Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-16
  • ZamawiającyGmina Miasto Zgierz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401751
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego dla miasta Zgierza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb0eb53-3869-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036049/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie Planu ogólnego dla miasta Zgierza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951415

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH
OSOBOWYCH jest: Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz; 2) w sprawie ochrony
swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail:
erzad@ umz.zgierz.pl lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierza: plac
Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych , dalej „ustawa PZP”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych 2; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG.271.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Sporządzenie planu
ogólnego dla miasta Zgierza;
2) opis i kierunki rozwoju miasta Zgierza zostały zawarte w dokumentach
podjętych Uchwałą nr LXXI/1054/2024 Rady Miasta Zgierza z dnia 25
stycznia 2024r.: „Strategia Rozwoju Miasta Zgierza na lata 2023-2030 z
perspektywą do roku 2040”, stanowiących załącznik do przedmiotowego
opisu 3) przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego
gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz
wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawy z
dnia 2 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
rozporządzenia z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie
opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155), ustawy z dnia 19
lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami
szczególnymi; ponadto zakres zamówienia obejmuje następujące czynności m.in.:
− sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
− dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu
zagospodarowania;
− przygotowanie zawiadomień właściwych instytucji o podjęciu przez Radę
Miasta Zgierza uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego;-przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń Prezydenta Miasta Zgierza
wymaganych ustawą;
− analizę złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz
zgłoszone przez organy i instytucje, sporządzenie wykazu wniosków,
przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem;
− sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą
oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane
przestrzenne) oraz określenie obszarów uzupełnienia zabudowy;
− przygotowanie występień o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu
ogólnego;
− udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
− analiza i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz
z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;
− przeprowadzenie i udział w konsultacjach społecznych dotyczących
projektu planu ogólnego z mieszkańcami miasta oraz udzielanie
stosownych informacji i wyjaśnień;
− sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz
z propozycją ich rozpatrzenia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt
do projektu planu ogólnego;
− przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami a także udział
w posiedzeniach Komisji Rady Miasta Zgierza oraz sesji Rady Miasta
Zgierza uchwalającej plan ogólny;
− skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu
przedłożenia jej Wojewodzie Łódzkiemu,
− w przypadku konieczności ponowienia procedury planistycznej
Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak
również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach
niniejszej umowy;
− udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do
zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji
stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
− odpowiedzialność za koordynację prawidłowości przebiegu procedury
planistycznej oraz na ewentualne żądanie udział w spotkaniach
z Zamawiającym.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające
z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do
właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien
wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania
przedmiotu zamówienia.Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
− Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej –
2 egzemplarze;
− Plan ogólny – w wersji papierowej i elektronicznej, część tekstowa
i graficzna – 4 egzemplarze;
− Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i
elektronicznej – 4 egzemplarze;
− rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF
z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii,
− rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff,
− dane przestrzenne,
− inne dokumenty, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania
przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.Wykonawca doręczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia z zachowaniem
struktury przedstawionej w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia w wersji
papierowej (z zachowaniem standardów dostępności) oraz na
informatycznym nośniku danych z jego zapisem w formie elektronicznej, przy
czym forma elektroniczna musi spełniać wymogi ustawy o dostępności
cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
w standardach dostępności treści internetowych WCAG 2.1 na poziomie AA,
oraz ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami, w celu umożliwienia Zamawiającemu spełnienia obowiązku
zapewnienia dostępności treści własnych zasobów internetowych dla
wszystkich odbiorców, zwłaszcza osób narażonych na wykluczenie cyfrowe:
starszych, osób z niepełnosprawnościami (np. osób niewidomych
i słabowidzących, głuchych i niedosłyszących, osób z niepełnosprawnością
ruchową, z zaburzeniami mowy, nadwrażliwością na światło, osób
z niepełnosprawnościami sprzężonymi), osób mających trudności w uczeniu
się i ograniczenia poznawcze, pozbawionych dostępu do szerokopasmowego
Internetu.Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania projektu odpowiedzi na skargi wniesione na uchwałę przyjmującą plan ogólny do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie kryteria: cena, kary umowne, doświadczenie głównego projektanta

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kary umowne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca należycie wykonał (zakończył wykonanie) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmian planu o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha oraz co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmian planu o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument i spełnianie warunku łączne pod warunkiem, że całe wymagane doświadczenie posiada co najmniej jeden z podmiotów.
b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
• jednym głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i opracował co najmniej dwa takie dokumenty;
UWAGA: Warunkiem udziału w postępowaniu jest sporządzenie /opracowanie co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego a dodatkowe doświadczenie głównego projektanta stanowi kryterium oceny ofert opisane rozdz. XV SWZ.
• dwiema osobami, które spełniają co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 pkt 1-6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
• jedną osobą spełniającą co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie zamierza wzywać wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający
dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. OŚWIADCZENIE: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z
innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1,
powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także
zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca
się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników -
każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba
że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku potwierdzenia spełnienia przez
Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 PZP.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Inicjatorem zmian w umowie może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne
wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
3.Zmiany umowy są dopuszczalne, jeżeli zaistnieje jeden z poniższych przypadków: ) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ w postaci jasnych,
precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1
ustawy Pzp;
2) gdy Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca, w sytuacji określonej w art. 455 ust. 1 pkt. 2
ustawy Pzp;
3) jeżeli zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych dostaw,
usług lub robót budowlanych, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności
wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność bądź znaczne zwiększenie
kosztów Zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości
pierwotnej umowy;
4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje
ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą koleją zmianą nie
przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości
pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
6) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, jego skrócenie albo przedłużenie może
nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia
zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy
i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,
b) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur
administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania
administracyjnego nie wynikające z winy Wykonawcy,
c) w przypadkach oczywistych związanych z procedurą uchwalania planu ogólnego m. in.
przy ewentualnym wnoszeniu zmian po uwzględnieniu uwag przez Radę Miasta,
ponownym wyłożeniu projektu planu ogólnego, konieczności ponowienia uzgodnień
i uzyskania opinii,
d) zmiany przepisów prawa i konieczności sporządzenia dodatkowych opracowań
spowodowanych tymi zmianami,
e) przedłużającego się procesu uzgadniania przedstawionej koncepcji ze strony
Zamawiającego lub zmiany już zaakceptowanych rozwiązań projektowych.
Pełny katalog zmian zawierają projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-16 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951415

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca Immergas- Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca Immergas. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI