Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057461
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd297655-b7a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej PZP24 https://ekolbuszowa.logintrade.net2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresemhttps://ekolbuszowa.logintrade.net3. Szczegółoweinformacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego 1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. 1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka ul. Piekarska 1536-100 Kolbuszowa Tel. 17 2271 333 wew. 424e-mail:rodo@ekolbuszowa.pl1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udziałw czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.19.2021prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji 1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;1.1.7. W odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwalania. CZĘŚĆ I:a) Sporządzenie analizy potrzeb i możliwości rozwoju miasta i gminy Kolbuszowa (poprzedzona opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz, bilansów o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),b) Sporządzenie opracowaniaekofizjograficznego podstawowego dla całego obszaru Gminy Kolbuszowa w zakresie uwarunkowań przyrodniczych i środowiskowych, na podstawie art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298), na potrzeby sporządzenia projektu Studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w granicach administracyjnych gminy, CZĘŚĆII:a) Sporządzenie uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego gminy Kolbuszowa składających się z części granicznej (w skali 1:10000) i części tekstowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.).CZĘŚĆ III:a) Sporządzenie kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa składających się z części granicznej (w skali 1:10000) iczęści tekstowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dz. U. z 2020r. poz. 293 ze zm.)b) Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko na podstawie art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.) c)Sporządzenie zbioru danych przestrzennych o których mowa w art. 67a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.)Podstawę prac planistycznych stanowi Uchwała Nr XXIX/340/2021 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 28 stycznia 2021 r.Powierzchnia gminy Kolbuszowa wynosi 17059ha (w tym teren miasta zajmuje powierzchnię 794 ha). Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do:a) Rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, w takim celu, aby posiadała niezbędną wiedze do wykonania przedmiotu zamówienia. b) Pozyskania odpowiednich/niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia podkładów geodezyjnych i kartograficznych nie udostępnionych przezZamawiającego. c) Uwzględnienia wymagań zawartych w obowiązujących przepisach, w tym w szczególności wynikających: Z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.) zwaną dalej upzp, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233),d) Z ustawy i przepisów odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowyoraz: planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych. Innych przepisów prawa związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonanie stosownych analiz i bilansów, tj.: Analizę dotychczasowego zainwestowania, Dane społeczno-demograficzne, Stosowanie analizy i bilanse terenów, o których mowa w art. 10 ust. 5 upzp; analizy i bilanse winne opierać się m.in. na wizji w terenie oraz innych dokumentach/mapach/analizach umożliwiających ich prawidłowe wykonanie,Analizę realizacji ustaleń zawartych w obowiązujących planach miejscowych w zakresie zobowiązań gminny do realizacji zadań własnych, Inne dokumenty strategiczne czy planistyczne gminy, Ocenę aktualności studium i planów miejscowych, Wieloletnią prognozę finansową Gminy Kolbuszowa, Analizę opracowań o których mowa w art. 9 ust. 2 upzp. Zawarcia w uwarunkowaniach zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbuszowa: Wyników analizy ibilansów jw., Wykazu powierzchni (w hektarach oraz udziale %) terenów przeznaczonych w projekcie Studium, pod różnego typu zabudowę, z podziałem na teren o różnym przeznaczeniu, z uwzględnieniem wszystkich przeznaczeń terenów, Wykazu powierzchni (w hektarach oraz udziale %) obszarów wszystkich planów miejscowych i wykazu powierzchni (w hektarach i udziale %) wszystkich terenów funkcjonalnych. Wykazania obszarów, dla których należałoby sporządzić projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązuje się do: Wykonania projektów pism i ogłoszeń wynikających z art. 11 upzp, Ścisłej współpracy z Zamawiającym przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w tym do wzięcia czynnego udziału w dyskusji lub dyskusjach publicznych, Wprowadzenia – po uzgodnieniu z Zamawiającym – zakresu i rodzaju zaleceń, ustaleń, rozwiązań do projektu Studium wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień, uwag jakie zostaną złożone do projektu Studiumprzez osoby fizyczne, prawne, organy i instytucje, Powiązania ustaleń projektu Studium z ustaleniami zawartymi w gminnych dokumentach strategicznych, finansowych, środowiskowych i innych mających wpływ na formułowanie zapisów projektu Studium; Powiązania ustaleń projektu Studium z obecnie prowadzonymi procedurami planistycznymi w zakresie sporządzenia planówmiejscowych oraz powiązań ustaleń projektu Studium do zapisów obowiązujących planów miejscowych, Przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko do projektu Studium na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Sporządzenia podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Wykonanie niezbędnych czynności w celu doprowadzenia Studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji ewentualnego stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, Sformułowania ustaleń i zapisów Studium w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość ich dowolnej interpretacji i nawiązaniu do obowiązujących ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określone w SWZ - Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. 3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą: 1) Głównym Projektantem „Studium…” – 1 osoba - który pełnił funkcję kierownika zespołu (głównego projektanta) pięciu projektów Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian Studium dla obszaru w granicach administracyjnych gminy wiejskiej lub miejsko-wiejskiejna podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co do których nie zapadło rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzające nieważność Studium, i posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 – osobowym zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian Studium dla obszaru w granicach administracyjnych gminy wiejskiej lub miejsko-wiejskiej i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje jedną osobą , która posiada doświadczenie w wykonywaniu minimum 3 opracowań ekofizjograficznych sporządzonych na potrzeby Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy. Wykonawca powinien wykaże, iż dysponuje lub będzie osobą, która posiada doświadczenie w wykonywaniu prognoz oddziaływania na środowisko (POŚ) do dokumentów planistycznych i jest autorem co najmniej trzech prognoz oddziaływania na przestrzennego dla całego obszaru gminy.Zamawiający dopuszcza, że osoba spełniające w/w warunki może być jedną (tą samą) osobą wchodzącą w skład zespołu, o którym mowa powyżej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat opracował 3 /trzy/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian Studium dla obszaru w granicach administracyjnych gminy wiejskiej, miejsko-wiejskiej oraz gminy miejskiej, na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co do których nie zapadło rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzającego nieważność Stadium/ Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiuwykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.5)Potwierdzenie wniesienia wadium.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat opracował 3 /trzy/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian Studium dla obszaru w granicach administracyjnych gminy wiejskiej, miejsko-wiejskiej oraz gminy miejskiej, na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co do których nie zapadło rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzającego nieważność Stadium/ Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 1 000,00 zł Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jestto możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami określonymi w § 14 Zmiana umowy Istotnych postanowień umowy (Rozdział II SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23

2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI