,,Roboty budowlane i konserwacja rzek i cieków na terenie działania Nadzoru Wodnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Roboty budowlane i konserwacja rzek i cieków na terenie działania Nadzoru Wodnego w Gorlicach - terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-17
  • Numer ogłoszenia560771-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560771-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie: ,,Roboty budowlane i konserwacja rzek i cieków na terenie działania Nadzoru Wodnego w Gorlicach - terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Hanasiewicza  17B , 35-103  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 (17) 853 74 00, , e-mail rzeszow@wody.gov.pl, , faks +48 (17) 853 64 21.
Adres strony internetowej (URL): https://wodypolskie.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Roboty budowlane i konserwacja rzek i cieków na terenie działania Nadzoru Wodnego w Gorlicach - terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
Numer referencyjny: RZ.ROZ.28101.47.2020.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkie części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i konserwacyjne rzek i cieków na terenie działania Nadzoru Wodnego w Gorlicach z podziałem na 12 części:1) Część 1 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Libuszanka w km 14+950-15+000 w m. Rozdziele, gm. LipinkiZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym2) Część 2 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Stróżowianka w km 0+000 - 0+980 w m. Gorlice - odmulenie korytaZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na: - robotach ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samoch. samowyładowczym na odl. do 1 km,- robotach ziemnych ręcznych z przewozem urobku taczkami,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład3) Część 3 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Mszanka, w m. Mszanka, gm. ŁużnaZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średn. gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym,4) Część 4 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bednarka zasyp wyrwy w km 10+250 - 10+280 m. Radość, gm. DębowiecZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym5) Część 5 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bez nazwy (GOR/P/909) w km 0+000-1+150-udrożnienie i zasyp wyrwy na dł. 30 m w m. Biecz, ul. Podwale, gm. Biecz.Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład - wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym,6) Część 6 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Łosianka - zasyp wyrwy w km 1+400-1+440 w miejsc. Łosie, gm. RopaZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średn. gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- karczowaniu pni o średn. 36-45 cm koparką podsiębierną- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym7) Część 7 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Kobylanka (Dominikowa), zasyp wyrwy w km 1+850-1+900 w m. Kobylanka, gm. Gorlice.Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym8) Część 8 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Jabłonka usunięcie odsypisk w km 0 + 000-0 + 700 w miejsc. Jabłonica, gm. SkołyszynZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład9) Część 9 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Figa w w m. Gorlice/ Ropica Polska, usunięcie odsypisk w km 0 + 000-1 + 000, gm. Miasto GorliceZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład10) Część 10 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Sitniczanka w km 11+060-11+095 w miejsc. Racławice, gm. BieczZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy grubym kamieniem łamanym11) Część 11 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Szymbarski, odmulenie koryta w km 0+000-0+400 w m. Szymbark, gm. GorliceZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład12) Część 12 zamówienia Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bez nazwy (GOR/P/715) w m. Gorlice - usunięcie odsypisk w km 0 + 000-0 + 480, gm. Miasto GorliceZakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkładSzczegółowy zakres robót dla części od 1 do 12 precyzują: dokumentacja techniczna (opisy przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, mapy poglądowe) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót utrzymaniowych w obrębie koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych polegających na:dla części: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10 - zabudowie wyrw, oraz narzucie kamienia.dla części: 2, 8, 9, 11, 12- zabudowie wyrw.b) Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy roboty zostały wykonane należycie.c) W przypadku wykazania zamówień rozliczanych w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany waluty ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany jako termin rozpoczęcia wykazanego zamówienia.d) Kwalifikacja nastąpi na podstawie zał. nr 7, 8 do oferty
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 7 - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, - określonych w pkt. VII.2.SIWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego zał. nr 7 do Formularza oferty.Załącznik nr 8 - Dowody określające, czy roboty, o których mowa w Załączniku nr 7 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.Załącznik nr 9 - Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg podanego wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do Formularza oferty,Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo– w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg podanego wzoru stanowiącego zał. nr 9 do Formularza oferty,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.),Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do oferty)Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do oferty)Kosztorys ofertowy (wg podanego wzoru) (Załącznik nr 3 do oferty) - jeżeli dotyczyPełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do oferty) - jeżeli dotyczyPisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów (Załącznik nr 5 do oferty) - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych albo co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, 2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,3) w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością m.in. w sytuacji, gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie prac objętych umową, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub opady intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysoki stan wód. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siły wyższej,4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej,5) W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT nastąpi zmiana wynagrodzenia brutto, która zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy, z mocą obowiązująca od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość stawki podatku VAT.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/. 2. Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta”, itd. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresem http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 4. Celem podpisania oferty należy pobrać plik klikając przycisk „XML” i zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać klikając na Platformie przycisk „Dodaj plik”. Podpisanie oraz złożenie oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposób podpisania oferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresem http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html5. Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować – załączone pliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminu składania ofert są oneniewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofaj ofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę za pośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierw jest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 8. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 9. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami podanymi w formularzach oferty na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca będzie treść dokumentów stanowiących ofertę. 10. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 04.08.2020 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Zlewni w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, pok. 210, II piętro.Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: a) Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19 uczestnictwo w sesji otwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do transmisji zostanie udostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia b) Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 11. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym są: P. Marcin Wolski – tel.: +48 694436390 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z zagadnieniami technicznymi jest: P. Wiesław Górecki - Nadzór Wodny w Mielcu tel. 603269261
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Libuszanka w km 14+950-15+000 w m. Rozdziele, gm. Lipinki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Stróżowianka w km 0+000 - 0+980 w m. Gorlice - odmulenie koryta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na: - robotach ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samoch. samowyładowczym na odl. do 1 km,- robotach ziemnych ręcznych z przewozem urobku taczkami,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Mszanka, w m. Mszanka, gm. Łużna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średn. gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bednarka zasyp wyrwy w km 10+250 - 10+280 m. Radość, gm. Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bez nazwy (GOR/P/909) w km 0+000-1+150-udrożnienie i zasyp wyrwy na dł. 30 m w m. Biecz, ul. Podwale, gm. Biecz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład - wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Łosianka - zasyp wyrwy w km 1+400-1+440 w miejsc. Łosie, gm. Ropa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średn. gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach,- karczowaniu pni o średn. 36-45 cm koparką podsiębierną- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Kobylanka (Dominikowa), zasyp wyrwy w km 1+850-1+900 w m. Kobylanka, gm. Gorlice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy kamieniem łamanym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Jabłonka usunięcie odsypisk w km 0 + 000-0 + 700 w miejsc. Jabłonica, gm. Skołyszyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Figa w w m. Gorlice/ Ropica Polska, usunięcie odsypisk w km 0 + 000-1 + 000, gm. Miasto Gorlice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Sitniczanka w km 11+060-11+095 w miejsc. Racławice, gm. Biecz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki średniej gęstości - wycinka zakrzaczeń na brzegach- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład- wykonaniu narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zasyp wyrwy grubym kamieniem łamanym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Szymbarski, odmulenie koryta w km 0+000-0+400 w m. Szymbark, gm. Gorlice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Utrzymanie cieków naturalnych - pot. Bez nazwy (GOR/P/715) w m. Gorlice - usunięcie odsypisk w km 0 + 000-0 + 480, gm. Miasto Gorlice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI