Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego cz. II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego cz. II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyGMINA JAROCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00109795
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego cz. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 9500

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego cz. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3dbd00a-b4b2-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego cz. II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1) w zakresie ofert – Platformy Zakupowej MARKETPLANET pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,
2) w pozostałym zakresie: poczty elektronicznej: kaniewska@jarjarocin.pl.
2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem https://jarocin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony
o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy Zakupowej znajdują się
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) Wymagania sprzętowo – aplikacyjne:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
Pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
4) Oznaczenie czasu odbioru danych:
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
6. Oferta oraz pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowalnego podpisu elektronicznego:
1. Dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES,
2. Dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAsES.
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
a) Dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
b) Dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podlpsem zewnętrznym lub otaczającym.
9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:
a) Wielkośc dokumentów nie może przekraczać 10MB, dostępny format podpisu „xml”.
10. W przypadku przekazania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
Tel.: 62 749 95 00
Fax.: 62 747 22 25
Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@jarocin.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt. (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część zamówienia nr 1
• Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Kadziak i Tarce, gmina Jarocin. – zgodnie z Uchwałą Nr LXI/545/2022 Rady Miejskiej w Jarocinie z dnia 28.02.2022 r. (w załączeniu), ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz. 2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w granicach miejscowości Kadziak, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 96 ha, stanowiących w większości tereny niezabudowane, będące terenami upraw. Planowany sposób zagospodarowania to tereny mieszkaniowe jednorodzinne, tereny zabudowy zagrodowej oraz rolnicze.
W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny z przewagą zabudowy zagrodowej i/lub mieszkaniowej jednorodzinnej, tereny rolnicze, tereny z przewagą lasów i zalesień (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
• sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
• nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających z wniosków własnych Zamawiającego
• uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- cena - 60%
- doświadczenie - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część zamówienia nr 2
• sporządzenie I etapu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Obszar Chronionego Krajobrazu "Szwajcaria Żerkowska" w obrębie geodezyjnym Łuszczanów, gmina Jarocin – zgodnie z Uchwałą Nr LXI/543/2022 Rady Miejskiej
w Jarocinie z dnia 28.02.2022 r. oraz Uchwałą Nr LXI/544/2022 z dnia 28.02.2022 r. w sprawie etapowania miejscowego planu (w załączeniu), ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w granicach geodezyjnych miejscowości Łuszczanów, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania I etapu obejmuje około 32 ha, stanowiących w części tereny leśne oraz tereny upraw. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny rolnicze oraz leśne. W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny rolnicze oraz tereny z przewagą lasów i zalesień, granica strefy ochrony stanowisk archeologicznych (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
• sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
• nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających z wniosków własnych Zamawiającego
• uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych i spotkaniach
z Radą Miejską w Jarocinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- cena - 60%
- doświadczenie - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część zamówienia nr 3
• Sporządzenie I etapu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego "Zalew Roszków" w obrębach geodezyjnych Roszków i Siedlemin , gmina Jarocin, zgodnie z Uchwałą Nr LXI/546/2022 Rady Miejskiej w Jarocinie z dnia 28 lutego 2022 r. Uchwała LXI/547/2022 z dnia 28 lutego 2022 r. w sprawie etapowania, ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty
w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w obrębie geodezyjnym Roszków, Siedlemin gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 239 ha, stanowiących w większości tereny rolnicze. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny parków, rolnicze, tereny wód powierzchniowych. W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny rolnicze, tereny z przewagą wód powierzchniowych, tereny z przewagą obiektów produkcji rolnej i obsługi gospodarki rolnej, tereny z przewagą parków i innych zespołów zieleni, granica strefy ochrony stanowisk archeologicznych, tereny rozmieszczenia urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW, a także ich stref ochronnych związanych z ograniczeniami w zabudowie oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
• sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
• nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających z wniosków własnych Zamawiającego
• uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- cena - 60%
- doświadczenie - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część zamówienia nr 4
• Sporządzenie I etapu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w rejonie ul. Dworcowej i Jarocińskiej w obrębie geodezyjnym Golina, gmina Jarocin, zgodnie z Uchwałą Nr LXVII/674/2017 z dnia 28 grudnia 2017 r., Uchwałą Nr LVI/512/2021 z 15 grudnia 2021 r., ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty
w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w obrębie geodezyjnym Golina, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 87 ha, stanowiących w większości tereny rolnicze. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny przemysłowe, usługowe, magazynowe. W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny rolnicze, tereny z przewagą obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz usług, tereny z przewagą lasów i zalesień (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
• sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
• przygotowanie wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
• nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających z wniosków własnych Zamawiającego,
• uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- cena - 60%
- doświadczenie - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Osób:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie i uprawnienia określone w art.5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania (Dz.U. z 2022 r. poz. 503) oraz posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - 4
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę na daną część zamówienia składa się na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ poza aplikacją. Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest ,,narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć na dana część zamówienia:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na formularzu oferty złożą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie dotyczy opracowania projektów Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części.
Pierwsza część obejmuje opracowanie mpzp w obrębach geodezyjnych Kadziak i Tarce, Druga Obszar Chronionego Krajobrazu "Szwajcaria Żerkowska" w obrębie geodezyjnym Łuszczanów, trzecia część dla „Zalewu Roszków” w obrębach geodezyjnych Roszków i Siedlemin, czwarta w rejonie ul. Dworcowej i Jarocińskiej w obrębie geodezyjnym Golina.
2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części:
1) Część zamówienia nr 1 Opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w obrębach geodezyjnych Kadziak i Tarce, gmina Jarocin wraz z dokumentacją prac planistycznych,
2) Część zamówienia nr 2 Opracowanie etapu I projektu miejscowego planu zagospodarowania Obszaru Chronionego Krajobrazu "Szwajcaria Żerkowska" w obrębie geodezyjnym Łuszczanów, gmina Jarocin wraz z dokumentacją prac planistycznych,
3) Część zamówienia nr 3 Opracowanie etapu I projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego „Zalew Roszków” w obrębach geodezyjnych Roszków i Siedlemin wraz z dokumentacją prac planistycznych,
4) Część zamówienia nr 4 Opracowanie I etapu projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ul. Dworcowej i Jarocińskiej w obrębie geodezyjnym Golina, gmina Jarocin.
3. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
4. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.
1) w sprawach przedmiotu zamówienia:
Pan Tomasz Ratajczak, Pani Patrycja Ignaszak, tel. 516 168 953.
2) w sprawach procedury: Pani Magdalena Kaniewska, tel. 535 157 419.
5. Termin realizacji zamówienia:
1) dla części zamówienia nr 1 - 3: do 12 miesięcy od podpisania umowy,
2) dla części zamówienia nr 4: do 25 miesięcy od podpisania umowy.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć
w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech lub czterech części zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI