IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:1) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,2) zmiana spowodowana koniecznością zmiany ilości wykonywania poszczególnych rodzajów czynności przyjętych w załączniku nr 1 do SIWZ (oferta), wskutek odmiennych warunków w stosunku do zakładanych, co skutkować będzie zmianą maksymalnego wynagrodzenia brutto.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.3. Do zmian umowy mają zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-19, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferty winny być sporządzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tczew jest Adriana Głuchowska; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na utrzymaniu pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2021, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wycinka drzew w pasach drogowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pozycja obejmuje wycinkę drzewa bez frezowania pnia lub wycinkę drzewa wraz z frezowaniem pnia lub samo frezowanie pnia drzewa (Zamawiający w przypadku zlecenia wycinki drzewa wraz z frezowaniem pnia dokona sumowania wynagrodzenia wskazanego dla pkt. a) i b))a)• wycinka drzew poza okresem lęgowym ptaków (w przypadku pozytywnej opinii ornitologicznej wycinka również w okresie lęgowym),• wycięcie drzewa piłą mechaniczną (bez względu na obwód),• usunięcie i wywóz drzewa, gałęzi i uporządkowanie terenu (w zależności od obszaru – grabienie/zamiatanie terenu przyległego do terenu wykonywania prac, w szczególności usunięcia trocin, gałęzi, gałązek),• Wykonawca ma za zadanie usunąć z drogi i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego,• oczyszczanie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonego zadania zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 55 z późn. zm.) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę;b)• frezowanie pnia na głębokość 30 cm poniżej powierzchni i zasypanie wyrobiska gruntem i zagęszczenie podłoża,• teren w obrębie frezowanego pnia winien być uporządkowany z pozyskanego materiału drzewnego, który Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,• powierzchnię gruntu w miejscu frezowanego pnia należy wyprofilować równo z poziomem istniejącego terenu,• oczyszczanie, ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę);2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Podcinanie korony drzew w pasach drogowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • cięcia pielęgnacyjne drzew (niezależnie od ich wysokości w tym także podcięcia przy pomocy podnośnika (koszowego, balkonowego lub innego),• maksymalne cięcia – do 30% masy korony, usuwanie gałęzi obumarłych, nadłamanych, niwelacja wad korony, poprawa statyki drzewa lub zapobieganie rozłamom, obniżanie wysokości drzew, usunięcie gałęzi nieprawidłowo lub nadmiernie zagęszczających koronę,• Wykonawca ma za zadanie usunąć z drogi i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, • oczyszczanie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonych zabiegów zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 55 z późn. zm.) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211500-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Nasadzenia drzew w pasach drogowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • nasadzenie drzew (o obwodzie pnia min. 4,00 cm, mierzonym na wysokości 100 cm) liściastych (z gatunku: lipa, wierzba, klon, jesion, brzoza, jarzębina, itp. – wg wskazań Zamawiającego) z pominięciem drzew owocowych oraz gatunków topoli, wraz z opalikowaniem i zastosowaniem taśmy parcianej do mocowania drzewka do wysokości min. 2 m ponad wysokości gruntu,• sporządzenie dokumentacji fotograficznej (wersja papierowa lub CD) i przekazanie nie później niż w dniu odbioru,• Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia pielęgnacji nasadzeń na okres minimum 1 roku w taki sposób, aby nie dopuścić do ich usunięcia lub innych uszkodzeń (w przypadku uschnięcia lub innych uszkodzeń drzewa Wykonawca dokona ponownego nasadzenia i ponownie zapewni roczną pielęgnację – aż do momentu tzw. „przyjęcia się” nasadzenia),• uporządkowanie terenu po nasadzeniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykaszanie krzaków (w tym także odrostów pni drzew) w pasach drogowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • pozycja może obejmować wykaszanie krzaków lub wycinanie odrostów drzew lub jednoczesne wykaszanie krzaków i wycinanie odrostów drzew,• wykaszane krzaków i wycinanie odrostów drzew ograniczających skrajnię drogi, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz utrudniających swobodny odpływ wód w rowach drogowych (ręczne/mechaniczne),• oczyszczanie odrostów drzew możliwie najbliżej miejsca odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej do wysokości korony drzewa,• wycinka krzaków nisko przy gruncie – możliwie najbliżej gruntu,• szerokość usuwania krzaków: (w granicach drogi) nie więcej niż 1,5 mb mierzonego przy gruncie (wycinka krzaków ma na celu zapobiegnięcie pozostawiania krzaków w świetle drogi),• usunięcie krzewów (wywóz) i uporządkowanie terenu (w zależności od obszaru – grabienie/zamiatanie terenu przyległego do terenu wykonywania prac),• oczyszczanie doraźne polegające na ręcznym zbieraniu odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77312000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Prace porządkowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • sprzątanie, czyszczenie i odchwaszczanie chodników (ręczne/mechaniczne) z zalegającego piasku, ziemi i innych naniesionych przez wodę materiałów, usuwanie chwastów, wywóz i utylizacja odpadów, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac oraz w pasie chodnika po 2 m z każdej strony, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• sprzątanie jezdni, krawężników i ścieków deszczowych (ręczne/mechaniczne) na średnią szerokość 50 cm z zalegającego piasku, ziemi i innych naniesionych przez wodę materiałów, usuwanie chwastów, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac oraz w pasie sąsiadującym po 2 m z każdej strony, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę). ZABRANIA SIĘ USYPYWANIA ZALEGAJĄCEGO PIASKU, ZIEMI NA TERENACH ZIELONYCH PASÓW DROGOWYCH.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77312000-0, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Ręczne wykaszanie traw, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • pozycja może obejmować ręczne wykaszanie traw lub ręczne wykoszenie traw wraz z uprzątnięciem ściętej trawy z poboczy dróg gminnych (Zamawiający w przypadku zlecenia ręcznego wykaszania traw wraz z uprzątnięciem ściętej trawy dokona sumowania wynagrodzenia wskazanego dla pkt. a) i b)),• ręczne wykaszanie poboczy dróg gminnych (poboczy, rowów w pasach drogowych, skarp w pasach drogowych) przy pomocy kos spalinowych o mocy min. 2 kW,• wysokość koszenia – max. 4 cm,• realizacja usługi nie może spowodować pozostawienia i zalegania trawy w pasie jezdni (jeżeli podczas koszenia wykoszona trawa opadnie na jezdnię – Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia jej np. poprzez zgrabienie),• Zamawiający nie precyzuje liczby pracowników niezbędnych do wykonania zadania,• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi przy użyciu własnego sprzętu,• uprzątnięcie ściętej trawy, wywóz i utylizacja (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszarów wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Mechaniczne wykaszanie poboczy dróg, uprzątnięcie ściętej trawy z poboczy dróg gminnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • pozycja może obejmować mechaniczne wykaszanie traw z poboczy dróg wraz z rozdrobnieniem pokosu lub mechaniczne wykaszanie traw z poboczy dróg wraz z uprzątnięciem ściętej trawy z poboczy dróg gminnych (Zamawiający w przypadku zlecenia mechanicznego wykaszania traw wraz z uprzątnięciem ściętej trawy, dokona sumowania wynagrodzenia wskazanego dla pkt. a) i b)),• mechaniczne wykaszanie poboczy dróg przy pomocy ciągnika rolniczego wraz z kosiarką z opcją mulczowania pokosu, • uprzątniecie ściętej trawy, wywóz i utylizacja (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację uprzątniętej trawy lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• wysokość koszenia na całej szerokości pokosu – max. 4 cm,• realizacja usługi nie może spowodować pozostawienia i zalegania trawy w pasie jezdni i poboczu drogi (Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej np. poprzez zgrabienie),• Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu,• szerokość koszenia (zgodnie z ukształtowaniem terenu) – średnio – 1,5 mb wraz z okoszeniem drzew po całym jego obwodzie oraz elementów infrastruktury technicznej (np. słupki, znaki drogowe, bariery itp.),• doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszarów wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Czyszczenie studzienek deszczowych/ studni chłonnych/ separatorów/ osadników/ wpustów ulicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • oczyszczenie studzienek deszczowych/studni chłonnych i osadników z wszelkich zanieczyszczeń wraz z kanałami i przykanalikami doprowadzającymi/odprowadzającymi ścieki bez względu na średnicę oczyszczanego obiektu,• oczyszczanie kanałów i przykanalików w zakresie możliwym do oczyszczenia przy wlocie/wylocie studni/separatora,• wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90912000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sprzątanie wiat przystankowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • sprzątanie terenu wewnątrz wiaty przystankowej i na zewnątrz w zasięgu 2 m dookoła wiaty,• opróżnianie koszy na śmieci, • zamiatanie terenu, czyszczenie z zalegającego piasku, ziemi i innych materiałów naniesionych przez wodę, usuwanie chwastów, grabienie liści,• mycie szyb, konstrukcji i zadaszenia (jeżeli wiata posiada),• wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę),• usunięcie zawieszonych (zbędnych) reklam, ogłoszeń itp.,• sporządzenie dokumentacji fotograficznej z datą realizacji usługi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90912000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Uprzątnięcie liści z terenów pasa drogowego w celu bieżącego utrzymania pasów drogowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. • grabienie liści z terenu pasa drogowego,• wywóz i utylizacja odpadów w dniu wykonania zadania (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów lub oświadczenie o utylizacji odpadów, najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za zrealizowaną usługę).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77000000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Utrzymanie terenów zielonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres danej części zadania obejmuje kompleksową usługę następujących prac:1) Wycinka drzew:Pozycja obejmuje wycinkę drzewa bez frezowania pnia lub wycinkę drzewa wraz z frezowaniem pnia lub samo frezowania pnia drzewa (Zamawiający w przypadku zlecenia wycinki drzewa wraz z frezowaniem pnia dokona sumowania wynagrodzenia wskazanego dla punktu a i b)a) wycinka drzew:• wycinka drzew poza okresem lęgowym ptaków,• wycięcie drzewa piłą mechaniczną (bez względu na obwód),• usunięcie i wywóz drzewa, gałęzi i uporządkowanie terenu (w zależności od obszaru - grabienie/zamiatanie terenu przyległego do terenu wykonywania prac, w szczególności usunięcie trocin),• Wykonawca ma za zadanie usunąć i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego,• oczyszczenie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów, • w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonego zadania zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 55 z późn. zm.) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę);Przewidywana ilość drzew do usunięcia – 20 szt.b) frezowanie pnia:• frezowanie pnia na głębokość 10 cm poniżej powierzchni i zasypanie wyrobiska gruntem i zagęszczenie podłoża,• Wykonawca ma za zadanie usunąć i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego,• oczyszczenie, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac, wywóz i utylizacja odpadów;Przewidywana ilość frezu – 20 szt.2) Podcinanie korony drzew:• cięcia pielęgnacyjne drzew (niezależnie od ich wysokości), w tym także podcięcia przy pomocy podnośnika (koszowego, balkonowego lub innego),• maksymalnie cięcie - do 30% masy korony, usunięcie pędów, gałęzi konarów chorych, martwych, połamanych, niwelacja wad korony, poprawa statyki drzewa lub zapobieganie rozłamom, obniżenie wysokości drzew, usunięcie gałęzi nieprawidłowych oraz nadmiernie zagęszczających koronę,• Wykonawca ma za zadanie usunąć i wywieźć wszystkie wycięte gałęzie i konary w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, • w przypadku gdy w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonych zabiegów zostanie nałożona kara administracyjna (wynikająca m. in. z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 55 z późn. zm.) Zamawiający obciąży nią Wykonawcę;Przewidywana ilość drzew do podcięcia – 20 szt.3) Nasadzenie drzew:• nasadzenie drzew (o wysokości min 1,5 m (ponad wysokość gruntu) liściastych z pominięciem drzew owocowych oraz gatunków topoli, wraz z opalikowaniem do wysokości min. 2 m ponad wysokość gruntu,• sporządzenie dokumentacji fotograficznej (wersja papierowa lub CD) i przekazanie Zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru,• Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia pielęgnacji nasadzeń na okres min. 1 roku w taki sposób aby nie dopuścić do ich uschnięcia lub innych uszkodzeń (w przypadku uschnięcia lub innych uszkodzeń drzewa Wykonawca dokona ponownego nasadzenia i ponownie zapewni roczną pielęgnację, aż do momentu tzw. „przyjęcia się” nasadzenia);Przewidywana ilość drzew do nasadzenia – 20 szt.4) Mechaniczne wykaszanie traw z terenów zieleni gminnej i boisk gminnych:• wysokość koszenia – max. 4 cm,• zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy,• doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją;Wielkość areału do wykoszenie w ciągu okresu IV-X - 54,35 ha5) Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew:• ręczne wykaszanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew (m. in. okoszenie terenów świetlic wiejskich, remiz strażackich, placów zabaw) przy pomocy kos spalinowych o mocy min. 2 kW,• wysokość koszenia – max. 4 cm, • zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy,• realizacja usługi nie może spowodować zalegania trawy na sąsiednich działkach – w szczególności drogowych (jeżeli podczas koszenia wykoszona trawa będzie zalegać na terenach innych Wykonawca zapewni jej usunięcie np. poprzez zgrabienie),• Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery, butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją;Wielkość areału do wykoszenia w ciągu okresu IV-X – 9,66 ha, brak stałego harmonogramu koszeń - lista koszeń zgłaszana mailowo.6) Sprzątanie placów zabaw:• sprzątanie terenu placu zabaw (teren ogrodzony lub w przypadku braku ogrodzenia – 5 m w zasięgu urządzeń zabawowych),• opróżnianie koszy na śmieci,• zamiatanie terenu i grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów;Liczba sprzątań w czasie roku: 10 szt.7) Cięcie i kształtowanie żywopłotu:• cięcie i kształtowanie żywopłotu (z góry i z boków) do wys. 2 m,• uporządkowanie terenu przez zebranie, zgrabienie przyciętych gałązek wraz z wywiezieniem;Długość żywopłotu: 150 mb, 1 zabieg w sezonie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77211500-7, 77310000-6, 77314100-5, 77340000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: