„USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Chojnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773950-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773950-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Powiat Chojnicki: „USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56 , 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
Numer referencyjny: ZP.272.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części:Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowychCzęść nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Kosztorysach Ofertowych, oraz załącznikach do Siwz: Istotnych postanowień do umowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n.: „USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części:Część nr 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowychCzęść nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2 424 900,00 m2 2. Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy:1) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Brusy : - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 165 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 495 000,00.2) Wykaszanie rowu infiltracyjno - odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2617G od DW235 do miejscowości Lubnia (lewa strona) wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Lubnia (z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 1 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 3 000,00.3) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Chojnice:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 222 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 660 000,00.4) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czersk:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 136 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 408 000,00.5) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Czersk (z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 30 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 120 000,00.6) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Konarzyny:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 33 500,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 100 500,00.7) Wykaszenie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2512G od DW212 do miejscowości Konarzyny (prawa strona)(z wywozem trawy) - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 5 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 15 000,00.8) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Chojnice (z wywozem trawy): - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 83 400,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 333 600,00.9) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2634G Charzykowy -Karolewo (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 15 500,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 62 000,00.10) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2410G Czersk-Malachin (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 000,00.11) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G Charzykowy – Chociński Młyn (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 26 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 52 000,00.12) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G i 2628G DW212 - Charzykowy – Chojniczki (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 200,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 800,00.13) Droga powiatowa nr 2624G na odcinku DW 235 – Krojant - DK 22 (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego)- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 13 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 39 000,00.3. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m² wykonawca wykona w terminie do 21 dni kalendarzowych lub 28 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert).4. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych koszeń, zamawiający określi,w odrębnych zleceniach sukcesywnie.5. Wykonawca wykona zlecony zakres usług, o którym mowa w pkt. 4 w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail.6. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m ² liczony od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert). – 40% do 21 dni kalendarzowych - 40 pktdo 28 dni kalendarzowych - 0 pkt7. Oferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin wykonania 28 dni i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 28 dni, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.8. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm.9. Uwaga: na terenie miasta Brusy i Czersk z wywozem trawy.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Usługa związana z koszeniem traw i chwastów – operator kosiarki 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach i zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach. CZĘŚĆ NR 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg 1. Samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych .2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego. 3) Obsługa 2 osobowa: operator HDS zarazem pracownik fizyczny i kierowca + 1 pracownik fizyczny4) Wymagane wyposażenie dla auta z HDS-em: chwytak do drewna długiego, chwytak dwuszczękowy.Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego! Zakres usług – do 350,00 godz. 2. Samochodem o ładowności do 3,5 Mg 1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności do 3,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych 2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego3) Obsługa 2 osobowa: kierowca zarazem pracownik fizyczny + pracownik fizycznyZakres usług – do 1400,00 godz. 3. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin podstawienia samochodu o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodu o ładowności do 3,5 Mg liczony od godziny zgłoszenia - 40%do 24 godzin - 40 pktdo 48 godzin - 0 pktOferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin podstawienia sprzętu 48 godzin i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 48 godzin, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em – operator HDS2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 77312000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77112000-8
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.11.2021
28.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11.OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje należy wybrać aukcję dotyczącą przedmiotowego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:Druk „OFERTA” zgodnie z zamieszczonym formularzem w Dziale C do SIWZ.Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczeń została zamieszczona w Dziale D Siwz , załącznik nr 1 i załącznik nr 2 dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 5 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy.  KOSZTORYS OFERTOWY NA SKŁADANĄ CZĘŚĆ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach szczegółowo określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMÓW STANOWIĄCYCH ZAŁACZNIKI DO SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04.02.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2 424 900,00 m2 2. Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy:1) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Brusy : - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 165 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 495 000,00.2) Wykaszanie rowu infiltracyjno - odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2617G od DW235 do miejscowości Lubnia (lewa strona) wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Lubnia (z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 1 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 3 000,00.3) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Chojnice:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 222 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 660 000,00.4) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Czersk:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 136 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 408 000,00.5) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Czersk (z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 30 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 120 000,00.6) Wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Konarzyny:- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 33 500,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 100 500,00.7) Wykaszenie rowu infilracyjno-odparowywującego w ciągu drogi powiatowej nr 2512G od DW212 do miejscowości Konarzyny (prawa strona)(z wywozem trawy) - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 5 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 15 000,00.8) Wykaszanie traw i chwastów z wywozem skoszonej trawy z pasów zieleni przy ulicach powiatowych na terenie miasta Chojnice (z wywozem trawy): - powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 83 400,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 333 600,00.9) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2634G Charzykowy -Karolewo (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 15 500,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 62 000,00.10) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2410G Czersk-Malachin (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 000,00.11) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G Charzykowy – Chociński Młyn (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 26 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 52 000,00.12) Ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej nr 2624G i 2628G DW212 - Charzykowy – Chojniczki (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy):- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 17 200,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 68 800,00.13) Droga powiatowa nr 2624G na odcinku DW 235 – Krojant - DK 22 (koszenie rowów przyległych do ścieżki oraz poboczy na ścieżce i drodze ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami – cała szerokość pasa drogowego)- powierzchnia jednokrotnego koszenia [m²] 13 000,00 ; - powierzchnia szacunkowa przyjęta do koszenia w okresie terminu umowy [m²] 39 000,00.3. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m² wykonawca wykona w terminie do 21 dni kalendarzowych lub 28 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert).4. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych koszeń, zamawiający określi,w odrębnych zleceniach sukcesywnie.5. Wykonawca wykona zlecony zakres usług, o którym mowa w pkt. 4 w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail.6. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m ² liczony od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. ( kryterium oceny ofert). – 40% do 21 dni kalendarzowych - 40 pktdo 28 dni kalendarzowych - 0 pkt7. Oferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin wykonania 28 dni i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 28 dni, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.8. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm.9. Uwaga: na terenie miasta Brusy i Czersk z wywozem trawy.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Usługa związana z koszeniem traw i chwastów – operator kosiarki 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach i zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77312000-0, 77112000-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:B- Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasto Chojnice, miasto Czersk, gminę Chojnice, gminę Czersk, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2634G Charzykowy – Karolewo, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2410G Czersk – Malachin, ścieżkę rowerową przy dr. pow. 2624G-2628G-DW212 Charzykowy - Chojniczki w ilości: 519 100,00 m² liczony od dnia otrzymania zlecenia – 40% Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.do 21 dni kalendarzowych - 40 pktdo 28 dni kalendarzowych - 0 pktOferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin wykonania 28 dni i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 28 dni, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.


Część nr: 2 Nazwa: Cz. II Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodem o ładowności do 3,5 Mg 1. Samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych .2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego. 3) Obsługa 2 osobowa: operator HDS zarazem pracownik fizyczny i kierowca + 1 pracownik fizyczny4) Wymagane wyposażenie dla auta z HDS-em: chwytak do drewna długiego, chwytak dwuszczękowy.Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego! Zakres usług – do 350,00 godz. 2. Samochodem o ładowności do 3,5 Mg 1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności do 3,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych 2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego3) Obsługa 2 osobowa: kierowca zarazem pracownik fizyczny + pracownik fizycznyZakres usług – do 1400,00 godz. 3. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin podstawienia samochodu o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodu o ładowności do 3,5 Mg liczony od godziny zgłoszenia - 40%do 24 godzin - 40 pktdo 48 godzin - 0 pktOferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin podstawienia sprzętu 48 godzin i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 48 godzin, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Usługa transportowa samochodem o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em – operator HDS2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 28.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Termin podstawienia samochodu o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodu o ładowności do 3,5 Mg liczony od godziny zgłoszenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:B- Termin podstawienia samochodu o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em oraz samochodu o ładowności do 3,5 Mg liczony od godziny zgłoszenia - 40%Z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.do 24 godzin - 40 pktdo 48 godzin - 0 pktOferta, w której nie podano żadnego terminu: Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin podstawienia sprzętu 48 godzin i wówczas Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Oferty, w których podano termin dłuższy niż 48 godzin, będą odrzucone jako niezgodna z zapisami siwz.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI