Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026186
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abd322b-9067-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl oraz http://bip.oborniki-slaskie.pl/m,5336,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Account/SignIn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Podpis zaufany – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);Podpis osobisty – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: - nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, ul. Trzebnicka 1 , 55-120 Oborniki Śląskie.Tel.: 71 310 35 19, e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Magdalena Zielińska, za pośrednictwem telefonu 71 374 17 13 lub adresu e-mail: m.zielinska@kancelaria-zp.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie – znak sprawy: ZP.271.27.2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 155000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:-Koszeniu trawników, -Strzyżeniu żywopłotów -Odchwaszczaniu żywopłotów -Odchwaszczeniu chemicznym alejek-Jesiennej zbiórce i wywozie liści z terenów zielonych -Opróżnianiu odpadów z pojemników na odpady – odpady komunalne zmieszane-Opróżnianiu odpadów z pojemników na odpady – odpady segregowane-Konserwacji i wykonywaniu drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.)-Wymianie piasku w piaskownicach – 2 razy do roku -Montażu dodatkowych psich pakietów – 3 szt.- ul. Łąkowa, ul, Witosa, Fredry-Montażu ławek parkowych - 5 szt. – miejsce montażu wskaże Zleceniodawca. -Montażu koszy na odpady – 5 szt. - miejsce montażu wskaże Zleceniodawca-Uzupełnieniu psich pakietów -Montażu kwietników, kaskad, donic – marzec 2022 (donice) – maj 2021 – kaskady kwietniki, - demontaż październik - listopad 2021 Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:powierzchnia ogólna terenu - 26,2628 ha, powierzchnia trawników – 18,529 ha, powierzchnia żywopłotów – 2556 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2682,365 m2, powierzchnia alejek – 7614,075m2,Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie: powierzchnia ogólna terenu - 13,364 ha, powierzchnia trawników - 9,712 ha, powierzchnia rabat - 560 m2,powierzchnia żywopłotów – 2425,00 m2, powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami – 2662,32 m2,powierzchnia alejek - 7211 m2, ilość pojemników na odpady zmieszane - 105 szt. ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt. ilość ławek - 137 szt.ilość pojemników na odpady zmieszane - 0 szt. teren wiejski ilość pojemników na odpady segregowane – 0 szt. teren wiejskiilość ławek - 80 szt. teren wiejskiWykonawca ma obowiązek również: 1. Do 30 maja oczyścić i pomalować impregnatem do drewna odeskowanie ławek parkowych (dwie warstwy)w ilości 10 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich (w kolorze palisander), w ilości 42 szt. (wraz z odeskowaniem na gabionach przy schodkach) zlokalizowanychw parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), w ilości 5 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy Dworcu PKP w Obornikach Śląskich (kolorze tek),w ilości 7 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), w ilości 49 szt. i ławostoły zlokalizowane w parku miejskim w Osolinie, na placu biesiadnym i parku przy stacji PKP w Osoli (w kolorze tek),miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. - 3 szt.; przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śl. - 1 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. - 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. - 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. - 3 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. - 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl., 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. - 2 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. - 2 szt.) do dnia 30 maja 2021 r.Regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, ul. Łąkowej, ul. Polnej, ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej, ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej, park przy ul. Kościuszki, ul. Witosa, ul. Fredry, ul. Łąkowa Pakiety dostarcza Zamawiający.Montaż kaskad, kwietników i doniczamontować kwietniki (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. w drugiej połowie marca 2022 r., ustawienie donic przy rondzie na barierkach typu Litoral - 9 szt.ustawienie wraz z transportem donic o śr. = 55 cm i h = 55 cm , 4 szt. – w parku przy ul. Dworcowej przy PKP, 2 szt. ma skwerze przy ul. Ofiar Katynia, 4 szt. w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich5 szt. przy urzędzie miejskim w Obornikach Śląskichustawienie wraz z transportem donic o śr.=75 cm i h=75cm3 szt.– na skwerze przy ul. Wyszyńskiego4 szt.– w parku miejskim przy ul. PodzamczeMontaż dwóch kaskad - w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich,Montaż kaskady - kwietnika h=260 – skwer przy ul. Poniatowskiego 2 szt. kwietników wiszących - w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu kwietników i donic na terenie miasta Obornik Śląskich. W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, jak również worków do segregacji, środków do chemicznego odchwaszczania, oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Czyszczenie słupów ogłoszeniowych – 4 szt. – ul. Zapolskiej, ul. Ofiar Katynia, ul. Łokietka. Oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego.Czyszczenie tablic ogłoszeniowych – zgodnie z załącznikiem 1aMontażu barierek ochronnych na długości ok. 22 m wzdłuż granicy skwery przy ul. Ofiar Katynia – barierki zapewnia Zamawiający Bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni pod ławkami na terenach zielonych – 25 szt. – punkty wskażę zamawiający przy odbiorze odpadów segregowanych zakazuje się mieszania ich z odpadami zmieszanymi Usuwanie odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych (likwidacja dzikich wysypisk) poprzez zebranie zgromadzonych odpadów i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – parking w Osolinie.Zamawiający nie zezwala na składowanie zebranych nieczystości na terenach zielonych i innych miejscach użyteczności publicznej - ich wywóz musi nastąpić w dniu wykonywania prac utrzymanie w czystości nawierzchni placów, w tym - zamiatanie, zbieranie odpadów (np. papiery, butelki, gruz, tworzyw sztucznych itp.)Należy utrzymać pojemniki na odpady w odpowiednim stanie sanitarnym.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości powierzchni terenów zielonych i innych miejsc użyteczności publicznej wymagających utrzymania w czystości o powierzchnię nie większą niż 0,20 ha.Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt. Wykonywanie bieżących napraw uszkodzonych pojemników - przy pomocy narzędzi i materiałów (śruby, kółka, farba itd.) Wykonawcy. Bieżące naprawy powinny być dokonywane bez zbędnej zwłoki w przypadku zauważenia przez Wykonawcę zniszczenia pojemników podczas wykonywania usług określonych w terminie 5 dni od zlecenia takiej naprawy przez Zamawiającego w przypadkach interwencyjnych. Bieżące naprawy obejmować będą m.in.: a) naprawianie elementów mocujących kosze do słupka, b) prostowanie słupków, do których mocowane są kosze oraz ich stabilizacja w gruncie, c) prostowanie koszy (nadanie koszom pogiętym pierwotnego kształtu) oraz zamalowywanie miejsc z ubytkami farby w kolorze odpowiadającym lub zbliżonym do oryginalnego - dotyczy koszy metalowych; 3) demontaż uszkodzonych pojemników i montażu nowych pojemników, zakupionych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówień (dalej zwane: SWZ): a) załącznik nr 1a - specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie b) załącznik nr 1 b - specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie c) załącznik nr 2 - zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni d) załącznik nr 4a - harmonogram prac w mieście Oborniki Śląskie e) załącznik nr 4b - harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie f) załącznik nr 5 - formularz ofertowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według określonych w SWZ kryteriów oceny ofert.Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej w tym: w tym posiadają polisę ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz opłaconej polisy OC.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: poświadczenia wykonywania co najmniej przez rok na obszarze o powierzchni zbliżonej do powierzchni ogólnej terenu tj. min. 23 ha oraz w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (tj. koszenie trawników, strzyżenie żywopłotów, odchwaszczanie żywopłotów, odchwaszczanie chemiczne alejek, zbiórka liści inne prace związane z porządkowaniem terenów zielonych, sadzenie roślin jednorocznych i wieloletnich, opróżnianie pojemników na odpady wraz z wywozem, konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławki, urządzenia placów zabaw, kosze itp.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz usług" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowejOświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.Odpis lub informacja z KRS lub CEIDGOdpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Wykaz dostaw lub usługWykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Katalog dopuszczalnych zmian treści umowy został zawarty w paragrafie 15 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu - Siechnice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę osiedla domów jednorodzinnych SSO bez dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI