Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności oraz terenów przyległych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyEuropejskie Centrum Solidarności
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058514
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności oraz terenów przyległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Solidarności

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220509029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Solidarności 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-863

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 587724000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lewandowska@ecs.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecs.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Upamiętnienie idei Solidarności

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności oraz terenów przyległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5925a79-b7cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni w budynku Europejskiego Centrum Solidarności oraz terenów przyległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ecs.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/256847/swiadczenie-uslugi-pielegnacji-zieleni-w-budynku-europejskiego-centrum-solidarnosci-oraz-terenow-przyleglych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej eB2B (dalej: „Platforma"), dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl.2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.4. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy.5. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w treści SWZ dotyczące Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby działającej w imieniu danego Wykonawcy.6. Szczegółowy sposób sporządzania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w niniejszym postępowaniu określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, a także pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) – tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 7 powyżej, przekazywane w niniejszym postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – tj. wskazanego wyżej rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 1 powyżej.9. Szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WFZP.0261.01.21.AL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pielęgnacji zieleni wewnętrznej, oraz zieleni zewnętrznej nieruchomości Zamawiającego, położonej w Gdańsku przy Placu Solidarności 1, 80-863 Gdańsk, składającej się z budynku siedziby Zamawiającego oraz terenów zewnętrznych.Na zieleń w Europejskim Centrum Solidarności składa się:1. zieleń wewnątrz budynku tzw. ogród zimowy – 635,41 m2 powierzchni2. zieleń zewnętrzna wokół budynku – 478,17 m23. zieleń zewnętrzna na dachach budynku3a. na poziomie +6,65 ( I piętro) – 274,1 m23b na poziomie +18,65 (IV piętro) – 1338,82 m23c. na poziomie +24,10 (V piętro) – 65,28 m23d.na poziome +27,90 (VI piętro – taras widokowy) – 297,4 m2 nasadzeń bylin i 21,6 m2 trawnika. Zakres powierzchniowy pielęgnacji zieleni zgodnie z załącznikiem nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia zawierającym schematy zieleni na terenie wokół budynku, wewnątrz budynku i na dachach zielonych (wyciąg z dokumentacji powykonawczej zieleni wraz z aktualizacją). Wykonawca będzie uczestniczył w przekazaniu pielęgnacji zieleni wewnętrznej i zieleni zewnętrznej od dotychczasowego wykonawcy (z ramienia Zamawiającego). Świadczenie usługi będzie odbywało się:a) w zakresie i z częstotliwościami opisanymi w tekście Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz w dokumentacji powykonawczej stanowiącej załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.b) na powierzchniach zgodnie z opisem w tekście Opisu Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora Serwisu Pielęgnacji Zieleni

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000 zł.2. Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:­- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1. (jedną) usługę polegającą na pielęgnacji zieleni zewnętrznej przez okres co najmniej 12. (dwunastu) miesięcy obejmującej pielęgnację trawników o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 oraz nasadzenia bylin i krzewów – w przypadku usług nadal wykonywanych, warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres trwania usługi nadal wykonywanej będzie nie krótszy niż 12 (dwanaście) miesięcy, ­- dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji Koordynatora Serwisu Pielęgnacji Zieleni, biegle posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie, która w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła przez co najmniej 1 (jeden) rok nadzór nad świadczeniem usług pielęgnacji zieleni (np. jako Koordynator Serwisu Pielęgnacji Zieleni) w budynkach użyteczności publicznej.Uwaga: budynek użyteczności publicznej jest to budynek użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 SWZ dotyczącym podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale 5 pkt. 1 ppkt. 1 SWZ,2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp o aktualności informacji zawartych w złożonym uprzednio oświadczeniu, którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 6 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania – w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na sytuacji finansowej lub ekonomicznej owego podmiotu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 pkt. 1 ppkt. 2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu składania przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.2. Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w postaci numeru NIP, REGON, KRS lub innego właściwego dla danego rejestru identyfikatora, przy czym w przypadku innego, niż KRS albo CEiDG, właściwego rejestru koniecznym jest podanie o jaki rejestr chodzi oraz podanie jego adresu internetowego.5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 4 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie takiej osoby do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy to także osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, którzy mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Postanowienia pkt. 4–5 powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 4 powyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów – w sytuacji, gdy pobrane dokumenty będą sporządzone w języku obcym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu mogą być łącznie spełniane przez Wykonawców. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w odniesieniu do warunku doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, usługi pielęgnacji zieleni zewnętrznej będą musiały być wykonane przez tego Wykonawcę, który wykaże spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącego doświadczenia w pielęgnacji zieleni zewnętrznej (opisanego w treści pkt. 1 ppkt. 2 lit. b tiret pierwszy Rozdziału 5 SWZ), zaś usługi polegające na koordynowaniu prac serwisu pielęgnacji zieleni wewnętrznej oraz zewnętrznej przez Koordynatora Serwisu Pielęgnacji Zieleni przez tego Wykonawcę, który wykaże spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącego doświadczenia osoby Koordynatora Serwisu Pielęgnacji Zieleni (opisanego w treści pkt. 1 ppkt. 2 lit. b tiret drugi Rozdziału 5 SWZ).3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy są zobowiązani złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do ich reprezentowania.6. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie przepisu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:1) wszelkie zmiany dostosowujące postanowienia zawartej umowy do zmienionych przepisów, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiana zakresu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na przedmiot umowy;3) zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmiany organizacyjne Zamawiającego;4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z zawartą umową lub mają wpływ na jej realizację;5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na przedmiot umowy;6) zmiany osób wyznaczonych do realizacji zawartej umowy w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku:1) śmierci,2) rozwiązania stosunku pracy,3) choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim,4) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością wykonywania czynności przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu Zamawiającemu i Jego akceptacji kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w specyfikacji warunków zamówienia.3. Zabroniona jest zmiana osoby pełniącej funkcję Koordynatora Serwisu Pielęgnacji Zieleni na osobę o kwalifikacjach lub doświadczeniu nieodpowiadających minimalnemu poziomowi warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy określonego w specyfikacji warunków zamówienia, a także o doświadczeniu krótszym niż określone dla tej osoby w treści oferty Wykonawcy.4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1)-6) powyżej nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej eB2B dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ecs.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/256847/swiadczenie-uslugi-pielegnacji-zieleni-w-budynku-europejskiego-centrum-solidarnosci-oraz-terenow-przyleglych
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie. Wymiary: - długość 23 m; - szerokość 30 cm; - głębokość 80 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI