Sporządzenie projektu planu ogólnego, gminnego programu rewitalizacji Gminy Poręba,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie projektu planu ogólnego, gminnego programu rewitalizacji Gminy Poręba, strategii rozwoju miasta Poręba
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoręba
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyGmina Poręba
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00414775
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego, gminnego programu rewitalizacji Gminy Poręba, strategii rozwoju miasta Poręba

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektu planu ogólnego, gminnego programu rewitalizacji Gminy Poręba, strategii rozwoju miasta Poręba

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319a3933-9c17-47a7-b534-999b6b7975c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055146/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Poręba, gminnego programu rewitalizacji, strategii rozwoju miasta Poręba

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-319a3933-9c17-47a7-b534-999b6b7975c9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: sod@umporeba.pl)
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-319a3933-9c17-47a7-b534-999b6b7975c9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Poręba – Miasto Poręba, ul. Dworcowa 1, 42-480 Poręba, tel: 32 677 13 55, e-mail: sekretariat@umporeba.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
1. pod adresem poczty elektronicznej: ido@umporeba.pl;
pisemnie na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sporządzenie projektu planu ogólnego, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu o zagospodarowaniu przestrzennym, dla całego obszaru Gminy Poręba, sporządzenie gminnego programu rewitalizacji Gminy Poręba, sporządzenie strategii rozwoju miasta Poręba.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
•Sporządzenie planu ogólnego gminy Poręba wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną, zgodny z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2023 poz. 977 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz innymi przepisami odrębnymi oraz uwarunkowaniami.
•Sporządzenie zgodnie z przepisami prawa strategii rozwoju miasta, która w szczególności ma określać cele i priorytety rozwoju Gminy oraz warunki, które powinny ten rozwój zapewnić, a także powinna obejmować m. in. wnioski z Diagnozy, charakterystykę poszczególnych obrębów, charakterystykę problemów Gminy, uwarunkowań i przesłanek rozwoju Gminy, wizji Gminy, cel główny i priorytety Strategii wraz z wskaźnikami docelowymi, uwarunkowaniami realizacji Strategii, analizę możliwości rozwoju Gminy, listę planowanych do realizacji działań i źródeł ich
finansowania, system realizacji, powiązań Strategii z innymi strategiami i programami,
systemu planowania, wdrażania, monitorowania i oceny strategii.
•Sporządzenie gminnego programu rewitalizacji, w tym:
•przygotowanie diagnozy w celu wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z projektem uchwały i przeprowadzeniem konsultacji społecznych, zakończony przekazaniem projektu uchwały złożonej do Rady Miasta;
•przygotowanie projektu GPR – wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych oraz opiniowaniem GPR, a także strategiczną oceną oddziaływania na środowisko projektu GPR (o ile będzie to zasadne), zakończony przekazaniem projektu uchwały w sprawie przyjęcia GPR złożonej do Rady Miasta;
•opracowanie projektu uchwały w sprawie zasad wyboru oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z konsultacjami oraz przedłożeniem GPR do weryfikacji przez Urząd Marszałkowski, zakończony uzyskaniem wpisu do Wykazu programów rewitalizacji województwa śląskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione. Zamawiający może również unieważnić postępowanie w przypadku, gdy środki publiczne, z których zamierza zrealizować niniejsze zamówienie, nie zostaną mu przyznane, a więc stosownie do art. 310 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważni postępowanie także w innych przypadkach, określonych w ustawie.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych wskazanych w SWZ, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie postępowania, a nadto na stronie bip.umporeba.pl. Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania będzie zawierało informacje, o których mowa w art. 253 ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
1)co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmujące granice administracyjne gminy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie;
2)co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
3)opracował co najmniej 2 strategie rozwoju gminy w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy art 10e ust 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) wprowadzonym ustawą z dnia 15 lipca 2020 r o zmianie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych ustaw w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
4)opracował co najmniej 2 gminnych/lokalnych programów rewitalizacji w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz ustawy o samorządzie gminnym w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
1.
minimum
1.jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która: * spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.), * posiada doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha (lub jego zmiany), opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz 1 (jednego) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko wiejskiej (lub jego zmiany) – jako autor lub współautor tych opracowań, niezaskarżonych przez Organ Nadzoru; - jedną osobą, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.) i posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
2.jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian).
3.jedną osobą - socjologiem, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego programu rewitalizacji
4.jednym planistą/urbanista, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego programu rewitalizacji,
5.planistą/specjalistą ds ochrony środowiska, który brał udział w opracowywaniu j/w przygotowując na potrzeby przyjęcia dokumentu dokumentację wynikającą z przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko uprawniony do sporządzania Prognoz oddziaływania na środowisko.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 5.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
- wykaz usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa:
1)co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmujące granice administracyjne gminy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie;
2)co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
3)opracował co najmniej 2 strategie rozwoju gminy w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy art 10e ust 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) wprowadzonym ustawą z dnia 15 lipca 2020 r o zmianie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych ustaw w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
4)opracował co najmniej 2 gminnych/lokalnych programów rewitalizacji w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz ustawy o samorządzie gminnym w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
1.
minimum
1.jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która: * spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.), * posiada doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha (lub jego zmiany), opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz 1 (jednego) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko wiejskiej (lub jego zmiany) – jako autor lub współautor tych opracowań, niezaskarżonych przez Organ Nadzoru; - jedną osobą, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.) i posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
2.jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian).
3.jedną osobą - socjologiem, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego programu rewitalizacji
4.jednym planistą/urbanista, który brał udział w opracowywaniu strategii i gminnego programu rewitalizacji,
5.planistą/specjalistą ds ochrony środowiska, który brał udział w opracowywaniu j/w przygotowując na potrzeby przyjęcia dokumentu dokumentację wynikającą z przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko uprawniony do sporządzania Prognoz oddziaływania na środowisko.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100 groszy),
2. Wadium może być wniesione w:
1)pieniądzu,
2)gwarancjach bankowych,
3)gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 25.07.2024 r. o godz. 9:00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
1.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
2.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
1.
Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji umowy - 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI