Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo – Gmina Bielsk Podlaski.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsk Podlaski
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bielsk Podlaski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-29
  • Numer ogłoszenia590915-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590915-N-2019 z dnia 2019-08-29 r.

Gmina Bielsk Podlaski: Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo – Gmina Bielsk Podlaski.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 50659007000000, ul. ul. Mickiewicza  46 , 17-100  Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7306851, 7305031, e-mail gmina@bielskpodlaski.pl, faks 857 302 015.
Adres strony internetowej (URL): www.bielskpodlaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bielskpodlaski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bielskpodlaski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Bielsk Podlaski (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo – Gmina Bielsk Podlaski.
Numer referencyjny: IGK.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia , na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy w przypadku wyboru jego oferty


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla 5 części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski w zakresie objętym uchwałami: 1.1 Nr VII/48/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 1, 1.2 Nr VII/49/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 2, 1.3 Nr VII/50/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 3, 1.4 Nr VII/51/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 4, 1.5 Nr VII/52/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 5. 1.6 Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części. 2. Część I zamówienia obejmuje: 2.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/48/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 1. 3. Część II zamówienia obejmuje: 3.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/49/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 2. 4. Część III zamówienia obejmuje: 4.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/50/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 3. 5. Część IV zamówienia obejmuje: 5.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/51/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 4. 6. Część V zamówienia obejmuje: 6.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/52/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 5. 7. Wykonanie części I, II, III, IV, V zamówienia obejmuje w szczególności: 7.1 przygotowanie pism związanych z procedurą administracyjną dotyczącą opracowywania i uchwalania planów miejscowych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U. z 2018r., poz. 1945 z późn. zm.). 7.2 przygotowywanie merytoryczne uzasadnień związanych z wnioskami, które wpłyną po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 7.3 udział w spotkaniach z mieszkańcami w ramach prowadzonych konsultacji społecznych. 7.4 pozyskiwanie wszystkich niezbędnych dokumentów i materiałów, które stanowią merytoryczną podstawę do przygotowania projektów MPZP. 7.5 udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dla Gminy Bielsk Podlaski. 7.6 wprowadzanie zmian wynikających z opinii i uzgodnień. 7.7 udział merytoryczny w dyskusji publicznej nad projektami MPZP. 7.8 przygotowywanie merytoryczne uzasadnień do uwag i wniosków wpływających do projektów MPZP po ich wyłożeniu do publicznego wglądu. 7.9 wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym z właściwymi organami. 7.10 sporządzenie prognozy skutków finansowych, 7.11 przygotowanie całości dokumentacji do uchwalenia MPZP. 7.12 przygotowanie MPZP w wersji elektronicznej wektorowej w formacie SHP z metadanymi zgodnie z dyrektywą INSPIRE oraz ustawy z dnia 04 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz w postaci rastrowej geoTIFF. 8. Zasięg terytorialny. 8.1 Plany obejmują obszar zwartej wsi Augustowo oraz tereny przyległe w niewielkim stopniu zabudowane i zagospodarowane. Zakres poszczególnych opracowań określają załączniki graficzne będące integralną częścią przyjętych przez Radę Gminy Bielsk Podlaski uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Wymogi techniczne. 9.1 Dane ilościowe: 9.1.1 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) do opiniowania i uzgodnień w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) – minimum 2 egzemplarze; 9.1.2 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) do opiniowania i uzgodnień w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 - minimum 2 egzemplarze; 9.1.3 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) do opiniowania i uzgodnień w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc; 9.1.4 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) do opiniowania i uzgodnień w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 .jpg o rozdzielczości min 300 DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.5 projekty pism związanych z procedurą administracyjną w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, xls, pliki graficzne .jpg; 9.1.6 uzasadnienia związane z opiniami, uzgodnieniami i wnioskami w formie elektronicznej edytowalnej .doc, xls, pliki graficzne .jpg; 9.1.7 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze; 9.1.8 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie wydruku kolorowego na papierze - mapa w skali 1:1000 minimum 2 egzemplarze; 9.1.9 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, załączniki tabelaryczne ( jeśli będą w oddzielnych plikach) .xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg; 9.1.10 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 pliki graficzne .jpg o rozdzielczości min.300DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.11 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeżeli zajdzie taka konieczność, w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze do ponownych opinii i uzgodnień; 9.1.12 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeśli zajdzie taka konieczność w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze do ponownych opinii; 9.1.13 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeśli zajdzie taka konieczność, wglądu w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, załączniki tabelaryczne ( jeżeli będą w oddzielnych plikach).xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg; 9.1.14 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeżeli zajdzie taka konieczność, w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 pliki graficzne .jpg o rozdzielczości min 300 DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.15 część tekstowa MPZP (uchwał i załączników) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 5 egzemplarzy po uchwaleniu; 9.1.16 część graficzna MPZP (załączników graficznych) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 minimum 5 egzemplarzy po uchwaleniu; 9.1.17 część tekstowa MPZP (uchwał i załączników) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc załączniki tabelaryczne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg po uchwaleniu; 9.1.18 część graficzna MPZP (załączników graficznych) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie elektronicznej mapa w skali 1:1000 pliki graficzne.jpg o rozdzielczości min. 300 DPI przy 32 bitowym kolorze, oraz pliki wektorowe w formacie SHP z metadanymi zgodnie z dyrektywą INSPIRE oraz ustawy z dnia 04 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej i pliki rastrowe geoTIFF; 9.1.19 prognoza oddziaływania na środowisko w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) - minimum 3 egzemplarze, w przypadku wprowadzania zmian i korekt wynikających z uwag i wniosków po uchwaleniu będą wymagane 3 egzemplarze; 9.1.20 teczka ze złożoną dokumentacją planistyczną do biura prawnego organu nadzoru - minimum 1 egzemplarz dokumentów oryginalnych oraz 2 egzemplarze kopii. 10. Wymogi merytoryczne. 10.1 Projekty planów powinny odpowiadać wymogom ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2018, poz. 1945 z późn. zm.) pozostałe opracowania i dokumenty towarzyszące projektowi powinien odpowiadać wymogom przepisów szczególnych w tym zakresie oraz zasad i norm ich sporządzania. 11. Wymogi dodatkowe. 11.1 Wykonawca na bieżąco ma obowiązek konsultować opracowywane zagadnienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. W przypadku przeprowadzania ankiet czy własnych badań dotyczących opracowywanych dokumentów Wykonawca dołącza je do dokumentów jako materiały robocze. Wnoszenie wszelkiego rodzaju zmian, korekt czy poprawek w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę materiałów czy wiadomości o konieczności wprowadzenia. Podstawowa forma komunikacji elektroniczna (e-mail). Jeżeli ze względów technicznych lub innych elektroniczna forma komunikacji będzie niemożliwa Wykonawca i Zamawiający ustalą między sobą inny sposób komunikacji.

II.5) Główny kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę w zakresie części I, II, III, IV, V zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę w zakresie części I, II, III, IV, V zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa dla części I, II, III, IV, V zamówienia – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: bez względu na liczbę części zamówienia, na które składana jest oferta, Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca przystępujący do złożenia oferty musi spełniać co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj. posiadać osobę, która: 1) nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym lub; 2) nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym lub; 3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub; 4) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub; 5) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt. 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej lub; 6) posiada obywatelstwo państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, która nabyła kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, musi być spełniony: a) przez Wykonawcę samodzielnie, lub b) przez minimum jeden podmiot udostępniający w/w zasób samodzielnie, c) a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). Dokumenty składa Wykonawca lub pełnomocnik w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz OFERTA - zał nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy Wykonawcy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy Wykonawcy). Oświadczenie dotyczące przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 7 do SIWZ, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznej i zawodowej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli sytuacja zdolność techniczna lub zawodowa, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymaganą zdolność techniczną lub zawodową odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył podmiot udostępniający zasób z Wykonawcą 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach i zakresie: 1.1 zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanej zmianą przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku VAT. Zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. 1.2 zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wniesienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę zmiany do przedmiotu zamówienia, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu realizacji umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, b) nie uzyskania lub opóźnienia w uzyskaniu, przy należytej staranności ze strony Wykonawcy, wymaganych prawem opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, d) zaistnienie siły wyższej lub zdarzeń niezależnych od stron niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące brakiem możliwości terminowego wykonania umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, e) działanie, zaniechanie lub opóźnienie ze strony Zamawiającego, które wpływa na niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, f) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy, g) przedłużającego się procesu opiniowania i uzgadniania planu przez organy o których mowa w art. 17 pkt 6 - 13 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz konieczności jego powtórzenia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, h) długotrwałego opiniowania wewnętrznego przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, i) zmiany przepisów prawnych regulujących procedurę sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, 1.3 pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy, b) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego), na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 i 2, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b, na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy, d) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.), e) zmiana nazwy, adresu którejkolwiek ze stron, f) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływa na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy, h) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający poza możliwością zmian, o których mowa w ust. 1, może również dokonać zmian umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo Gmina Bielsk Podlaski-obszar 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/48/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo Gmina Bielsk Podlaski-obszar 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/49/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo Gmina Bielsk Podlaski-obszar 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/50/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo Gmina Bielsk Podlaski-obszar 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/51/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo Gmina Bielsk Podlaski-obszar 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/52/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie głównego projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż słupów prefabrykowanych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż słupów prefabrykowanych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI