Utrzymanie oraz pielęgnacja zieleni na terenie przylegającym do zabytkowego „Zameczku”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie oraz pielęgnacja zieleni na terenie przylegającym do zabytkowego „Zameczku” położonego w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Ks. Pojdy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerwionka-Leszczyny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763398-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763398-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Utrzymanie oraz pielęgnacja zieleni na terenie przylegającym do zabytkowego „Zameczku” położonego w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Ks. Pojdy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 24078583100000, ul. ul. Ligonia  , 44-238  Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 4311440, e-mail zgm@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks 0-32 4311593.
Adres strony internetowej (URL): www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty muszą być złożone w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Ligonia 5c 44-238 Czerwionka-Leszczyny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oraz pielęgnacja zieleni na terenie przylegającym do zabytkowego „Zameczku” położonego w Czerwionce-Leszczynach przy ul. Ks. Pojdy
Numer referencyjny: 04/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na utrzymywaniu estetycznego wyglądu założenia parkowo – ogrodowego o powierzchni 2,5 ha, znajdującego się na terenie przylegającym do zabytkowego „Zameczku” położonego w Czerwionce – Leszczynach przy ul. Ks. Pojdy, w tym do utrzymywania dobrostanu w/w założenia w stanie niepogorszonym przez cały okres obowiązywania Umowy .Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących czynności (z wykorzystaniem sprzętu stanowiącego własność Zamawiającego, określonego w załączniku nr 5 do SIWZ):1) Koszenie trawnika oraz skarp (pow. 2,5 ha) wraz z czyszczeniem dmuchawą chodników po koszeniu z następującą częstotliwością: - w okresie wegatacyjnym tj. od dnia 1 kwietnia do dnia 15 listopada -1 raz w tygodniu, - po okresie wegetacyjnym – w zależności od potrzeb.2) Przycinanie krawędzi trawnika przy rabatach i ścieżkach wykaszarką spalinową oraz czyszczenie dmuchawą chodników po koszeniu – w okresie wegetacyjnym co 2 tygodnie, po okresie wegetacyjnym – w zależności od potrzeb.3) Wertykulację trawników.4).Wiosenne (jednokrotne) oraz letnie (jednokrotne) zasilanie trawników i rabat nawozami.5) Jesienne zasilanie trawników i rabat nawozami (jednokrotne).6) Ściółkowanie rabat kwiatowych korą – w zależności od potrzeb.7) Uzupełnianie rabat wrzosowych kwaśnym torfem – w zależności od potrzeb.8) Uzupełnianie rabat drobnym grysem dolomitowym – w zależności od potrzeb.9) Wykonywanie oprysków przeciwko chorobom i szkodnikom- w zależności od potrzeb.10) Przycinanie krzewów.11) Podlewanie – w zależności od potrzeb.12) Ściółkowanie rododendronów liśćmi w celu zabezpieczenia ich na okres zimy.13) Zbiór liści wraz z ich dostarczeniem do miejsca składowania na terenie założenia parkowo - ogrodowego lub wywóz liści poza obszar założenia parkowo – ogrodowego.14) Pielęgnacja rabat kwiatowych (między innymi: ogławianie kwiatów na rabatach, cięcia pielęgnacyjne, pielenie, podlewanie).15) Piaskowanie trawników i rabat.16) Prowadzenie elektronicznego dziennika prac pielęgnacyjnych.17) Dokonywanie przez Wykonawcę zakupu środków ochrony roślin, nawozów, kory do ściółkowania, grysu dolomitowego, piasku oraz innych niezbędnych narzędzi i środków zgodnie z bieżącymi potrzebami - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (rozliczenie z tego tytułu będzie następowało na podstawie wystawionej przez Wykonawcę refaktury za dokonane zakupy oraz za przewóz zakupionych materiałów).18) Utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.19) Konsultowanie wykonywanych czynności pielęgnacyjnych z Firmą zewnętrzną udzielającą gwarancji na założenie parkowo-ogrodowe, którego dotyczy zamówienie.Uwaga:Koszt paliwa do sprzętu własnego i udostępnionego Wykonawcy przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:- Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ - „Zalecenia pielęgnacji nasadzeń drzew, krzewów i bylin oraz trawników gazonowych i parkowych w parku przy zabytkowym Zameczku w Czerwionce – Leszczynach” – Załącznik nr 6 do SIWZ (w związku z gwarancją posiadaną przez Zamawiającego na założenie parkowo - ogrodowe objęte zamówieniem).

II.5) Główny kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 120000,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 30 000,00zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1) skieruje do realizacji zamówienia jedną osobą posiadającą wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni (architekt krajobrazu, ogrodnik, arborysta, leśnik, rolnik).2) dysponuje co najmniej następującym sprzętem do realizacji zamówienia:- urządzenie do koszenia dużych powierzchni (np. typu Rider)- 1szt.- nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów – 1szt.- podkaszarka spalinowa- 1szt.- dmuchawa- 1szt.- sekatory ręczne – 1szt - zestaw narzędzi ogrodniczych (motyki , grabie, miotła) – 1szt.- nożyce teleskopowe- 1szt. - piły – min.1szt. - szpadle – 1szt. - łopaty – 1szt. - widły amerykańskie- 1szt - szlifierka do ostrzenia noży - 1szt - słuchawki ochronne z przyłbicą ochronną- 1szt. - kanistry do sporządzania mieszanki paliwowej – 2szt., - lejek do paliwa- 1szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu osób, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2 lit. c niniejszej SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.b) wykazu narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2 lit. c niniejszej SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; c) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez Zamawiającego w Rozdziale V ust.1 pkt 2 lit. b niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ilość dni roboczych koniecznych do wykonania przedmiotu Umowy w ciągu jednego tygodnia obowiązywania Umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy PZP, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zmiany zakresu terenowego i ilościowego robót utrzymaniowych - zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy (proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu robót);2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT – zmianie ulegnie wynagrodzenia Wykonawcy w ten sposób, że cena netto pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie podwyższony lub obniżony zgodnie z obowiązującymi przepisami;3) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych (np. siła wyższa, klęska żywiołowa, stan epidemii), mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy;4) w przypadku zmiany w zakresie podwykonawstwa:a) zmiana zakresu zamówienia powierzona do wykonania podwykonawcy,b) zmiana podwykonawcy, z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Pzp,c) rezygnacja z podwykonawcy, z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 umowy Pzp,d) powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcy.2. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinno zawierać: a) opis zmiany,b) uzasadnienie zmiany,c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.3. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony,3) zmiana obciążeń publiczno – prawnych.4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiającego nie skutkują koniecznością zmiany Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę hali produkcyjno-magazynowej - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę hali produkcyjno-magazynowej wraz ze zbiornikiem na wodę do celów przeciwpożarowych, układu drogowego wraz z placami i parkingami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI