Świadczenie usług pielęgnacji terenów zielonych polegających na mechanicznym koszeniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pielęgnacji terenów zielonych polegających na mechanicznym koszeniu elementów otwartego systemu odwodnieniowego w Gdańsku kosiarką bijakową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyGDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00423570
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacji terenów zielonych polegających na mechanicznym koszeniu elementów otwartego systemu odwodnieniowego
w Gdańsku kosiarką bijakową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaczeńce 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-614

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pielęgnacji terenów zielonych polegających na mechanicznym koszeniu elementów otwartego systemu odwodnieniowego
w Gdańsku kosiarką bijakową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6550b87-eed0-4b83-90a7-e26a03fc697e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Cel przetwarzania danych osobowych: dane osobowe będą przetwarzane
w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyborem najkorzystniejszej oferty.
2) Informacja o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych:
a. Zamawiający, dla zamówień publicznych o wartości określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ma obowiązek przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie i zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach postępowania Zamawiający
obowiązany jest również do weryfikacji czy Wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały
one określone przez Zamawiającego. Podstawę przetwarzania danych
osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),
b. podstawą przetwarzania danych osobowych Wykonawcy może być również realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przy czym tym uzasadnionym interesem jest ewentualne dochodzenie lub ochrona praw Zamawiającego.
3) Informacja o odbiorcach danych: Dane osobowe mogą być udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami
danych osobowych mogą być:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień
publicznych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane
do państw spoza EOG. Co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne, a Zamawiający ogranicza, jednakże dostęp do
informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia w
przypadkach szczególnych, zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza EOG w związku z udzieleniem informacji publicznej. Zamawiający ogranicza, jednakże dostęp do informacji publicznej wyłącznie w przypadkach określonych w art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej,
c) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
odrębnych przepisów prawa w szczególności organy i instytucje państwowe,
d) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych lub możliwość zapoznania z danymi osobowymi (podmiot przetwarzający –
procesor), np. dostawcom usług IT, zadań wspomagających i doradczych - przy
zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa tych danych.
4) Okres przetwarzania/przechowywania danych osobowych: dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora będą one przetwarzane do czasu przedawnienia praw albo obowiązków lub prawomocnego zakończenia właściwego postępowania i wykonania wydanych w jego toku orzeczeń, decyzji, postanowień właściwych sądów lub organów – w zależności od tego, co nastąpi później.
5) Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe? Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-NB-11/2024/KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacji terenów zielonych polegających na mechanicznym koszeniu elementów otwartego systemu odwodnieniowego w Gdańsku kosiarką bijakową zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie usług, o których mowa w pkt 1 przy użyciu kosiarki bijakowej wraz z obsługą operatorską w celu
mechanicznego:
a) koszenia traw na skarpach zbiorników i stawów,
b) koszenia rowów, kanałów o maksymalnym nachyleniu skarp 1:1,
c) koszenia traw na wałach o szerokości korony poniżej 3 m wraz z przyległymi
skarpami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3) Minimalna powierzchnia koszenia objęta przedmiotem zamówienia wynosi
200 000 m2 [20 ha].
4) Maksymalna powierzchnia koszenia objęta przedmiotem zamówienia nie przekroczy łącznie 500 000 m2 [50 ha], a wielkość ta określa prawo opcji
zastrzeżone na rzecz Zamawiającego.
Maksymalna powierzchnia koszenia wskazana ma charakter szacunkowy,
a z tytułu zlecenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej
Umowy powierzchni koszenia w mniejszej ilości niż 500 000 m2 [50 ha]
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia, z tym jednakże zastrzeżeniem, iż powierzchnia koszenia polecona do zrealizowania przez Wykonawcę nie będzie mniejsza niż 200 000 m2 [20 ha].

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich wagi:
1) Cena oferty – 100% = 100 pkt
Cena oferty podlegająca ocenie dotyczy ceny za szacunkową maksymalną
powierzchnię koszenia, wskazaną w ust. 1 pkt 1 Formularza oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przy spełnieniu wszystkich
zawartych w SWZ warunków uzyska największą ilość punktów zgodnie z poniższym sposobem obliczenia.
2. Sposób obliczenia punktów w kryterium „Cena oferty”.
Punkty za kryterium „Cena oferty” zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cmin / Cn) x 100
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena brutto za szacunkową maksymalną powierzchnię koszenia
Cn – cena brutto za szacunkową maksymalną powierzchnię koszenia ocenianej oferty
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez
zamawiającego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wykazuje brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku znacznej zmiany cen lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość
waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie
terminów realizacji Przedmiotu Umowy poprzez ich odpowiednie przedłużenie o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o okres trwania okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających jego realizację, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwa realizacja Przedmiotu Umowy w terminach określonych w Umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/ w zakładce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest
niepodzielne na części, ponieważ ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy bez pisemnej zgody Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego - Subkowy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI