Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów drogowych i oczyszczania przykrawężnikowego dróg oraz zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNieporęt
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGmina Nieporęt
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016284
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów drogowych i oczyszczania przykrawężnikowego dróg oraz zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieporęt

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Nieporęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-126

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów drogowych i oczyszczania przykrawężnikowego dróg oraz zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f5763-8258-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001892/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów drogowych i oczyszczania przykrawężnikowego dróg oraz zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nieporet.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nieporet.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://nieporet.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą w zakładce„Korespondencja” oraz poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nieporęt: https://nieporet.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Nieporęt tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl i oneplace@marketplanet.pl.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż„pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZF.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie gm. Nieporęt. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie pasów drogowych (poboczy, rowów odwadniających, pasów zieleni) dróg gminnych i powiatowych wraz ze zgrabieniem, wywozem i utylizacją urobku, zgodnie z wykazem dróg gminnych i powiatowych Zamawiający przewiduje min, pięciokrotne koszenie pasów drogowych dróg gminnych i sześciokrotne dróg powiatowych, na całej ich szerokości gdzie pas drogowy wyznacza linia ogrodzeń lub rów odwadniający (skarpa i przeciwskarpa) a w przypadku niewyznaczonego pas drogowego po 2 m z każdej strony drogi licząc od krawędzi drogi.Czas na wykonanie jednokrotnego koszenia pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych, to 10 dni roboczych od chwili przystąpienia do wykonania usługi.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia i rozliczenia częściowego zakresu koszenia pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych w zależności od potrzeb.Koszenie pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych ma się odbywać z jednoczesnym grabieniem i wywozem wytworzonego urobku. Zamawiający nie dopuszcza zalegania wytworzonego urobku w pasie drogowym po wykonaniu koszenia.Do koszenia należy używać kosiarek samobieżnych lub ciągnikowych bijakowych oraz kos spalinowych. Przewidywany obszar do wykaszania wynosi:1. drogi gminne: 182078m²,2. drogi powiatowe 114400m².

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji przystąpienia do mechanicznego obustronnego zamiatania dróg powiatowych i gminnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II.Oczyszczanie przykrawężnikowe dróg gminnych i powiatowych na terenie gm. Nieporęt.Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest obustronne ośmiokrotne wykonanie mechanicznego zamiatania dróg powiatowych i pięciokrotne dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych na terenie Gminy Nieporęt wraz z wywozem i utylizacją urobku zgodnie z wykazem dróg.Czas na wykonanie jednokrotnego mechanicznego zamiatania wszystkich dróg, to 10 dni roboczych od chwili przystąpienia do wykonania usugi.Drogi gminne – 43,01 km w tym:Drogi gminne wewnętrzne – 15,00 kmdrogi gminne publiczne – 28,01 kmDrogi powiatowe – 29,25 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji przystąpienia do wykaszania pasów drogowych dróg gminnych i powiatowych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III.Letnie oczyszczanie ciągów pieszych (chodników) powiatowych na terenie gm. Nieporęt.Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego zamiatania chodników – minimum 10 razy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z wykazem chodników powiatowych.Czas na wykonanie jednokrotnego mechanicznego lub ręcznego zamiatania wszystkich chodników powiatowych, to 5 dni roboczych od chwili przystąpienia do wykonania usługi.Chodniki – 20,95 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji przystąpienia do mechanicznego mechanicznego zamiatania chodników powiatowych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE IV.Letnie oczyszczanie ciągów pieszo-rowerowych (ścieżek rowerowych) powiatowych na terenie gm. Nieporęt.Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego zamiatania ścieżek rowerowych – minimum 10 razy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z wykazem ścieżek rowerowych powiatowych.Czas na wykonanie jednokrotnego mechanicznego zamiatania wszystkich ścieżek rowerowych, to 1 dzień roboczy od chwili przystąpienia do wykonania usługi.Ścieżki rowerowe – 8,1 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji przystąpienia do mechanicznego mechanicznego zamiatania ścieżek rowerowych

4.3.6.) Waga: 39

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wymagane tylko w przypadku zadania nr I i II.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:ZADANIE I1) Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie łącznie 1 500 000 m2 koszenia terenów zielonych, pasów drogowych itp.;2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:ciągnik rolniczy lub inny pojazd z możliwością doczepienia kosiarki bijakowej – 3 szt.;kosiarka bijakowa lub samobieżna – 3 szt.;kosy mechaniczne spalinowe – 10 szt.;samochód dostawczy lub ciężarowy do wywozu urobku – 2 szt.ZADANIE II1) Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 400 km mechanicznego zamiatania dróg. 2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton,zamiatarka mechaniczna samojezdna lub ciągniona,urządzenia pomocnicze do zamiatania powierzchni trudno dostępnych (martwe pola).ZADANIE III1) Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie.2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:jedna lekka zamiatarka mechaniczna samojezdna, ciągniona lub podwieszana przeznaczona do ciągów pieszych i pieszo-rowerowych,ciągnik rolniczy typu lekkiego lub inny pojazd lekki z możliwością podczepienia lub zawieszenia zamiatarki,urządzenia pomocnicze do zamiatania powierzchni trudno dostępnych.ZADANIE IV1) Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie.2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:jedna lekka zamiatarka mechaniczna samojezdna, ciągniona lub podwieszana przeznaczona do ciągów pieszych i pieszo-rowerowych,ciągnik rolniczy typu lekkiego lub inny pojazd lekki z możliwością podczepienia lub zawieszenia zamiatarki,urządzenia pomocnicze do zamiatania powierzchni trudno dostępnych.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ; 3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy – gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów;3) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa;4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat,6) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;2) zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Okolicznościami takimi będą w szczególności: a) warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, 2. Zamawiający dokona zmiany umowy o zamówienie publiczne w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie tej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nieporet.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI