Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3103519
1.5.8.) Numer faksu: 71 3102295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c01c04-af59-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017134/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl; http://bip.oborniki-slaskie.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych
przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole
postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
- udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
- udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
- w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście
i gminie Oborniki Śląskie polegające na:
Koszeniu trawników,
Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów,
Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów,
Odchwaszczeniu chemicznym alejek,
Zbiórce i wywozie liści,
Pozostałych pracach związanych z:
- porządkowaniem terenów zielonych,
- sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich,
- opróżnianiem pojemników na odpady,
- konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.).
Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 28,0128 ha,
powierzchnia trawników - 20,279 ha,
powierzchnia rabat - 1480 m2,
powierzchnia żywopłotów - 2556 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2682,33 m2,
powierzchnia alejek - 7614,05 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 187 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt.
ilość ławek - 271 szt.
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 13,364 ha,
powierzchnia trawników - 9,712 ha,
powierzchnia rabat - 560 m2,
powierzchnia żywopłotów - 2425 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2662,325m2,
powierzchnia alejek - 7211,0 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 106 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane- 22 szt.
ilość ławek - 137 szt.,
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie wiosek gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 14,6488 ha,
powierzchnia trawników -10,567 ha,
powierzchnia rabat - 920 m2,
powierzchnia żywopłotów - 131 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 20 m2,
powierzchnia alejek -403,046 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane -81 szt.
ilość ławek - 134 szt.,
Wykonawca ma obowiązek również:
1. Do 30 maja 2022 roku oczyścić i pomalować (przy malowaniu zabezpieczyć elementy wokół malowanych desek), impregnatem do drewna odeskowanie ławek parkowych - dwie warstwy.- impregnaty i sprzęt malarski zapewnia Wykonawca:
- w ilości 10 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich (w kolorze palisander),
- w ilości 42 szt. (wraz z odeskowaniem na gabionach przy schodkach) zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich (w kolorze tek),
- w ilości 5 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy Dworcu PKP w Obornikach Śląskich (kolorze tek),
- w ilości 7 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich (w kolorze tek),
- w ilości 4 szt. w parku miejskim przy ul. Kościuszki w Obornikach Śląskich (tek)
- w ilości 6 szt. w parku miejskim przy ul. Mickiewicza w Obornikach Śląskich, (tek)
- w ilości 12 sztuk w parku miejskim przy ul. Trzebnickiej w Obornikach Śląskich (tek)
- w ilości 49 szt. i ławostoły na placu biesiadnym i parku przy stacji PKP w Osoli i na placu biesiadnym w Wielkiej Lipie (w kolorze tek) oraz ławki w parku w Osolinie,
- pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze orzecha lub tek ławki miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. - 3 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. - 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. - 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. - 4 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. - 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl. - 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. (staw) - 8 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. - 2 szt.).
2. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, ul. Łąkowej, ul. Polnej, ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej, ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej, park przy ul. Kościuszki. Pakiety dostarcza Zamawiający.
3. zdemontować zniszczone pojemniki na psie pakiety- 4 szt. i zamontować 8 szt nowych dystrybutorów - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4. zamontować kwietniki i wykonać nasadzenia w nich roślin na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Rośliny zapewnia Zamawiający, ziemię Wykonawca.
5. w kwietniu br. wykonać nasadzenia i zamontować donice przy rondzie na barierkach typu Litoral, 9 donic o śr. = 55 cm i h = 55 cm , 4 - przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A), 4 - obelisk oraz 6 donic betonowych przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śląskich (budynek B). Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię. W pierwszej połowie maja br. usunąć nasadzenia określone powyżej i wykonać nowe. Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - uzupełnienie ziemi.
6. wykonać nasadzenia i ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, oraz trzech kaskad (rondo i park przy ul. Podzamcze i skwer przy ul. Zielonej w Obornikach Śląskich). Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię.
7. wykonać nasadzenia roślin jednorocznych lub wieloletnich przy budynku Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A) na powierzchni 40 m2 oraz w donicach przy obelisku w Obornikach Śląskich. Rośliny zapewnia Zamawiający
W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.
8. Wykonać opryski na krzewy bukszpanów rosnące na skwerach przy rondzie przy stwierdzeniu obecności ćmy bukszpanowej lub mechaniczne jej usunięcie oraz opryski innych krzewów w przypadku pojawienia się szkodników lub chorób grzybowych.
9. Na wszystkich terenach zieleni, gdzie skwery pokryte są włókniną oraz kamieniami należy uporządkować tereny przez schowanie włókniny i poprawienie kamieni.
10. Uzupełnić nasadzenia w parku przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich wzdłuż ogrodzenia placu zabaw - rośliny zapewnia Zamawiający,
11. Wykonać nasadzenia uzupełniające barwinkiem pospolitym na skwerze przy ul. Ofiar Katynia Obornikach Śląskich - rośliny zapewnia Zamawiający
12. Wykonać nasadzenia na skwerze przy ul. Dworcowej obok apteki naprzeciwko sklepu z napisem Złotnik w Obornikach Śląskich - rośliny zapewnia Zamawiający.
Zabiegi należy wykonywać z częstotliwością w sposób zapewniający właściwe utrzymanie w/w terenów.
Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia.
Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający.
W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc
w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic raz w miesiącu , po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby tablic ogłoszeniowych o dodatkowe (nie więcej niż 3 szt.).
Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt.
Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany
w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówień (dalej zwane: SWZ):
a) załącznik nr 1a - specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie
b) załącznik nr 1 b - specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie
c) załącznik nr 2 - zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni
d) załącznik nr 3 - zakres merytoryczny prac wykonywanych na terenach zieleni (rabaty i skwery miejskie)
e) załącznik nr 4a - harmonogram prac w mieście Oborniki Śląskie
f) załącznik nr 4b - harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie
g) załącznik nr 5 - formularz ofertowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót do nadzorowania/kierowania pracami w zakresie pielęgnacji zieleni
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej w tym:
w tym posiadają polisę ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż
200 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz
opłaconej, aktualnej opłaconej polisy OC na kwotę minimum 200 000,00 zł.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
1) poświadczenie wykonywania na obszarze o powierzchni zbliżonej do powierzchni ogólnej terenu tj. min. 23 ha oraz w zakresie wskazanym
w opisie przedmiotu zamówienia (tj. koszenie trawników, strzyżenie żywopłotów, odchwaszczanie żywopłotów i plewienie skupin krzewów, odchwaszczanie chemiczne alejek, nawożenie trawników i żywopłotów, zbiórka liści, inne prace związane z porządkowaniem terenów zielonych, sadzenie roślin jednorocznych i wieloletnich, opróżnianie pojemników na odpady wraz z wywozem, konserwacja i wykonywanie drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławki, urządzenia placów zabaw, kosze itp.)) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz usług" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz w załączniku "Wykaz osób".
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
- Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz osób
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
- Wykaz dostaw lub usług
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”,
o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Katalog przewidywanych zmian został określony w § 15 wzoru umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-05