie i na określoną wysokość tj. od 2,5 – 3,5cm, a w okresie letnim 4-5cm. Wymagana jest kosiarka wrzecionowa (koszenie bieżące) oraz wrzecionowa z wałem do koszenia meczowego (pasy)
• Zwalczanie chwastów należy wykonać (min 2 razy opryski w sezonie) chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zalecanymi środkami jak: Starane 250EC, Chwastox, Fernando, Bofix – zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.

Opis nawozów
1. Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 12-6-9+3MgO). Typ Sportmaster Confert lub równoważny – ilość 500 kg.
2. Wieloskładnikowy nawóz mineralny o spowolnionym działaniu azot, fosfor, potas oraz magnez i wapń (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 15-5-15) typu Pro Turf 15-5-15+2,5MgO+2,5CaO lub podobny w ilości 550kg
3. Nawóz mineralny w granulacie zawierający żelazo (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 0-0-0-18) typ Marathon Iron Salt lub podobny w ilości 425kg.
4. Wieloskładnikowy nawóz mineralny o spowolnionym działaniu azot, fosfor, potas oraz magnez i wapń (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 21-5-6) typu Pro Turf 21-5-6 + 2,5 MgO+2,5CaO lub podobny w ilości 300kg
5. Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez i wapń (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 12-0,5-20 a także tlenek wapnia oraz tlenek magnezu) typu Pro Turf High K lub podobny 12-0,5-20+2CaO+2MgO w ilości 400kg
6. Wieloskładnikowy nawóz mineralno-organiczny o spowolnionym działaniu zawierający azot, fosfor, potas oraz żelazo i magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 16-4-8) typ Maraton 16-4-8+2MgO+Fe w ilości 650kg

Nasiona traw – mieszanka przeznaczona do wykorzystania na boiskach piłkarskich o składzie: 100% życica trwała, min. 3 odmiany, ilość 150 kg.
Nasiona traw - mieszanka przeznaczona do wykorzystania na boiskach piłkarskich o składzie: 10% kostrzewa czerwona, 75% życica trwała, 15% wiechlina łąkowa w ilości 250kg.

Pozostałe informacje
Wykonawca prac pielęgnacyjnych jest zobowiązany do wykonania min. 2 razy w roku badań podłoża każdego z boisk oraz przedstawić plan prac renowacyjnych na najbliższy okres i sezon.
Wykonawca prac pielęgnacyjnych jest zobowiązany do min. 4 wizyt w ciągu roku w celu określenia stanu murawy oraz przygotowanie i przedstawienie skróconego raportu na temat murawy na obu obiektach. Raport musi zawierać skan podłoża na głębokość min. 10cm, badanie zbitości gleby wykonane penetrometrem, badanie temperatury podłoża, sprawdzenie najbardziej stresowych dla murawy sportowej ognisk (specjalistyczne okulary).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty nastąpi wg poniższego schematu.

A) cena za całość usługi - 60%
B) termin płatności - 40%

W kryterium A oferty będą podlegały ocenie wg wzoru:
P min
An = ------------- x 60 pkt.
Pn
gdzie:
An - liczba pkt przyznana ofercie "n" za kryterium A
n - nr oferty
Pmin - cena min. wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana w ofercie n

W kryterium B oferty będą podlegały ocenie wg pkt przyznanych za termin płatności w ofercie „n” wg następującego wzoru:

Termin 15 – 18 dni – 10 pkt.
Termin 19 – 23 dni – 20 pkt.
Termin 24 – 28 dni – 40 pkt.


W celu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem: Won = An + Bn
gdzie:
Won = wskaźnik oceny oferty "n"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, przez co Zmawiający rozumie:
a) Posiadania wiedzy i doświadczenia nabytego poprzez realizację usług w zakresie konserwacji i pielęgnacji naturalnej nawierzchni trawiastej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usług polegających na sezonowej konserwacji nawierzchni trawiastej boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda – poświadczone pisemnie.
b) Posiadanie maszyn i urządzeń będących własnością Oferenta niezbędnych do właściwego wykonania usługi oraz specyfikacja materiałów do wykonania usługi: ładowarka, traktor z oponami typu TURF, areator, piaskarka, opryskiwacz zawieszany, rozsiewacz nawozów, skaryfikator, wertykulator, siewnik.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy;

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie, odplamienie i wypranie rogówki - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie, odplamienie i wypranie rogówki.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Starogard Gdański: Modernizacja dróg gruntowych – wzmocnienie płytami Yomb – ul. Rodzinna i Braterska
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Starogard Gdański: DOSTAWA ULTRASONOGRAFU
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w 2022 r. na terenie m. Legnicy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI