„Roboty utrzymaniowe na potoku Słotówka (Słotowski)”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty utrzymaniowe na potoku Słotówka (Słotowski)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-30
  • Numer ogłoszenia604078-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604078-N-2020 z dnia 2020-10-30 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie: „Roboty utrzymaniowe na potoku Słotówka (Słotowski)”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Hanasiewicza  17B , 35-103  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 (17) 853 74 00, , e-mail rzeszow@wody.gov.pl, , faks +48 (17) 853 64 21.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Roboty utrzymaniowe na potoku Słotówka (Słotowski)”
Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.123.2020MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na potoku Słotówka (Słotowski)Zakres prac obejmuje:Wykonanie usług polegających m. in. na:- ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp i poboczy pasami- wygrabianiu wykoszonych porostów ze skarp - ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych z dna cieków,- wygrabianiu wykoszonych porostów z dna cieków - ręcznym ścinaniu i karczowaniu średniej gęstości krzaków i podszycia,- oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem, - hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60 % Dopuszcza się użycia koparki ze specjalistycznym osprzętem - łyżka ażurowa,- wywiezieniu wydobytych odpadów na wysypisko śmieci, - wydobyciu z dna zatorów biodegradalnych ( śmieci, gałęzie, trzcina ), - robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, wywiezienie wydobytych odpadów,- wydobyciu z dna zatorów biodegradalnych ( śmieci, gałęzie, trzcina ) oraz wywiezienie na składowisko odpadów na odl. 14 kmWykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkładw gruncie kat. III- wyprofilowaniu wyrw - wykop warstwą gr. 20 cm, - wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III,- zasypaniu wyrwy ziemią z wykopu i dowiezioną, - ręcznym formowaniu nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat. gruntu III-IV),- formowaniu wyrwy ziemią dowiezioną i ziemią z wykopu,- zagęszczeniu nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV,- wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 20 cm w gruncie kat. III,- wykonaniu narzutu kamiennego podwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym, - robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, wywiezienie wydobytych odpadówSzczegółowy zakres robót precyzują: dokumentacja techniczna (opisy przedmiotu zamówienia, przedmiary usług/robót, mapy poglądowe).W/w. dokumenty stanowią załącznik nr 3 do SIWZ.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowieniapubliczne/ oraz www.przetargi.wody.gov.pl

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać co najmniejwykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na:koszeniu roślinności w obrębie koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych. b) Wykazywanezamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie c)W przypadku wykazania zamówień rozliczanych w walutach innych niż złoty polski, Zamawiającydokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany waluty ustalonego przez NarodowyBank Polski na dzień podany jako termin rozpoczęcia wykazanego zamówienia. d) Kwalifikacjanastąpi na podstawie zał. nr 7, 8 do oferty
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 9 Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg podanego wzoru stanowiącegozałącznik nr 9 do Formularza oferty, Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy o braku wydaniawobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu zuiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo– wprzypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumenty potwierdzające dokonanie płatnościtych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącegoporozumienia w sprawie spłat tych należności, wg podanego wzoru stanowiącego zał. nr 10 doFormularza oferty,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 7 - Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, określonych wpkt. VII.2.SIWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącegozał. nr 7 do Formularza oferty. Załącznik nr 8 - Dowody określające, czy roboty, o których mowa wZałączniku nr 7 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostaływykonane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.), Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do oferty) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2do oferty) Kosztorys ofertowy (wg podanego wzoru) (Załącznik nr 3 do oferty) - jeżeli dotyczyPełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do oferty) - jeżeli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotutrzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – w przypadku korzystaniaprzez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów (Załącznik nr 5 do oferty) - jeżeli dotyczyWykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu za pomocą Platformy oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do oferty.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkuwystąpienia jednej z okoliczności określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych alboco najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowyw związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowościwykonania danego zakresu rzeczowego, 2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotuumowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, 3) w przypadku działania siływyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższejnależy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, którezasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy,których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć iim przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością m.in. w sytuacji, gdy wystąpiąniekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie prac objętychumową, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatruniemożliwiający pracę maszyn budowlanych tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tymoberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub opady intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2,gradobicie, burze, wysoki stan wód. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni poinformowaćZamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miałona przebieg realizacji przedmiotu umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siływyższej, 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej iprawnej, 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnieuzgodnionych aneksów do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresemhttps://przetargi.wody.gov.pl/. 2 Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertąnależy złożyć za pośrednictwem Platformy 3 Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeńskładanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następniewypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególnościpliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki byłyopatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta” itd. Szczegółowy sposób złożeniaoferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresemhttp://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html 4 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeżejako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadkuzastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązanyoznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 5 Celemzłożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające sięna ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisaćzapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę.Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposóbpodpisania oferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie. Ofertę przesłaną z pominięciempowyższych zasad Zamawiający będzie traktował jako niezłożoną ze względu na brak jejintegralności, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych. 6Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować – załączone pliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminu składaniaofert są one niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 7 Wykonawcamoże przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofajofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej naPlatformie. 8 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę zapośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierwjest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposóbwycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 9 Wykonawcapo upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.10. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami podanymi w formularzach oferty na Platformiea treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca będzie treść dokumentów stanowiących ofertę.11. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 09.11.2020 r. o godz. 11:00 w Zarządzie Zlewni wJaśle, ul. Modrzejewskiego 12, pok. 210, II piętro. Informacje o osobach upoważnionych i procedurzeotwarcia: a) Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Wzwiązku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19 uczestnictwo w sesjiotwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do transmisji zostanieudostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia b) Otwarcieofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert zapomocą Platformy c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 12. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się zWykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym są: a) Krzysztof KopećNadzór Wodny w Dębicy tel. 604842880 – sprawy merytoryczne b) Marcin Wolski – tel. 694436390 – sprawy formalnoprawne.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace remontowo-budowlane - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace remontowo-budowlane. Wykonanie prac: - tynkowanie; - szpachlowanie, - uzupełnienie otworów, - g-k. Praca na 2 miesiące dla 2-4 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI