Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrusy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającyGmina Brusy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00329955
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3969300

1.5.8.) Numer faksu: 52 3969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3694d5-63ef-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004335/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni i czystości na terenie miasta i gminy Brusy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki: /sn55sxv84n/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki: /sn55sxv84n/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako Załącznik Nr 8 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań
w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej
z zakładki Postępowania.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail um@brusy.pl.
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2) adres
e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3) Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brusy, którą reprezentuje Burmistrz Brus, z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska,
z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługę utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w roku 2022” prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z poźn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta
i Gminy Brusy w roku 2022.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Utrzymanie terenów zieleni w zakresie:
- pielęgnacji zieleni (koszenie, nawożenie, pielenie, formowanie itp.);
- zakładania rabatów kwiatowych;
- uzupełniania nasadzeń drzew i krzewów.
2) Utrzymanie terenów placów zabaw, boisk sportowych i terenów wypoczynkowo – rekreacyjnych w zakresie:
- bieżącej pielęgnacji zieleni (nawożenie boisk, pielenie skupin, formowanie itp.);
3) Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy w zakresie:
- oczyszczania ręcznego;
- eksploatacji koszy ulicznych;
- letniego utrzymania ciągów pieszych, rowerowych i jezdnych (oczyszczanie mechaniczne);
- zimowego utrzymania ciągów pieszych i rowerowych.
4) Utrzymanie zieleni na terenach związanych z turystyką wodną w zakresie:
- pielęgnacji zieleni (koszenie).
2. Szczegółowy opis zakresu usług
2.1. Konserwacja bieżąca terenów zieleni
2.1.1 Pielęgnacja zieleni
• Pielęgnacja trawników na terenach płaskich i skarpach (koszenie i wywóz trawy),
• Okopywanie trawników przy krawężnikach wraz z wywozem odpadów,
• Usuwanie trawy, poprzez opryski środkami chwastobójczymi pomiędzy płytkami chodnikowymi przy krawężnikach i obrzeżach chodników i ze ścieżek w parkach wraz z wywozem odpadów,
• Wykopywanie z ziemi i wkopywanie do ziemi bylin cebulowych, odchwaszczenie bylin, ścinanie liści bylin i wysuszanie cebulek bylin,
• Prostowanie palików,
• Jesienne i wiosenne wygrabianie trawników wraz z wywozem liści i nieczystości
• Wykonywanie bieżących remontów trawników (zniszczonych przez krety, przedepty, inne zniszczenia) w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
• Pielęgnacja żywopłotów i skupin krzewów,
• Pielęgnacja różanek,
• Pielęgnacja roślin jednorocznych, bylin, roślin: w misach, murkach,
• Pielęgnacja mis przy drzewach (wykaszanie traw, pielenie, obcinanie odrostów),
• Wykaszanie trawy wokół słupków, płotków, barier itp. na terenach zieleni i w pasach drogowych ulic miasta Brusy,
• Dostawa kwiatów jednorocznych i ich posadzenie. Przewiduje się zakup kwiatów jednorocznych i ich posadzenie w ilości ca 5000 szt. jednorazowo 2 razy w ciągu roku
tj. łącznie 10000 szt. Kolor oraz gatunek i miejsce sadzenia do uzgodnienia z inspektorem Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Brusach. Likwidacja nasadzeń - listopad. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość kwiatów jednorocznych w całym okresie wegetacji (zdrowy, jednorodny materiał roślinny, sadzony w początkowej fazie kwitnienia, zapewniający długotrwały efekt kwitnienia) W przypadku negatywnej oceny jakości kwiatów przez Zamawiającego ma on prawo żądać wymiany części lub całości materiału sadzeniowego w celu osiągnięcia właściwego efektu,
• Wykonawca zobowiązany jest do podlewania kwiatów jednorocznych oraz nowych nasadzeń drzew i krzewów w uzgodnieniu z inspektorem Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Brusach (koszty za zużytą wodę do podlewania ponosi Wykonawca na podstawie indywidualnie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Brusach, ul. Bolta 10, 89-632 Brusy.
• Utrzymanie ścieżek, tj. gracowanie i chemiczne usuwanie trawy, darni, chwastów w miarę potrzeb.
• Prace obejmujące pielęgnację zieleni wykonywane będą na podstawie harmonogramu prac, lub zgłoszenia telefonicznego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
• Zabezpieczenie rabatów róż oraz innych narażonych na przemarzanie krzewinek i nasadzeń przed mrozami poprzez przykrycie gałęziami świerkowymi lub włókniną.
2.2. Utrzymanie terenów placów zabaw, boisk sportowych i terenów wypoczynkowo – rekreacyjnych
2.2.1 Konserwacja bieżąca zieleni na terenach placów zabaw, boisk sportowych i terenów
wypoczynkowo - rekreacyjnych
Obejmuje czynności ujęte w konserwacji bieżącej terenów zielonych oraz dodatkowo:
• odcinanie darni przy krawężnikach i obrzeżach,
• zamiatanie chodników i przejść,
• gracowanie alejek glino-żwirowych i nawierzchni gruntowych,
• konserwacja ścieżek glino-żwirowych i nawierzchni gruntowych
2.2.2 Konserwacja elementów małej architektury na terenach placów zabaw, boiskach i terenach rekreacyjno - wypoczynkowych
Obejmuje wymianę piasku i żwiru oraz czyszczenie, przegrabianie, przewietrzanie na terenach placów zabaw (piaskownice, pola piaskowe, nawierzchnie pod urządzeniami zabawowymi zgodnie z załącznikiem Nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
2.2.3 Dodatkowe wymagania dotyczące wszystkich prac przy pielęgnacji zieleni
• pielenie krzewów w szpalerach – do 20 cm od szpaleru z każdej strony,
• pielenie krzewów w skupinach – pomiędzy krzewami oraz do 50 cm wokół skupiny,
• pielenie krzewów pojedynczych – do 50 cm wokół krzewów,
• pielenie drzewek – misy o średnicy od 80 cm do 100 cm.
2.3.Utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy
2.3.1. Oczyszczanie ręczne
• obejmuje oczyszczanie ręczne rejonów zaznaczonych na mapie miasta Brusy (Załącznik nr 7 do SWZ) z częstotliwością określoną dla poszczególnych rejonów wg Załącznika nr 6 do SWZ tabela A zaznaczonych na ww. mapie oraz ścieżek rowerowych o nawierzchni szutrowej 3 razy
w roku.
 strefa I oczyszczania obejmuje teren o powierzchni 750,0 tyś. m2
 strefa II oczyszczania obejmuje teren o powierzchni 800,0 tyś. m2
 ścieżki rowerowe o powierzchni szutrowej 19.584,0 tyś. m2
• rodzaj odpadów podlegających zbiórce: puszki, butelki, folie, kartony oraz inne opakowania, papiery, w tym zerwane plakaty i ulotki, worki i reklamówki (wraz z zawartością) oraz inne odpady o rozmiarach nieprzekraczających wielkości worka na śmieci o poj. 70 l z wyłączeniem niebezpiecznych i wielkogabarytowych.
2.3.2 Eksploatacja koszy ulicznych
• Ustalenia ogólne:
a) zakres usług obejmuje całoroczne opróżnianie koszy z terenów objętych oczyszczaniem i wywóz zebranych odpadów do kontenerów o pojemności 1100 l ustawionych w zadaszonym magazynie przy zespole szkół w Brusach oraz zgłaszanie Zamawiającemu zapełnionych kontenerów do wywozu.
b) lokalizacja koszy wraz z wyszczególnieniem ilości określona jest w Załączniku
Nr 5 do SWZ - 100% koszy czyli 92 szt. znajduje się w I strefie eksploatacji.
c) kosze stanowią własność Gminy Brusy i przekazane zostaną do eksploatacji na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
2.3.3 Letnie utrzymanie ciągów pieszych, rowerowych i jezdnych (oczyszczanie mechaniczne)
• oczyszczanie letnie trwa od 1 kwietnia do 31 października
• wykaz ciągów komunikacyjnych objętych utrzymaniem letnim – zgodnie z zakresem ujętym w zakresie rzeczowym oczyszczania ręcznego i eksploatacji koszy ulicznych.
 strefa I utrzymania obejmuje powierzchnię – 52.578,0 m2
 strefa II utrzymania obejmuje powierzchnię – 54.810,0 m2
 powierzchnia jednorazowego pozimowego sprzątania ulic – 230.237,0 m2
 trzykrotne w ciągu roku sprzątanie ulic w miejscowościach: Kosobudy, Leśno, Męcikał - 59.764,0 m2
 trzykrotne w ciągu roku zamiatanie ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej
i z kostki – 38.516,0 m2
• zakres prac obejmuje:
a) zamiatanie mechaniczne i jako wspomagające ręczne zanieczyszczeń (piasek, liście oraz inne zanieczyszczenia) minimum 1x w m-cu w rejonie objętym I stopniem utrzymania
i 1x na 2 m-ce w rejonie II,
b) oczyszczenie wszystkich utwardzonych ciągów komunikacyjnych w mieście oraz dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej w miejscowościach: Leśno ul. Wykopaliskowa, Na Skarpie, Polna i Brzozowa, Lubnia ul. Spółdzielcza, Zalesie ul. Leśna, ul. Słoneczna, Główna i Gdańska na odcinku od sklepu GS do skrzyżowania, Kosobudy ul. Podgórna, Sportowa i Szkolna, Czyczkowy ul. Czernicka, Lipowa i Leśna, Małe Gliśno, Brusy – Jaglie, Czarnowo, Czapiewice, Wielkie Chełmy, Czarniż, Męcikał ul. Pocztowa, Szkolna, Nad Brdą, 3- go Maja, Długa, Dąbek, Żabno-Kosobudy w terminie 1 tygodnia od zakończenia sezonu zimowego,
c) dodatkowo 3 razy w roku sprzątanie ulic w miejscowościach Kosobudy, Leśno i Męcikał,
d) zamiatanie mechaniczne i częściowo ręczne ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej i z kostki 3 razy w roku,
e) usuwanie darni z chodników, krawężników i schodów,
f) przekazywanie informacji o padniętych, rozjechanych zwierzętach w celu powiadomienia odpowiednich służb w celu ich usunięcia,
g) informowanie o faktach dewastacji i wandalizmu w stosunku do urządzeń infrastruktury drogowej (znaki drogowe, barierki) zabezpieczanie uszkodzonych elementów infrastruktury.
2.3.4 Zimowe utrzymanie ciągów pieszych i rowerowych
• zimowe utrzymanie ciągów pieszych i rowerowych trwa od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od 1 listopada do 31 grudnia ,
 powierzchnia utrzymania zimowego ścieżek rowerowych i chodników –66.861,0 m2,
 utrzymaniem zimowym nie są objęte pasy jezdne ulic.
• zakres prac obejmuje:
a) usuwanie śniegu, lodu i błota pośniegowego z ciągów pieszych i rowerowych przylegających do terenów i posesji stanowiących własność Gminy,
b) usuwanie skutków gołoledzi z ciągów pieszych i rowerowych poprzez posypywanie mieszanką solno – piaskową.
c) usuwanie skutków gołoledzi z ciągu pieszo – rowerowego przy ul. Józefa Chełmowskiego poprzez posypywanie środkiem chemicznym (chlorkiem magnezu, wapnia itp.)
W okresie zimowym pracownicy wykonujący czynności usuwania z ciągów pieszych, rowerowych i placów śniegu po opadach oraz likwidowania skutków gołoledzi muszą być do dyspozycji 24h na dobę i gotowi do podjęcia natychmiastowych działań
w momencie wystąpienia wymienionych zjawisk atmosferycznych.
2.4. Utrzymanie zieleni na terenach związanych z turystyką wodną:
Zakres prac obejmuje:
a) Pielęgnacja zieleni na terenach płaskich i skarpach (koszenie trawy)
b) Zgłaszanie potrzeb remontowych i zniszczeń powstałych w wyniku aktów wandalizmu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:
cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B - Czas reakcji na interwencyjne zgłoszenie zamawiającego – 30%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Czas reakcji na interwencyjne zgłoszenie zamawiającego” wynosi 30 przy czym:
Do 2 godzin – 30 pkt
Powyżej 2 do 3 godzin - 15 pkt
Powyżej 3 do 4 godzin - 0 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje powyżej 4 godziny zostanie odrzucona.
C – Termin płatności – 10%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Termin płatności” wynosi 10
i podawany jest w dniach w dwóch wartościach: 21 lub 30 przy czym:
21 dni – 0 pkt
30 dni – 10 pkt
Uwaga: Oferta wykonawcy, który zaoferuje poniżej 21 lub powyżej 30 dni zostanie odrzucona
Ocena łączna X= A + B + C
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na interwencyjne zgłoszenie zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Ofertę składa się na formularzu ofertowym, zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ;
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycję stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), składa każdy
z wykonawców oddzielnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej.
2. Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:
a) zmiany zakresu przedmiotu umowy w przypadku:
 wystąpienia długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych;
 wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
b) zmiany wynagrodzenia, w przypadku:
 zmiany zakresu przedmiotu umowy, o których mowa w § 5 ust. 5 i 6 (zmniejszenie wynagrodzenia);
 zmiany urzędowej stawki podatku VAT przy zachowaniu ceny netto bez zmian (dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-01-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domu jednorodzinnego - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji domu jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI