Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-07
  • Numer ogłoszenia619774-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619774-N-2019 z dnia 2019-11-07 r.

Miasto Stołeczne Warszawa: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Pl. Bankowy  3/5 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 4431400, e-mail mkaras@um.warszawa.pl, faks +48 22 4431402.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu.
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, III piętro pokój 306

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer referencyjny: ZP/JS/271/II-194/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w 3 częściach: Część 1 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Starego Miasta. Część 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Mariensztatu. Część 3 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Szpitala Wolskiego wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określa Wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 8A do SIWZ dla Części 1, Załącznik nr 8B do SIWZ dla Części 2 oraz Załącznik nr 8C do SIWZ dla Części 3.

II.5) Główny kod CPV: 71400000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 839600,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dla części 1 (rejon Starego Miasta) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wzoru umowy termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 31 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dla części 2 (rejon Mariensztatu) oraz części 3 (rejon Szpitala Wolskiego) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wzoru umowy maksymalnie 29 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin wykonania II fazy tj. opracowania projektu planu z możliwością wskazania wariantowych rozwiązań do wskazanych przez Zamawiającego terenów wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z zapisami karty programowej stanowi kryterium oceny ofert
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających warunki udziału w każdej z części postępowania Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1. wykażą że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej jeden uchwalony miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1945 ze zm.), w granicach miasta co najmniej 100 tysięcznego i w którym to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji; b) w okresie ostatnich 5 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jeden uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) dla obszaru, w którym minimum 30% powierzchni stanowi zabytkowy układ urbanistyczny lub opracowanie stanowiące o zabytkowym układzie urbanistycznym; 2. wykażą, że dysponują lub będą dysponować kadrą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonała z należytą starannością samodzielnie lub w zespole jako główny projektant - co najmniej jeden uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.), w granicach miasta co najmniej 100 tysięcznego, w których to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji oraz spełnia warunek określony w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; lub • jedną osobę, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonała z należytą starannością samodzielnie, lub w zespole, lub występowała jako projektant planu z zakresu planowania przestrzennego (urbanistyka, architektura) - co najmniej jeden uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1945 ze zm.), w granicach miasta co najmniej 100 tysięcznego, w których to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji oraz spełnia warunek określony w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; oraz co najmniej: • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do opracowywania prognozy oddziaływania na środowisko, określone w art. 74 a ust. 2 i potwierdzone oświadczeniem, o którym mowa w art. 51 ust. 2 pkt 1) lit. f) Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2018 r. poz. 2081 ze zm.), stanowiącym załącznik do sporządzonej prognozy oddziaływania na środowisko; • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do opracowania prognozy skutków finansowych – rzeczoznawcą majątkowym wpisanym do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. 2018r., poz. 2204 ze zm.); • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do opracowania projektu z dziedziny układów komunikacyjnych; • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do opracowania projektu z dziedziny systemów infrastruktury technicznej; • jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania projektów lub opracowań dla obszarów o zabytkowym układzie urbanistycznym, oraz ma doświadczenie w wykonywaniu projektów lub opracowań dla zabytkowych układów urbanistycznych, tj. sporządziła (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jeden plan lub opracowanie dla obszaru o zabytkowym układzie urbanistycznym. W przypadku występowania Konsorcjum Wykonawca ma obowiązek wskazania osoby, która będzie pełniła funkcję Głównego Projektanta planu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2.1. SIWZ; b) Dowody - że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2.2. SIWZ wraz z charakterystyką osoby pełniącej funkcję głównego projektanta planu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony Formularz Oferty – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1A do SIWZ dla Części 1, w Załączniku nr 1B do SIWZ dla Części 2 oraz w Załączniku nr 1C do SIWZ dla Części 3. b) oryginał potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczonej zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy, dla każdej części zamówienia c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podwykonawców, (którzy nie są podmiotami trzecimi, na zasoby których powołuje się wykonawca), ze wskazaniem części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm podwykonawców, lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, f) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, g) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). h) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie składa każdy członek konsorcjum odrębnie. i) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: Część 1 – 8 000,00 zł Część 2 – 6 600,00 zł Część 3 – 2 100,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Rachunek sum depozytowych Miasto Stołeczne Warszawa Nr: 48 1030 1508 0000 0005 5000 1136, ze wskazaniem w tytule przelewu sformułowania „wadium w sprawie nr ZP/JS/271/II-194/19”. Wskazane jest załączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu. Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego zostało wpłacone, o ile Wykonawca w korespondencji z Zamawiającym nie wskaże inaczej. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi zawierać w swojej treści wskazanie, że jego Beneficjentem jest Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Plac Bankowy 3/5 oraz zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 ustawy. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania II fazy tj. opracowania projektu planu z możliwością wskazania wariantowych rozwiązań do wskazanych przez Zamawiającego terenów wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z zapisami karty programowej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w Paragrafie 6 i 14 Wzorów Umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-18, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Starego Miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Starego Miasta, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1945 ze zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią Uchwały Nr XCII/2354/2014 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 października 2014 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Starego Miasta, zmienionej Uchwałą Nr XXXIII/826/2016 Rady m.st. Warszawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. Przedmiot zamówienia stanowi obszar o powierzchni 47,2 ha, obejmujący tereny położone w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Teren ten jest fragmentem obszaru tzw. Starego Miasta, ograniczony ulicami: Boleść, Mostową, Długą, Miodową, al. „Solidarności” i Osią Wisły. Obszar wskazany do objęcia planem miejscowym jest terenem w przeważającej większości o funkcjach mieszkaniowo-usługowych. Układ urbanistyczny obszaru Starego Miasta jest najstarszym w Warszawie będącym średniowiecznym układem uliczek z rynkiem rozmieszczonym na planie prostokąta otoczony zwartym zespołem zabudowy o zabytkowej architekturze przeważnie z XVII i XVIII wieku, wokół którego rozciąga się pierścień murów obronnych z XIV-XVI wieku. Stare Miasto to jedyny na świecie – w tej skali – obszar planowanej i dokończonej odbudowy terenu zabytkowej zabudowy miejskiej po zniszczeniach wojennych sięgających około 90%. Obecnie odbudowane Stare Miasto to jedno z ważniejszych przestrzeni życia kulturalnego mieszkańców Warszawy, z licznymi punktami gastronomicznymi oraz atrakcjami sezonowymi w postaci festiwali, koncertów, targów regionalnych, wystaw artystycznych czy teatrów ulicznych. W pasie zieleni między Starym Miastem w 2011 roku powstał Multimedialny Park Fontann, który przyczynił się do uporządkowania tej przestrzeni publicznej. W części opisywanego terenu znajdują się Bulwary Wiślane obejmujące teren na wysokości Starówki, na odcinku od ul. Boleść do mostu Świętokrzyskiego oraz nieliczne tereny głównie na „podskarpiu”. Plan miejscowy pozwoli na sprecyzowanie ograniczeń i warunków do podjęcia jakichkolwiek realizacji budowlanych, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty miejsca, przede wszystkim historię, a z niej wynikającą ochronę i eksponowanie ciągłości historycznej rozwoju miasta, poprawę jakości zagospodarowania przestrzennego. Plan miejscowy będzie mógł również zabezpieczyć i uwzględnić potrzeby mieszkańców i użytkowników obszaru. Dla obszaru objętego przedmiotem zamówienia zostały wykonane wytyczne konserwatorskie, które pomogą w określeniu zasad ochrony i kształtowania ładu przestrzennego w obszarze planu. Zamawiający zgodnie z projektem umowy dopuszcza występowanie tylko jednej osoby, jako głównego projektanta planu. Pozostałe osoby wraz z głównym projektantem stanowią zespół projektowy. Plan opracowywany będzie w skali 1:500.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania II fazy tj. opracowania projektu planu z możliwością wskazania wariantowych rozwiązań do wskazanych przez Zamawiającego terenów wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z zapisami karty programowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wzoru umowy maksymalnie 31 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Mariensztatu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Mariensztatu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1945) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią Uchwały Nr X/200/2019 Rady m. st. Warszawy z dnia 28 marca 2019 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Mariensztatu. Przedmiot zamówienia stanowi teren o powierzchni 32,2 ha, położony jest w Dzielnicy Śródmieście w m.st. Warszawa, między ul. Karową, Krakowskim Przedmieściem, al. Solidarności i Wisłą. Obszar przecięty jest pasmem Skarpy Warszawskiej. Obszar wskazany do objęcia planem jest kompleksem terenów, które powinny podlegać ochronie, ze względu na ich wartości zabytkowo – przyrodnicze. Teren znajduje się w strefie buforowej dla obszaru wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz w znacznej części w obszarze Pomnika Historii - Historycznego zespołu miasta z Traktem Królewskim i Wilanowem, skupiającego najcenniejsze zasoby dziedzictwa kulturowego Warszawy o szczególnych wartościach zabytkowych. Ponadto szczególnej ochronie wymaga obszar kolonii Mariensztat wpisanej do rejestru zabytków wraz z licznymi budynkami w jego obrębie podlegającymi ochronie konserwatorskiej. Oprócz tego układ urbanistyczny ulic: Mariensztat, Bednarska, Krakowskie Przedmieście, Kozia – ujęte są w rejestrze zabytków. Na obszarze planu znajdują się liczne obiekty wpisane do rejestru zabytków, w tym min.: Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i św. Józefa Oblubieńca, Pałac Koniecpolskich (Radziwiłłów, Lubomirskich, Namiestnikowski) – Pałac Prezydencki, Hotel Bristol. Ponadto szczególnej ochrony wymaga historyczna sylweta miasta na Skarpie Warszawskiej, kształtowana przez obiekty zabytkowe zlokalizowane na Skarpie w obszarze Pomnika Historii. Na analizowanym obszarze znajduje się część kampusu Uniwersytetu Warszawskiego - Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Wschodnią granicę obszaru planowanego do objęcia planem tworzy rzeka Wisła, której nadbrzeże wraz z bulwarami stanowi istotny element kształtujący strukturę przestrzenną i krajobrazową miast. Teren ten stanowi obszar objęty ochrona przyrody – Natura 2000. Wzdłuż Wisły biegnie ważny dla miasta ciąg komunikacyjny „Wisłostrada”. Z uwagi na rangę miejsca istotne jest utrzymanie jego obecnego charakteru, poprzez nie wprowadzanie agresywnej i dominującej zabudowy. Plan miejscowy przyczyni się do ustalenia zasad ładu przestrzennego i kształtowania optymalnej struktury zabudowy, ochrony istniejących wartości historycznych, kulturowych i przyrodniczych, zachowania i ochrony obiektów wartościowych, a także do zachowania istniejącej zieleni oraz wyeksponowania walorów przyrodniczych. Zamawiający zgodnie z projektem umowy dopuszcza występowanie tylko jednej osoby, jako głównego projektanta planu. Pozostałe osoby wraz z głównym projektantem stanowią zespół projektowy. Plan opracowywany będzie w skali 1:1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 334000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania II fazy tj. opracowania projektu planu z możliwością wskazania wariantowych rozwiązań do wskazanych przez Zamawiającego terenów wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z zapisami karty programowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wzoru umowy maksymalnie 29 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Szpitala Wolskiego wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Szpitala Wolskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1945 ze zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią Uchwały Nr XVII/418/2019 Rady m. st. Warszawy z dnia 29 sierpnia 2019 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Szpitala Wolskiego. Przedmiot zamówienia stanowi teren o powierzchni 6,8 ha, położony jest na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. Na opisywanym terenie znajdują się zabudowania Szpitala Wolskiego oraz Instytutu Matki i Dziecka. Cały obszar urbanistyczny oraz duża część budynków wpisane zostały do gminnej ewidencji zabytków. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zespół urbanistyczno-architektoniczny objęty jest strefą ochrony istotnych parametrów historycznego układu urbanistycznego. Na przedmiotowym obszarze obowiązuje Uchwała Nr LXXXIV/2140/2014 Rady m.st. Warszawy z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Czyste – rejon ulicy Kolejowej. Na opisywanym terenie plan miejscowy ustala jako przeznaczenie usługi publicznej ochrony zdrowia z usługami nauki jako funkcją dopuszczalną. Sporządzenie planu miejscowego dla przedmiotowego obszaru niezbędne jest z uwagi na potrzebę niezwłocznego zrealizowania przez Szpital Wolski SPZOZ planów inwestycyjnych tj. budowy Pawilonu Centralnego, którego budowa wynika z konieczności realizacji Planu Dostosowawczego Szpitala Wolskiego, a co stanowi konieczny warunek do zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańcom m.st. Warszawy i dalszego funkcjonowania szpitala. Podstawowym zadaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będzie wprowadzenie nowych ustaleń umożliwiających realizację ww. planów inwestycyjnych Szpitala Wolskiego oraz Instytutu matki i Dziecka. Przystąpienie do sporządzenia planu umożliwi ustalenie zakresu dopuszczalnych przekształceń, określenie zasad i metod kształtowania ładu przestrzennego, porządkowania i modernizacji funkcjonalno-przestrzennej dotychczasowego zagospodarowania, a także ustalenia warunków zabudowy dla tego terenu poprzez określenie parametrów i wskaźników kształtowania zabudowy, linii zabudowy i gabarytów obiektów oraz ochrony parametrów historycznych układu urbanistycznego. Zamawiający zgodnie z projektem umowy dopuszcza występowanie tylko jednej osoby, jako głównego projektanta planu. Pozostałe osoby wraz z głównym projektantem stanowią zespół projektowy. Plan opracowywany będzie w skali 1:1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71400000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 105600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Termin wykonania II fazy tj. opracowania projektu planu z możliwością wskazania wariantowych rozwiązań do wskazanych przez Zamawiającego terenów wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z zapisami karty programowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wzoru umowy maksymalnie 29 miesięcy od dnia podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI