Urządzanie terenu wraz z pielęgnacją zieleni przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Urządzanie terenu wraz z pielęgnacją zieleni przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-03
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków, Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00273295
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Urządzanie terenu wraz z pielęgnacją zieleni przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Helclów 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 55

1.5.8.) Numer faksu: 12 633 08 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpshelclow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzanie terenu wraz z pielęgnacją zieleni przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b278dc-0728-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012763/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Urządzanie terenu wraz z pielęgnacją zieleni przy Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=138165

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ (identyfikator postępowania: 64f32c45-ebf8-4de8-9d6c-78833c07daf6);
2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Dom Pomocy Społecznej im.LA Helclów DPSh.
3) poczty elektronicznej Zamawiającego: do@dpshelclow.pl. (UWAGA: ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla złożenia oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr referencyjnym DO.271.1.8.2022 lub identyfikatorem postępowania z miniPortalu. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną jako środek komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcami z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) Zamawiającego do komunikacji z Wykonawcami: do@dpshelclow.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości e-mail. W przypadku braku otrzymania od Wykonawcy potwierdzenia dostarczenia wiadomości, Zamawiający uzna, iż pismo lub inna informacja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę w ofercie, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawność urządzeń i systemów z jego strony odpowiadających za odbiór korespondencji. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także "RODO") informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie przy ul. Helclów 2, zwany dalej także "ADO" lub "DPS".2) Inspektor ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A.
Helclów w Krakowie – kontakt; e – mail: iod@dpshelclow.pl. lub tel. 12 634 42 55 wew. 195. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem DPS o udzielenie zamówienia publicznego nr DO.271.1.8.2022. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej "Pzp". 5) Udostępnianie danych osobowych z protokołu postępowania o udzielenie zamówienia ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6, art. 74 ust. 3 i Pzp stosuje się odpowiednio. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, DPS przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. Pozostałe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych ujęto w rozdz. XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Regulacje dotyczące ochrony danych osobowych ujęto w rozdz. XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.271.1.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, usług w zakresie urządzania terenów zielonych wraz z pielęgnacją zieleni, w tym:
1) przygotowanie terenu oraz nasadzenia materiału roślinnego;
2) pielęgnacja istniejących drzew - cięcia sanitarne oraz korekcyjne lub redukcyjne lub techniczne drzew oraz montaż wiązań;
3) pielęgnację nasadzonych roślin.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do niniejszej SWZ, tj. w dokumentacji projektowej, pozwoleniach i opiniach Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) oraz Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ (wraz z Załącznikami do Wzoru Umowy).
UWAGA:
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią dokumentacji projektowej, a treścią Wymogów ekologicznych będących Załącznikiem Nr 2 do Wzoru Umowy (stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ) obowiązują zapisy z Wymogów ekologicznych. 3. Wymogi ekologiczne, określone szczegółowo w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy (Załącznik Nr 1 do SWZ), opierają się
na unijnych kryteriach tzw. „zielonych zamówień publicznych”
i Zamawiający zobowiązany jest do ich zastosowania w niniejszym zamówieniu, z uwagi na dofinansowanie uzyskane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW).
4. Wymogi ekologiczne podstawowe, tj. takie, których spełnienie przez oferowane usługi Wykonawca musi potwierdzić w niniejszym postępowaniu (patrz Rozdz. XII pkt 5 SWZ), to:
1) stosowanie do dostarczanych roślin wyłącznie opakowań biodegradowalnych (w przypadku opakowań jednorazowych) lub opakowań wielokrotnego użytku;
2) dostarczanie roślin niewielkich rozmiarów w zwrotnych pojemnikach;
3) stosowanie polepszaczy gleby niezawierających torfu ani osadów ściekowych;
4) selektywne gospodarowanie odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz unijnymi kryteriami zielonych zamówień;
5) natychmiastowe zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich gatunków roślin lub zwierząt o charakterze inwazyjnym oraz podjęcie stosownych działań uzgodnionych z Zamawiającym, mających na celu eliminację tych gatunków;
Powyższe wymogi zostały szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.
5. Wymogi ekologiczne dodatkowe, tj. takie, których spełnienie przez oferowane usługi będzie podlegało ocenie punktowej (patrz Rozdz. XIX SWZ oraz Rozdz. XII pkt 5 SWZ) i stanie się obligatoryjne w zakresie zadeklarowanym w Ofercie Wykonawcy, z którym zawarta zostanie Umowa, to:
1) dostarczenie roślin ozdobnych wyprodukowanych metodami ekologicznymi;
2) stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień (uwaga: chodzi o wymogi bardziej
restrykcyjne, niż określone w ust. 4 pkt 3) powyżej);
3) niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin.
Powyższe wymogi zostały szczegółowo opisane w Rozdz. XII SWZ oraz w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.
6. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia dotyczy części nieruchomości przy ul. Helclów 2 w Krakowie oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116 jednostka ewidencyjna Śródmieście, powierzchnia działki 3,5976 ha w tym powierzchnia zabudowy obiektów na terenie nieruchomości: 7 448,26 m2. Obszar, na którym będzie realizowany przedmiot Umowy, znajduje się w
strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i nie jest wpisany do rejestru zabytków, ale znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces świadczenia usługi wraz z zakupem materiału roślinnego, dostarczeniem na teren prowadzenia prac, przygotowaniem podłoża do sadzenia krzewów i bylin; sadzeniem drzew liściastych, krzewów iglastych, krzewów liściastych i bylin, pielęgnację istniejących drzew - cięcia sanitarne oraz korekcyjne lub redukcyjne lub techniczne drzew oraz montaż wiązań) oraz usunięciem z terenu prowadzenia prac i utylizacją odpadów, a także pielęgnacją materiału roślinnego (utrzymaniem żywotności) do 31 grudnia 2025 roku od dnia odbioru nasadzonych roślin.
3) Ponadto w zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia wchodzi nasadzenie 1 sztuki lipy drobnolistnej ‘Greenspire’
w ramach nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzjami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4) Usługa świadczone będą w na terenie nieruchomości, która nie zostanie wyłączona z użytku, wyłączone z użytku zostaną
wyłącznie miejsca gdzie Wykonawca będzie wykonywał prace.
5) Po uprzednim uzgodnieniu istnieje możliwość czasowego wyłączenia części nieruchomości na czas wykonywania usług.
6) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć majątek Zamawiającego przed uszkodzeniem z uwagi na prowadzone prace.
7) Usługi objęte zakresem niniejszego zamówienia prowadzone będą na podstawie:
a) Pozwolenia Nr ZN-III.5146.148.2019 wydanego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16
grudnia 2019 r. zmienionego Decyzją znak ZN-III.5146.550.SK z dnia 8 października 2020 r.,
b) Pozwolenia Nr ZN-III.5146.152.2019 wydanego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 2 grudnia 2019 r.
c) Uzgodnienia projektu rewitalizacji zielni na terenie DPS im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie, znak ZNIII. 5146.2020.SK z dnia 9 marca 2020 r., wydanego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wskazane wyżej dokumenty stanowią Załącznik Nr 6 do SWZ.
7. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia szczegółowo określono we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz w Załącznikach do Wzoru Umowy, będących integralną częścią Wzoru Umowy.
8. Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotu zamówienia pozyskał dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie (WFOŚiGW) w wysokości 30% kosztów kwalifikowalnych zadania w ramach kategorii Ochrona Przyrody podkategoria 1.1.6.1 Urządzanie terenów zielonych. Koszty kwalifikowalne nie obejmują kosztów pielęgnacji i utrzymania żywotności materiału roślinnego przez okres gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03451000-6 - Rośliny

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami :
1) Cena (C)
2) Dostarczanie roślin ozdobnych wyprodukowanych metodami ekologicznymi (RE)
3) Stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień (UG)
4) Niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin (ŚCh)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów: (C + RE + UG + ŚCh).
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
C = (C min : C bad) x 60 pkt (z dokładnością do 2. miejsca po przecinku)
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium „Cena”
C min – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert
C bad – cena całkowita oferty badanej
4. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „Dostarczanie roślin ozdobnych wyprodukowanych metodami ekologicznymi
(RE)” będzie obliczana według poniższych zasad:
RE = (R bad : RE max) x 15 pkt (z dokładnością do 2. miejsca po przecinku)
gdzie:
RE bad – Liczba roślin wyprodukowana metodami ekologicznymi
RE max – liczba wszystkich roślin
Uwaga:
Wykonawca dostarczy rośliny ozdobne wyprodukowane metodami ekologicznymi zgodnie z rozporządzeniem Wspólnoty
Europejskiej nr 834/2007 w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylające
rozporządzenie (EWG) nr 2092/91.
5. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „Stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień
(UG)” będzie obliczana według poniższych zasad:
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych
zamówień (UG).
Za spełnienie poniższych warunków - Oferta otrzyma punkty (maksymalnie 15 punktów), według poniższych zasad:
1) jeżeli wykonawca zdeklaruje zastosowanie polepszaczy spełniających kryteria - przyznane punkty (UG) – 15 punktów
2) jeżeli wykonawca nie zdeklaruje zastosowania polepszaczy spełniających warunki – przyznane punkty (UG) - 0 punktów
Uwaga stosowanie polepszaczy nie zawierających torfu i osadów ściekowych jest warunkiem obligatoryjnym dopuszczenia do realizacji zamówienia. Dodatkowe punkty, o których mowa powyżej, będą przyznawane tylko w przypadku zastosowana polepszaczy spełniających dodatkowe kryteria, tj.:
• substancje organiczne zawarte w polepszaczach gleby muszą powstać w wyniku przetwarzania lub ponownego wykorzystania odpadów,
• polepszacze nie zawierają osadów lub osady stanowią odpady zgodnie z europejskim wykazem odpadów,
• maksymalne stężenie metali ciężkich, mierzone w suchej masie nie przekracza: Zn 300 mg/kg, Cu 100 mg/kg, Ni 50
mg/kg, Cd 1 mg/kg, Pb 100 mg/kg, Hg 1 mg/kg, Cr 100 mg/kg, Mo 2 mg/kg, Se 1,5 mg/kg, As 10 mg/kg, F 200 mg/kg.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zastosowania ulepszaczy spełanijących powyższe kryteria, Zamawiający przyzna max liczbę punktów w kryterium „Stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień (UG)”.
6. Liczba punktów uzyskanych w kryterium „Niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin (ŚCh)” będzie obliczana według poniższych zasad:
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za wyeliminowanie ze stosowania chemicznych środków ochrony roślin (ŚCh).
Za spełnienie poniższych warunków - Oferta otrzyma maksymalnie 10 punktów, według poniższych zasad:
1) jeżeli wykonawca zadeklaruje niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin i całkowite ich zastąpienie metodami
alternatywnymi – przyznane punkty (ŚCh) – 10 punktów
2) jeżeli wykonawca nie zadeklaruje niestosowania chemicznych środków ochrony roślin i całkowitego ich zastąpienia metodami alternatywnymi - przyznane punkty (ŚCh) – 0 punktów.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę niestosowania chemicznych środków ochrony roślin i całkowitego zastąpienia ich alternatywnymi rozwiązaniami Zamawiający przyzna max liczbę punktów w kryterium „Niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin (ŚCh)”.
7. Pozostałe informacje zawarto w rozdz. XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostarczanie roślin ozdobnych wyprodukowanych metodami ekologicznymi (RE)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień (UG)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin (ŚCh)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z przyczyn wskazanych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że spełnia łącznie poniższe warunki:

A. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.

w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną usługę (umowę) polegającą na:

dostawie i sadzeniu drzew lub krzewów lub bylin lub pielęgnacji drzew o wartości usługi (umowy) nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych)

a także
potwierdził, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i prawidłowo ukończone.

B. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:

1) osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ogrodnictwa lub leśnictwa lub rolnictwa lub architektury krajobrazu oraz posiadającą co najmniej trzyletnią praktykę zawodową w zakresie odpowiadającym wykształceniu
lub
2) osobą legitymującą się tytułem co najmniej mgr inż. architektury krajobrazu lub co najmniej mgr inż. ogrodnictwa i posiadającą co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach stanowiących zorganizowaną zieleń wpisaną do rejestru, lub która była zatrudniona przy pracach w muzeum będącym instytucją kultury
lub
3) osobą będąca ogrodnikiem lub leśnikiem posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej dwuletnią praktykę zawodową w zakresie odpowiadającym wykształceniu.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie, lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie Umowy o pracę (art. 95 ust. 1 ustawy Pzp).
1) Stosownie do treści art. 95 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie prac fizycznych.
Wykonawca zobowiązuje się, aby wszyscy pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w lit. a) byli przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem ujętym w treści Formularza Ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Szczegółowe warunki dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz inne wymagania w tym zakresie Zamawiający ujął w § 8 wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na Umowę o pracę kierowców pojazdów oraz osób sprawujących nadzór nad prowadzonymi pracami.
6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ); oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę, dotyczący usług wykonanych nie wcześniej niż, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Propozycja sposobu przedłożenia w/w dokumentów została zawarta w Załączniku Nr 5 do SWZ - Wykaz wykonywanych przez Wykonawcę usług.

2) Dowody potwierdzające posiadanie przez osobę, o której mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 4) lit B SWZ (która zostanie skierowana przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia) wymaganego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Zamawiający wprowadził warunki udziału zawarte w SWZ w jej pierwszej części – w Rozdziale XI ust. 2 pkt 4) lit. B.

Na potwierdzenie wymaganego wykształcenia wymagane jest złożenie kopii stosownych dokumentów. Na potwierdzenie doświadczenia zawodowego Zamawiający dopuszcza oświadczenie osoby, której dotyczy wymóg, kontrasygnowane przez Wykonawcę.

3) Dokumenty ujęte w pkt 1) składa (jeżeli dotyczy) podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wymogi podstawowe:
1) Wymóg: stosowanie do dostarczanych roślin wyłącznie opakowań biodegradowalnych (w przypadku opakowań jednorazowych) lub opakowań wielokrotnego użytku
- wymagane dokumenty: oświadczenie Wykonawcy, że będzie stosował wyłącznie opakowania wielokrotnego użytku (i w takim wypadku odbierze pojemniki wielokrotnego użytku z terenu wykonywania prac) lub opakowania biodegradowalne
2) Wymóg: dostarczanie roślin niewielkich rozmiarów w zwrotnych pojemnikach
- wymagane dokumenty: oświadczenie Wykonawcy, że rośliny niewielkich rozmiarów będą dostarczane w zwrotnych skrzyniach kratowych lub skrzynkach, które zostaną przez Wykonawcę zabrane z terenu, na którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia
3) Wymóg: stosowanie polepszaczy gleby niezawierających torfu ani osadów ściekowych
- wymagane dokumenty: oświadczenie Wykonawcy, że będzie stosował wyłącznie polepszacze gleby niezawierające torfu ani osadów ściekowych

2. Wymogi dodatkowe:
1) Wymóg: dostarczenie roślin ozdobnych wyprodukowanych metodami ekologicznymi
- wymagane dokumenty*: oświadczenie Wykonawcy, że wskazane przez niego rośliny, które zamierza nasadzić w ramach przedmiotu Umowy,
zostały wyprodukowane metodami ekologicznymi zgodnie z rozporządzeniem Wspólnoty Europejskiej nr 834/2007 w
sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 2092/91
2) Wymóg: stosowanie ulepszaczy gleby spełniających kryteria unijne zielonych zamówień (UWAGA: szczegółowe wymogi określono
w L.p. 3 tabeli ujętej w części II Załącznika Nr 2 do Wzoru Umowy, kolumna „Specyfikacje techniczne”)
- wymagane dokumenty*:
W odniesieniu do substancji organicznych i osadów:
• dokument, z którego będzie wynikać szczegółowy skład produktu, pochodzenie materii organicznej
• deklaracja zgodności z wyszczególnionymi w kolumnie specyfikacje techniczne wymogami.
Produkty opatrzone oznakowaniem ekologicznym typu I, spełniające wymienione kryteria, zostaną uznane za spełniające wymogi. Uznane zostaną również inne odpowiednie środki dowodowe, takie jak dokumentacja techniczna producenta lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez uznany organ.
W odniesieniu do stężenia metali ciężkich:
• sprawozdania z badań (EN 13650, ISO 16772 lub norma równoważna), wykazujące, że kryterium jest spełnione.
Produkty opatrzone oznakowaniem ekologicznym typu I, spełniające wymienione kryteria, zostaną uznane za spełniające
wymogi. Uznane zostaną również inne odpowiednie środki dowodowe, takie jak dokumentacja techniczna producenta lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez uznany organ.
3) Wymóg: niestosowanie chemicznych środków ochrony roślin
- wymagane dokumenty*:
• oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji usługi nie będzie stosował chemicznych środków ochrony roślin.
* UWAGA: obowiązują tylko te dokumenty, co do których Wykonawca zadeklarował w Ofercie spełnianie danego wymogu
dodatkowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (dotyczy sytuacji, gdy przedmiotowe środki dowodowe są wymagane).
2. Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty z Formularzem Cenowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane usługi wymogów podstawowych (szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ) ujęte w Rozdz. XII ust. 5 pkt.1) (przedmiotowe środki dowodowe);
2) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane usługi wymogów dodatkowych (szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ) ujęte w Rozdz. XII ust. 5 pkt.2) (przedmiotowe środki dowodowe);
UWAGA: obowiązują tylko te dokumenty, co do których Wykonawca zadeklarował w Ofercie spełnianie danego wymogu dodatkowego
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) oświadczenie Wykonawcy/każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego swoje zasoby (jeżeli dotyczy) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp ) zgodnie z Rozdz. XI ust. 6 – 9 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Korespondencja w sprawie zamówienia publicznego będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie tego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego swoje zasoby
wykonawcy, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwą do wprowadzenia w tej rubryce ogłoszenia, Zamawiający nie może zamieścić tu pełnej informacji o zmianach umowy.
Z uwagi na powyższe Zamawiający oświadcza, że przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy na etapie realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, a także – zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Szczegółowe regulacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian Umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w ust. 2 - 18 paragrafu 16 Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej planowanych usług. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Koszt dokonania wizji lokalnej planowanych usług poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana w terminie: 28 lipca 2022 r. o godzinie 11.00 miejsce wizji lokalnej: Kraków, ul. Helclów 2
2. Przed zawarciem umowy:
1) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XX SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców;
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą do dnia zawarcia Umowy pomiędzy Stronami - zgodnie z zapisami § 15 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, na sumę ubezpieczenie nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli, murarzy - Wieliczka, Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje brygady cieśli,murarzy. Inwestycje na terenie m.Wieliczka, Kraków. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI