Przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew na terenie miasta Nakło nad

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew na terenie miasta Nakło nad Notecią
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNakło nad Notecią
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nakło nad Notecią
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia581878-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581878-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Gmina Nakło nad Notecią: przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew na terenie miasta Nakło nad Notecią
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 09235089500000, ul. Ks. Piotra Skargi   7 , 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-naklo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina-naklo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wykonanie nasadzeń drzew na terenie miasta Nakło nad Notecią
Numer referencyjny: ZP.271.35.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew na terenie miasta Nakło nad Notecią. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części: 1) Nasadzenia drzew w ramach zadania „Zadrzewienie miasta Nakło nad Notecią w 2019 roku” 2) Nasadzenia drzew w ramach zadania „Zadrzewienie miasta Nakło nad Notecią w 2019 - Park Jana III Sobieskiego” Część 1 obejmuje swoim zakresem następujące nasadzenia i parametry roślinne: Lp. Drzewa liściaste Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego/ obwód pnia na wysokości 100cm ilość szt. 1 Głóg pośredni „Paul`s Scarlet” Forma pienna Korona rozpoczynająca się od 140cm wysokości Obwód pnia 14-16cm 18 2 Buk opadający purpurowy Forma pienna Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 1 3 Lipa drobnolistna Forma naturalna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 8 4 Brzoza pożyteczna „Jacqumenti” Forma naturalna Obwód 14-16cm 11 5 Klon pospolity „Royal Red” Forma pienna alejowa Korona rozpoczynająca się od 220cm wysokości Obwód 14-16cm 8 6 Grusza drobnoowocowa „Chanticleer” Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 7 7 Klon pospolity „Globosum” Forma pienna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód pnia 14-16cm 6 8 Buk pospolity Forma naturalna Obwód 14-16cm 3 9 Grab pospolity „Columnaris” Forma pienna Obwód pnia 14-16cm 6 10 Dąb czerwony Forma naturalna Obwód 14-16cm 3 11 Buk pospolity „Rohanii” Forma naturalna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 11 12 Wiąz złoty holenderski „Kolumnowy” Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 8 RAZEM 90 1) Warunki realizacji zamówienia: a) Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa o pokroju alejowym, z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korze i pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany takiej jak ww. tabeli. b) wyznaczenie miejsc nasadzeń w oparciu o plan nasadzeń oraz szczegółowe ustalenia miejsca pod nasadzenie w terenie z inspektorem nadzorującym z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WKŚ), c) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1,2 m2 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć. Uwaga: wykopane doły przed posadzeniem drzew należy bezwzględnie zgłosić inspektorowi nadzorującemu z WKŚ celem dokonania przez niego kontroli i odbioru, d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem PH i struktury) wolnej od chwastów trwałych (np. perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń, e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, f) opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna– dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań, g) wykonanie miski o średnicy minimum 1m z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu, h) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, i) wywóz odpadów. 2) Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń: W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (tj. min. 12 miesięcy od dnia ich wykonania – odbioru posadzonych roślin) wykonawca przeprowadzać będzie pielęgnację nasadzonego materiału roślinnego poprzez: a) systematyczne podlewanie roślin (ok. 4 razy w miesiącu od kwietnia do września), ok.50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, w przypadku występowania długotrwałego okresu bez opadów częstotliwość podlewania powinna ulec zwielokrotnieniu, b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu w okresie od kwietnia do września, c) uzupełnianie palików i wiązań na bieżąco. d) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami. e) Wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych 3) Terminy odbioru i kontroli: 1. Odbiór wykonania nasadzeń wg terminu określonego umową, tj. 15.11.2019r. 2. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (min. 12 miesięcy od dnia wykonania – odbioru posadzonych roślin) obowiązują następujące terminy kontroli wzrostu i rozwoju drzew, stanowiące efekt pielęgnacji, do trzech razy w każdym sezonie wegetacyjnym (od 1 kwietnia do 30 listopada) w terminach wyznaczonych przez zamawiającego, o których wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie/mailowo/listownie, w celu sprawdzenia żywotności roślin i stopnia ich rozwoju potwierdzającego systematyczną pielęgnacje roślin, W wyniku przeprowadzonych kontroli, w przypadku: a) Stwierdzenia materiału suchego i stanu roślin nierokującego dalszego prawidłowego ich wzrostu wykonawca będzie zobowiązany do wymiany materiału w ciągu 14 dni od stwierdzenia takiej konieczności; dla wymienionego drzewa gwarancja liczona od nowa. b) Stwierdzenia negatywnych efektów braku systematycznej pielęgnacji roślin, wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wykonania prac pielęgnacyjnych, max. w ciągu 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności przez inspektora WKŚ (podlewanie roślin, nawożenie, odchwaszczanie, uzupełnianie palików i wiązań) licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności telefonicznie/mailowo/pisemnie. 4) Miejsce posadzenia: Na załączonym planie nasadzeń, (rys. nr 1) oznaczono orientacyjnie miejsce posadzenia drzew, co pozwala zidentyfikować warunki pracy i utrudnienia jakie można potencjalnie napotkać podczas prac. Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy, wskazywać będzie szczegółowe miejsce posadzenia. UWAGA: Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań na podstawie dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew). Część 2 obejmuje swoim zakresem następujące nasadzenia i parametry roślinne: Lp. Drzewa liściaste Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego/ obwód pnia na wysokości 100cm ilość szt. 1 Dąb szypułkowy „Fastigiate Koster” (Quercus robusta Koster) Forma pienna alejowa Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 25 1) Zakres czynności związanych z posadzeniem dębów: a) Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa o pokroju alejowym, z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korze i pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany takiej jak ww. tabeli. b) wyznaczenie miejsc nasadzeń w oparciu o plan nasadzeń oraz szczegółowe ustalenia miejsca pod nasadzenie w terenie z inspektorem nadzorującym z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WKŚ), c) w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1,2 m2 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć. Uwaga: wykopane doły przed posadzeniem drzew należy bezwzględnie zgłosić inspektorowi nadzorującemu z WKŚ celem dokonania przez niego kontroli i odbioru, d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem PH i struktury) wolnej od chwastów trwałych (np. perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń, e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, f) opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna – dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań, g) wykonanie miski o średnicy minimum 1m, z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu, h) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, i) wywóz odpadów. 2) Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń: W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (tj. min. 12 miesięcy od dnia ich wykonania – odbioru posadzonych roślin) wykonawca przeprowadzać będzie pielęgnację nasadzonego materiału roślinnego poprzez: a) systematyczne podlewanie roślin (ok. 4 razy w miesiącu od kwietnia do września), ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, w przypadku występowania długotrwałego okresu bez opadów częstotliwość podlewania powinna ulec zwielokrotnieniu, b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu w okresie od kwietnia do września, c) uzupełnianie palików i wiązań na bieżąco. d) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami. e) Wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych 3) Terminy odbioru i kontroli: 1. Odbiór wykonania nasadzeń wg terminu określonego umową, tj. 22.11.2019r. 2. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (min. 12 miesięcy od dnia wykonania – odbioru posadzonych roślin) obowiązują następujące terminy kontroli wzrostu i rozwoju drzew, stanowiące efekt pielęgnacji, do trzech razy w każdym sezonie wegetacyjnym (od 1 kwietnia do 30 listopada) w terminach wyznaczonych przez zamawiającego, o których wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie/mailowo/listownie, w celu sprawdzenia żywotności roślin i stopnia ich rozwoju potwierdzającego systematyczną pielęgnacje roślin, 3. W wyniku przeprowadzonych kontroli, w przypadku: a) Stwierdzenia materiału suchego i stanu roślin nierokującego dalszego prawidłowego ich wzrostu wykonawca będzie zobowiązany do wymiany materiału w ciągu 14 dni od stwierdzenia takiej konieczności; dla wymienionego drzewa gwarancja liczona od nowa. b) Stwierdzenia negatywnych efektów braku systematycznej pielęgnacji roślin, wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wykonania prac pielęgnacyjnych, max. w ciągu 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności przez inspektora WKŚ (podlewanie roślin, nawożenie, odchwaszczanie, uzupełnianie palików i wiązań) licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności telefonicznie/mailowo/pisemnie. 4) Miejsce posadzenia: Na załączonym planie nasadzeń, (rys. nr 2) oznaczono orientacyjnie miejsce posadzenia drzew, co pozwala zidentyfikować warunki pracy i utrudnienia jakie można potencjalnie napotkać podczas prac. Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy, wskazywać będzie szczegółowe miejsce posadzenia. UWAGA: Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań na podstawie dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).

II.5) Główny kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15
2019-11-22

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji dla części 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2019r. Termin realizacji dla części 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 22.11.2019r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: 1) Doświadczenie Dla części 1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i/lub krzewów o wartości min. 60.000 zł brutto Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dla części 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i/lub krzewów o wartości min. 20.000 zł brutto Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik nr 1a i/lub 1b – szczegółowy formularz cenowy 3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 6) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5.1 ustawy Pzp;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Okres gwarancji 40,00
Cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy. 2. Zmiana postanowień umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, w tym przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) zmiany warunków gospodarczych; 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia; 4) terminu realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie w przypadku: a) występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe niskie dobowe temperatury, długotrwałe opady deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonanie usługi - fakt ten musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu o czas występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych; b) działania siły wyższej. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu przez okres trwania siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mające wpływ na terminowość wykonania usługi; 5) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek; 6) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę. 7) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust.2 mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
14. Zamawiający informuje, że zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7; 89 – 100 Nakło nad Notecią; tel.(52) 386 79 01, fax (52) 386 79 02; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1) Nasadzenia drzew w ramach zadania „Zadrzewienie miasta Nakło nad Notecią w 2019 roku”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmuje swoim zakresem następujące nasadzenia i parametry roślinne: Lp. Drzewa liściaste Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego/ obwód pnia na wysokości 100cm ilość szt. 1 Głóg pośredni „Paul`s Scarlet” Forma pienna Korona rozpoczynająca się od 140cm wysokości Obwód pnia 14-16cm 18 2 Buk opadający purpurowy Forma pienna Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 1 3 Lipa drobnolistna Forma naturalna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 8 4 Brzoza pożyteczna „Jacqumenti” Forma naturalna Obwód 14-16cm 11 5 Klon pospolity „Royal Red” Forma pienna alejowa Korona rozpoczynająca się od 220cm wysokości Obwód 14-16cm 8 6 Grusza drobnoowocowa „Chanticleer” Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 7 7 Klon pospolity „Globosum” Forma pienna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód pnia 14-16cm 6 8 Buk pospolity Forma naturalna Obwód 14-16cm 3 9 Grab pospolity „Columnaris” Forma pienna Obwód pnia 14-16cm 6 10 Dąb czerwony Forma naturalna Obwód 14-16cm 3 11 Buk pospolity „Rohanii” Forma naturalna Korona rozpoczynająca się od 160cm wysokości Obwód 14-16cm 11 12 Wiąz złoty holenderski „Kolumnowy” Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 8 RAZEM 90 1) Warunki realizacji zamówienia: a) Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa o pokroju alejowym, z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korze i pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany takiej jak ww. tabeli. b) wyznaczenie miejsc nasadzeń w oparciu o plan nasadzeń oraz szczegółowe ustalenia miejsca pod nasadzenie w terenie z inspektorem nadzorującym z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WKŚ), c) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1,2 m2 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć. Uwaga: wykopane doły przed posadzeniem drzew należy bezwzględnie zgłosić inspektorowi nadzorującemu z WKŚ celem dokonania przez niego kontroli i odbioru, d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem PH i struktury) wolnej od chwastów trwałych (np. perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń, e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, f) opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna– dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań, g) wykonanie miski o średnicy minimum 1m z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu, h) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, i) wywóz odpadów. 2) Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń: W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (tj. min. 12 miesięcy od dnia ich wykonania – odbioru posadzonych roślin) wykonawca przeprowadzać będzie pielęgnację nasadzonego materiału roślinnego poprzez: a) systematyczne podlewanie roślin (ok. 4 razy w miesiącu od kwietnia do września), ok.50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, w przypadku występowania długotrwałego okresu bez opadów częstotliwość podlewania powinna ulec zwielokrotnieniu, b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu w okresie od kwietnia do września, c) uzupełnianie palików i wiązań na bieżąco. d) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami. e) Wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych 3) Terminy odbioru i kontroli: 1. Odbiór wykonania nasadzeń wg terminu określonego umową, tj. 15.11.2019r. 2. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (min. 12 miesięcy od dnia wykonania – odbioru posadzonych roślin) obowiązują następujące terminy kontroli wzrostu i rozwoju drzew, stanowiące efekt pielęgnacji, do trzech razy w każdym sezonie wegetacyjnym (od 1 kwietnia do 30 listopada) w terminach wyznaczonych przez zamawiającego, o których wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie/mailowo/listownie, w celu sprawdzenia żywotności roślin i stopnia ich rozwoju potwierdzającego systematyczną pielęgnacje roślin, W wyniku przeprowadzonych kontroli, w przypadku: a) Stwierdzenia materiału suchego i stanu roślin nierokującego dalszego prawidłowego ich wzrostu wykonawca będzie zobowiązany do wymiany materiału w ciągu 14 dni od stwierdzenia takiej konieczności; dla wymienionego drzewa gwarancja liczona od nowa. b) Stwierdzenia negatywnych efektów braku systematycznej pielęgnacji roślin, wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wykonania prac pielęgnacyjnych, max. w ciągu 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności przez inspektora WKŚ (podlewanie roślin, nawożenie, odchwaszczanie, uzupełnianie palików i wiązań) licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności telefonicznie/mailowo/pisemnie. 4) Miejsce posadzenia: Na załączonym planie nasadzeń, (rys. nr 1) oznaczono orientacyjnie miejsce posadzenia drzew, co pozwala zidentyfikować warunki pracy i utrudnienia jakie można potencjalnie napotkać podczas prac. Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy, wskazywać będzie szczegółowe miejsce posadzenia. UWAGA: Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań na podstawie dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Okres gwarancji 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2) Nasadzenia drzew w ramach zadania „Zadrzewienie miasta Nakło nad Notecią w 2019 - Park Jana III Sobieskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmuje swoim zakresem następujące nasadzenia i parametry roślinne: Lp. Drzewa liściaste Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego/ obwód pnia na wysokości 100cm ilość szt. 1 Dąb szypułkowy „Fastigiate Koster” (Quercus robusta Koster) Forma pienna alejowa Wysokość 2,5-3m Obwód pnia 14-16cm 25 1) Zakres czynności związanych z posadzeniem dębów: a) Zakup materiału roślinnego, 3-4 krotnie szkółkowanego, drzewa o pokroju alejowym, z jednym przewodnikiem i równomiernie umieszczonych gałęziach bocznych, zdrowe, bez uszkodzeń na korze i pędach, wszystkie części drzew muszą być pozbawione ran i śladów po świeżych cięciach o średnicy większej niż 1,5 cm, wolne od szkodników i patogenów o obwodach pni i parametrach według wyszczególnienia dla odmiany takiej jak ww. tabeli. b) wyznaczenie miejsc nasadzeń w oparciu o plan nasadzeń oraz szczegółowe ustalenia miejsca pod nasadzenie w terenie z inspektorem nadzorującym z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (WKŚ), c) w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, wykopanie dołów pod każde drzewo o wymiarach odpowiadających wielkości 1,2 m2 w kształcie określonym przez zamawiającego; wymagane niezwłoczne usunięcie gruntu z wykopu, niedopuszczalne jest przechowywanie urobku na chodnikach, doły należy oznaczyć i zabezpieczyć. Uwaga: wykopane doły przed posadzeniem drzew należy bezwzględnie zgłosić inspektorowi nadzorującemu z WKŚ celem dokonania przez niego kontroli i odbioru, d) wypełnienie wykopanych dołów ziemią właściwą dla gatunku drzew (pod względem PH i struktury) wolnej od chwastów trwałych (np. perz, topinambur, itp.), wymagane warstwowe zagęszczanie gruntu w celu wykluczenia jego nadmiernego osiadania po wykonaniu nasadzeń, e) doniesienie roślin i wody, posadzenie (z uzupełnieniem podłoża) i dwukrotne podlanie, ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, f) opalikowanie czterema palikami drewnianymi impregnowanymi środkami przedłużającymi trwałość drewna, ale nie szkodzącymi drzewom i nie przedostającymi się do gruntu (średnica 6 cm), umocowanie palików listwami poprzecznymi w kształcie półwałków (średnica 5 cm) co najmniej na dwóch wysokościach (dolna listwa potrójna – dłuższa, górna pojedyncza – krótsza), wykonanie wiązań, g) wykonanie miski o średnicy minimum 1m, z zagłębieniem 5 cm poniżej istniejącego terenu, h) wykonanie cięć korygujących z posmarowaniem ran środkiem grzybobójczym, i) wywóz odpadów. 2) Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń: W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (tj. min. 12 miesięcy od dnia ich wykonania – odbioru posadzonych roślin) wykonawca przeprowadzać będzie pielęgnację nasadzonego materiału roślinnego poprzez: a) systematyczne podlewanie roślin (ok. 4 razy w miesiącu od kwietnia do września), ok. 50 l pod każde drzewo podczas jednego podlewania, w przypadku występowania długotrwałego okresu bez opadów częstotliwość podlewania powinna ulec zwielokrotnieniu, b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu w okresie od kwietnia do września, c) uzupełnianie palików i wiązań na bieżąco. d) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami. e) Wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych 3) Terminy odbioru i kontroli: 1. Odbiór wykonania nasadzeń wg terminu określonego umową, tj. 22.11.2019r. 2. W okresie od wykonania nasadzeń do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji jakości (min. 12 miesięcy od dnia wykonania – odbioru posadzonych roślin) obowiązują następujące terminy kontroli wzrostu i rozwoju drzew, stanowiące efekt pielęgnacji, do trzech razy w każdym sezonie wegetacyjnym (od 1 kwietnia do 30 listopada) w terminach wyznaczonych przez zamawiającego, o których wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie/mailowo/listownie, w celu sprawdzenia żywotności roślin i stopnia ich rozwoju potwierdzającego systematyczną pielęgnacje roślin, 3. W wyniku przeprowadzonych kontroli, w przypadku: a) Stwierdzenia materiału suchego i stanu roślin nierokującego dalszego prawidłowego ich wzrostu wykonawca będzie zobowiązany do wymiany materiału w ciągu 14 dni od stwierdzenia takiej konieczności; dla wymienionego drzewa gwarancja liczona od nowa. b) Stwierdzenia negatywnych efektów braku systematycznej pielęgnacji roślin, wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wykonania prac pielęgnacyjnych, max. w ciągu 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności przez inspektora WKŚ (podlewanie roślin, nawożenie, odchwaszczanie, uzupełnianie palików i wiązań) licząc od dnia przekazaniu informacji wykonawcy o takiej konieczności telefonicznie/mailowo/pisemnie. 4) Miejsce posadzenia: Na załączonym planie nasadzeń, (rys. nr 2) oznaczono orientacyjnie miejsce posadzenia drzew, co pozwala zidentyfikować warunki pracy i utrudnienia jakie można potencjalnie napotkać podczas prac. Zamawiający po wyłonieniu wykonawcy, wskazywać będzie szczegółowe miejsce posadzenia. UWAGA: Wymagane potwierdzenie ilości szkółkowań na podstawie dokumentów zakupu materiału roślinnego (posadzonych drzew).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77300000-3, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Okres gwarancji 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przestawienie pieca kaflowego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przestawienie pieca kaflowego. Lokalizacja Toruń wielkość pieca 186x77x56. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI