Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyMIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391235
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336862/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
4. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej - opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym równoważnym pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) lub podpisem osobistym (zaufanym podpisem elektronicznym - https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: przetargi@nowydwormaz.pl;
b) poprzez Platformę e-Zamówienia, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ - komunikacja w postępowaniu odbywa się wg zaleceń opisanych pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
c) ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – adres skrytki: /2148vudnuu/skrytka lub URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM (05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI, WOJ. MAZOWIECKIE) https://epuap.gov.pl/wps/portal
6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePuap ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Instrukcja składania ofert znajduje się pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap).
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePuap.
9. Zamawiający przekazuje ID postępowania na Ptatformie e-Zamówienia:ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac/identyfikatorem należy posłużyć się w celu złożenia oferty/
10. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście postępowań na Platformie e-Zamówienia.
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy WPI.271.1.29.2022.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022; oznaczenie sprawy: WPI.271.1.29.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPI.271.1.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.
2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert, odrębnie w każdej części zamówienia, zostaną wzięte pod uwagę:
1) kryterium Cena,
2) kryterium Okres udzielonej gwarancji na wykonaną usługę,

3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:

Kryterium: Cena– C.
Oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100 x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę – G.

1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wykonaną usługę – minimum na 12 miesięcy, maksymalnie na 18 miesięcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi na wykonaną usługę poniżej ustalonego przez Zamawiającego minimum, tj. 12 miesięcy, spowoduje to odrzucenie jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje minimalny ustalony przez Zamawiającego okres rękojmi na przedmiot zamówienia, tj. 12 miesięcy, spowoduje to przyznanie zero punktów w tym kryterium.
4) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi powyżej ustalonego przez Zamawiającego maksimum, tj. 18 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 18 miesięcy.
5) Oferta z najdłuższym okresem rękojmi (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy) otrzyma 40 punktów.
6) Punkty za rękojmię na wykonaną usługę dla pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu będą liczone według następującego wzoru:
G = [(Goo – 12) / (Gmax – 12)] x 100 x 40 %
gdzie:
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,
Goo – okres rękojmi określonej w miesiącach wskazany w ocenianej ofercie,
Gmax – oferta z najdłuższym okresem rękojmi spośród wszystkich złożonych ofert (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy).

4. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert będzie stanowiła sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach:
Op = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.
2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112713-6 - Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert, odrębnie w każdej części zamówienia, zostaną wzięte pod uwagę:
1) kryterium Cena,
2) kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,

3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:

Kryterium: Cena– C.
Oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100 x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę – G.

1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wykonaną usługę – minimum na 12 miesięcy, maksymalnie na 18 miesięcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi na wykonaną usługę poniżej ustalonego przez Zamawiającego minimum, tj. 12 miesięcy, spowoduje to odrzucenie jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje minimalny ustalony przez Zamawiającego okres rękojmi na przedmiot zamówienia, tj. 12 miesięcy, spowoduje to przyznanie zero punktów w tym kryterium.
4) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi powyżej ustalonego przez Zamawiającego maksimum, tj. 18 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 18 miesięcy.
5) Oferta z najdłuższym okresem rękojmi (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy) otrzyma 40 punktów.
6) Punkty za rękojmię na wykonaną usługę dla pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu będą liczone według następującego wzoru:
G = [(Goo – 12) / (Gmax – 12)] x 100 x 40 %
gdzie:
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,
Goo – okres rękojmi określonej w miesiącach wskazany w ocenianej ofercie,
Gmax – oferta z najdłuższym okresem rękojmi spośród wszystkich złożonych ofert (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy).

4. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert będzie stanowiła sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach:
Op = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.
2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert, odrębnie w każdej części zamówienia, zostaną wzięte pod uwagę:
1) kryterium Cena,
2) kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,

3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:

Kryterium: Cena– C.
Oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100 x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę – G.

1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wykonaną usługę – minimum na 12 miesięcy, maksymalnie na 18 miesięcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi na wykonaną usługę poniżej ustalonego przez Zamawiającego minimum, tj. 12 miesięcy, spowoduje to odrzucenie jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje minimalny ustalony przez Zamawiającego okres rękojmi na przedmiot zamówienia, tj. 12 miesięcy, spowoduje to przyznanie zero punktów w tym kryterium.
4) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi powyżej ustalonego przez Zamawiającego maksimum, tj. 18 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 18 miesięcy.
5) Oferta z najdłuższym okresem rękojmi (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy) otrzyma 40 punktów.
6) Punkty za rękojmię na wykonaną usługę dla pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu będą liczone według następującego wzoru:
G = [(Goo – 12) / (Gmax – 12)] x 100 x 40 %
gdzie:
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,
Goo – okres rękojmi określonej w miesiącach wskazany w ocenianej ofercie,
Gmax – oferta z najdłuższym okresem rękojmi spośród wszystkich złożonych ofert (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy).

4. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert będzie stanowiła sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach:
Op = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia, w każdej części zamówienia odrębnie, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
2.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
2.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy,:
a) dla Części 1 zamówienia – Zamawiający nie stawia warunku,
b) dla Części 2 zamówienia – którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej - jedną usługę polegającą na wykonaniu tzw. „Zielonego dachu” o powierzchni minimum 50 m2,
c) dla Części 3 zamówienia – Zamawiający nie stawia warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) tylko w Części 2 zamówienia - wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).;
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w rozdz. XVIII Specyfikacji Warunków
Zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Dla porównania ofert, odrębnie w każdej części zamówienia, zostaną wzięte pod uwagę:
1) kryterium Cena,
2) kryterium Okres udzielonej gwarancji na wykonaną usługę,

3. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:

Kryterium: Cena– C.
Oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100 x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena,
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium: Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę – G.

1) Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wykonaną usługę – minimum na 12 miesięcy, maksymalnie na 18 miesięcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi na wykonaną usługę poniżej ustalonego przez Zamawiającego minimum, tj. 12 miesięcy, spowoduje to odrzucenie jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje minimalny ustalony przez Zamawiającego okres rękojmi na przedmiot zamówienia, tj. 12 miesięcy, spowoduje to przyznanie zero punktów w tym kryterium.
4) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje okres rękojmi powyżej ustalonego przez Zamawiającego maksimum, tj. 18 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 18 miesięcy.
5) Oferta z najdłuższym okresem rękojmi (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy) otrzyma 40 punktów.
6) Punkty za rękojmię na wykonaną usługę dla pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu będą liczone według następującego wzoru:
G = [(Goo – 12) / (Gmax – 12)] x 100 x 40 %
gdzie:
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium Okres udzielonej rękojmi na wykonaną usługę,
Goo – okres rękojmi określonej w miesiącach wskazany w ocenianej ofercie,
Gmax – oferta z najdłuższym okresem rękojmi spośród wszystkich złożonych ofert (jednak nie dłuższym niż 18 miesięcy).

4. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert będzie stanowiła sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach:
Op = C + G
NAJNOWSZE ZLECENIE
Grabienie liści po zimie - Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę Grabienie liści po zimie Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI